Ga naar inhoud

Bescherm folie


Rick

Aanbevolen Berichten

Op de KIA site vond ik het volgende:
Handgreep beschermfolie transparant vierdelig (kia.nl)

Maar bestaat(of danwel niet via Kia) zoiets misschien ook voor op het middenconsole, het zwart glans waar de start en draaiknop op zit?
Het zwartglans lijkt me erg krasgevoelig, ook voor op het zwartglans aan de buitenkant van de auto is dit misschien een goed idee..?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Rick. Ik rijd nu bijna 4 jaar mijn Niro en deze heeft behoorlijk veel glanzend zwart in het interieur, midden console, zijpanelen deuren, om het dashboard heen enz, wat mij echt is opgevallen is dat dit eigenlijk best goed krasvrij is. Ik houd het bij met een iets vochtig vezeldoekje met een beetje dubro en daarna poets ik het weer glanzend met een zacht droog vezel doekje.

 

 

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
Op 15-5-2022 om 00:04, zei BarneyRubble:

Deze lijkt volgens mij wel aardig op het materiaal wat voor het dashboard van de PHEV DynamicPlus gebruikt wordt🤔

Screenshot_20220515-000130_Edge.jpg

Ook best mooi ipv dat glans

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, zei Rick:

Geloof me, ik rijd al bijna 4 jaar met zwart glansend middenconcole en portier glans en heb nog geen enkel krasje, het spul is echt slijtvast en krast echt niet zomaar.

Ben ook benieuwd hoe het originele glans er na bv 4 jaar uit ziet als je een beschermlaag daarna verwijderd🤔

aangepast door BarneyRubble
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...