johan1962 Geplaatst 1 Juni, 2022 Geplaatst 1 Juni, 2022 Vandaag telefoon gehad van mijn dealer met de vraag of ik nog steeds de Harman Kardon geluidsinstallatie wilde. Reden er is een lever probleem met voor dit systeem. levertijd zou mogelijk langer worden, hoeveel langer wist hij ook niet. Ik kon er voor kiezen om de HK te laten vervallen en om te kiezen voor het Head Up Display. Dit zou sneller leverbaar zijn, maar hoeveel sneller was niet bekend. Ik heb dus gewoon alles bij het oude gelaten en blijf wachten op de auto met HK. Denk dat ik hier meer plezier van heb dan van HUD. Zijn er meer personen die een soort gelijk bericht hebben ontvangen. Initiële levering van mijn NIRO EV DynamicPlusline in AURORA BLACK PEARL zou zijn eind september. Quote
gjcvro Geplaatst 1 Juni, 2022 Geplaatst 1 Juni, 2022 Er was al een topic over... Met meerdere mensen die dit melden. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.