Ga naar inhoud

Wie heeft er eens meegemaakt dat zijn gegevens in de auto allemaal gedeactiveerd werden?


Louis Oosterveer

Aanbevolen Berichten

Ik kreeg een melding op mijn beeldscherm in de auto met "Koppeling met account is gedeactiveerd op de telefoon. Alle accountinstellingen worden gereset naar fabrieksinstellingen!!" Annuleren of stoppen kon niet en de auto uitzetten werkt ook niet.  Je kunt je wel bedenken hoe vervelend het is om al je eigen aanpassingen weer terug te zetten inclusief je geschiedenis van je ritten en  je navigatie routes, zenders enzv.. . Een back-up terugzetten lukte niet aangezien de auto die niet kon vinden maar op mijn mobiel was deze wel gemaakt. Ik heb de support van Kia gevraagd wat de reden was en wacht op antwoord. Op mijn telefoon was er niets aan de hand, dat was wel vreemde, mijn account werkte gewoon en mijn gegevens en de back-up stonden er gewoon.  Weet iemand wat er gebeurd kan zijn zodat ik dit niet weer mee maak?

20220802_100449.jpg

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
26 minutes ago, MvH said:

Via de Kia Connect app een profiel maken en die back uppen. Volgende keer hoef je dus alleen maar je profiel te laden. Alles terug binnen 1 minuut. 

ja dat zou zo moeten werken en had ik zelfs meerdere backups gemaskt gemaakt maar die waren verdwenen in de app

Btw dat staat al in mijn verhaal

27 minutes ago, MvH said:

Via de Kia Connect app een profiel maken en die back uppen. Volgende keer hoef je dus alleen maar je profiel te laden. Alles terug binnen 1 minuut. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Hi, ja ik heb dit al meerdere malen meegemaakt. Een stuk of 10x nu. Langs de dealer gereden voor een update. Heeft niks geholpen. Vandaag weer last en bleef het systeem hangen in de waarschuwingsmelding. De monteur die me hielp heeft de boel gereset en vertelde dat dit een bekend probleem is bij de oudere iphones. Het zit hem in de Bluetooth verbinding. Oudere telefoons hebben een andere versie dan Kia gebruikt en dat geeft problemen. Zoals hij zelf grappend zei: je zou er bijna een nieuwe telefoon voor moeten kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 6 maanden later...
On 12/30/2022 at 3:46 PM, DerLothar said:

Hi, ja ik heb dit al meerdere malen meegemaakt. Een stuk of 10x nu. Langs de dealer gereden voor een update. Heeft niks geholpen. Vandaag weer last en bleef het systeem hangen in de waarschuwingsmelding. De monteur die me hielp heeft de boel gereset en vertelde dat dit een bekend probleem is bij de oudere iphones. Het zit hem in de Bluetooth verbinding. Oudere telefoons hebben een andere versie dan Kia gebruikt en dat geeft problemen. Zoals hij zelf grappend zei: je zou er bijna een nieuwe telefoon voor moeten kopen. 

hmmm, ik weet niet of anderen dit ook meegemaakt hebben, maar ik heb dit ook al een keertje gehad en heb een IPhone14. Gelukkig dat ik nog niet veel persoonlijke instellingen gedaan en ook geen backup. Zal het in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...
Op 5-7-2023 om 13:15, zei Eefurt:

hmmm, ik weet niet of anderen dit ook meegemaakt hebben, maar ik heb dit ook al een keertje gehad en heb een IPhone14. Gelukkig dat ik nog niet veel persoonlijke instellingen gedaan en ook geen backup. Zal het in de gaten houden.

Hier ook hetzelfde probleem met een Sorento uit 2021. Is al zeker 10 keer gebeurd. Bij de dealer hebben ze geen idee. Kia Nederland gebeld en sturen je toch naar de dealer. Ook met een nieuwe iPhone gaat het mis. Echt waardeloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...