Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@El-Rio-Grande 'Ik ga even kijken hoe ik e.e.a. kan doen met het online zetten. Ben wel een beetje geschrokken van het formaat van de boekjes..

Wat ik nu op mijn PC het staan, is al 322 MB aan PDF handleidingen...

Word beslist vervolgd, want die boekjes moeten gewoon beschikbaar gaan komen!'

Hoi Peter,

Ik vond de grootte in mb's ook behoorlijk van deze pdf-bestanden.

Een oproep aan allen die nog een ontbrekende pdf handleiding hebben en straks online beschikbaar komt voor eenieder! Dus kom op met je informatie!!

• 3 weken later...
Geplaatst
Ik heb onderstaande links enigszins aangepast en als laatste Picanto, Soul, Cee'd, Sorento, enz. dus bijna elk model erin gezet. Zo kun je zonder je in te schrijven bij MyKia toch aan een digitaal instructieboekje van jouw auto komen. Handig om op een usb-stickje te zetten en mee te nemen op vakantie.:lol:

Kijk daar hebben we wat aan.........heb hem voor de rio gelijk even opgehaald........thanks!!!:clap:

gr.

Erik

• 4 weken later...
Geplaatst

Lijkt me een goed plan als een van de admin's hier misschien een Sticky-topic van kan maken? Altijd handig om snel bij de hand te hebben!

Geplaatst
En waar is de Venga in het rijtje :shock::-P

Ik heb geprobeerd de link binnen te halen, maar tot op heden is mij dat (nog) niet gelukt. Ach we blijven doorgaan voor de goede zaak, toch?

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Heb in eigen beheer een PDF vervaardigd van het instructieboekje Picanto 2. Wilde niet langer wachten op Kia Nederland... Veel scanwerk, maar ach, het was buiten toch kil. Heb aan El-Rio-Grande gevraagd waar ik het bestand het beste naar toe kan mailen. Komt er dus binnenkort aan!

GreyGriffin

Geplaatst
Heb in eigen beheer een PDF vervaardigd van het instructieboekje Picanto 2. Wilde niet langer wachten op Kia Nederland... Veel scanwerk, maar ach, het was buiten toch kil. Heb aan El-Rio-Grande gevraagd waar ik het bestand het beste naar toe kan mailen. Komt er dus binnenkort aan!

GreyGriffin

GG, jij bent de beste! Jij mag blijven, goed?:mrgreen:

Maar ik waardeer het echt enorm hoor!

• 2 weken later...
Geplaatst
nu zoek ik met mij nog meer mensen een werkplaats boek van de joice !!!!!

Hallo Nibakia,

Deze topic is specifiek bedoeld voor de digitale instructieboekjes. Voor het zoeken naar werkplaatsboeken kun je best even een nieuwe topic starten.

Geplaatst

Je hebt een goed daad gedaan. Zaterdag nog geprobeerd hem binnen te halen, maar niet gelukt. Jij hebt hem dus zeer recentelijk kunnen bemachtigen. Bedankt Chrones!:yes:

Ik heb het instructieboekje/link toegevoegd aan de andere links in het eerste bericht.

Geplaatst
Heren,

Ik mis de Shuma II ook. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan het niet tevoorschijn toveren. Ik ben ook niet zo handig met het World Wide Web.

Greetz

Jan

Helaas moet ik dan ook melden dat er via MijnKia.nl lang niet voor alle types Kia handleidingen beschikbaar zijn. Zie eerdere posts in dit draadje.

Het kan dus h

• 2 weken later...
Geplaatst

De handleidingen zijn bij tijden wel irritant hoor, er staat bij op elke pagina 3 keer (indien van toepassing).

Soms vraag je je echt af zal dat er nou wel, of niet op zitten :?

• 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst

zijn er meer belangrijke dingens in mijn kia?

updates, andere dokumentatie...

Ik krijg namenlijk alles in het pools, en daar snap ik nog niks van.

Na een mail naar kia.nl hoor ik:

Het is niet mogelijk om zonder een Nederlands geregistreerd kenteken aan te melden bij MijnKia. U kunt wel bij de Kia dealer in Nederland een instructieboekje bestellen. De Kia dealer in Nederland kan u tevens informeren over de hierbij behorende kosten. Adressen van de offici

Geplaatst
zijn er meer belangrijke dingens in mijn kia?

updates, andere dokumentatie...

Alvast bedankt

Je kunt het instructieboekje van de Venga downloaden hieronder. Klik op de link en daarmee open je het instructieboekje. Deze kun je vervolgens opslaan in jouw computer. Het betreft een PDF-bestand. Succes ermee!

http://media.kia.nl/mijnkia/instructieboekjes/venga.pdf

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...