SatJunk Geplaatst 12 Januari, 2025 Geplaatst 12 Januari, 2025 Ter info: Er loopt momenteel een terugroepactie, dus kijk ff bij RDW of jouw Kia ook terug moet: 2 Quote
Johan de Wit Geplaatst 12 Januari, 2025 Geplaatst 12 Januari, 2025 Dank voor het melden, bij mij staat er (nog) niets (bouwjaar 2024). Quote
Breeze Geplaatst 12 Januari, 2025 Geplaatst 12 Januari, 2025 Bedankt. ´k Ga morgen gelijk de KIA verdeler bellen. Adri Quote
Breeze Geplaatst 13 Januari, 2025 Geplaatst 13 Januari, 2025 (aangepast) KIA was bekend met deze terugroepactie. Monteur had de ervaring dat meestal, na inspectie van de printplaat in de (een) koppelingscilinder, alleen de zekering moet worden vervangen. Kan begin maart al terecht, want het is geen urgente zaak. Adri 13 Januari, 2025 aangepast door Breeze Quote
LuToLu Geplaatst 14 Januari, 2025 Geplaatst 14 Januari, 2025 Die van mij moet terug, Niro HEV 2020. Morgen maar even contact opnemen met mijn dealer, ik heb nog geen bericht/brief ontvangen maar staat inderdaad op de RDW (ovi) site bij mijn kenteken. Quote
Sjacka Geplaatst 15 Januari, 2025 Geplaatst 15 Januari, 2025 Net bij de dealer langs geweest, deze gaf aan dat ik gewoon kon doorrijden tot de volgende beurt. Hoef er niet speciaal voor terug te komen. Quote
SatJunk Geplaatst 15 Januari, 2025 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2025 20 minuten geleden, zei Sjacka: Net bij de dealer langs geweest, deze gaf aan dat ik gewoon kon doorrijden tot de volgende beurt. Hoef er niet speciaal voor terug te komen. Zelfde antwoord die mijn dealer (Virena Groningen) gaf, alleen mijn volgende beurt is pas in september dit was geen probleem zei de dealer. Quote
SpeedyG Geplaatst 15 Januari, 2025 Geplaatst 15 Januari, 2025 Ik heb een XCeed uit 2023, waar kan ik dit checken?? Quote
Breeze Geplaatst 15 Januari, 2025 Geplaatst 15 Januari, 2025 ´k Vind het toch wel een rustig idee dat de printplaat van mijn koppelingscilinder wordt gecheckt op vervuiling door een vloeistof. Adri Quote
Derksen Geplaatst 19 Januari, 2025 Geplaatst 19 Januari, 2025 Ik mailde mijn dealer, die belde terug. geen paniek, maak maar een afspraak ergens in April/Mei hebben we er even tijd voor. Quote
Gsm Geplaatst 3 Februari, 2025 Geplaatst 3 Februari, 2025 Wij zijn met onze Niro HEV geëmigreerd naar Zweden en daar hebben we de dealer gemaild en die zei dat de zekering vervangen moet worden wat 19 februari wordt gedaan en duurt ongeveer 20 minuten. Bedankt voor het melden hier. Quote
PGON Geplaatst 4 Februari, 2025 Geplaatst 4 Februari, 2025 Net gebeld met de KIA garage, klaagden een beetje over RDW omdat ze geen preciese gegevens leveren over bouwjaar en motor. Daardoor veel ruis. Mijn Niro HEV van Sep-2024 was niet betroffen. Quote
HenkM Geplaatst 4 Februari, 2025 Geplaatst 4 Februari, 2025 Waar eerder op de RDW site de terugroep actie voor mijn PHEV vermeld stond is deze nu verdwenen. Ze lijken nu wel te filteren. Quote
Nir00tje Geplaatst 10 Februari, 2025 Geplaatst 10 Februari, 2025 Vandaag ben ik met een brandend motormanagementlampje en vreemd schakelgedrag bij de dealer beland. Mogelijk is er een verband met deze terugroepactie. Donderdag wordt mijn auto hiervoor aangepast. In ga er van uit dit kosteloos wordt uitgevoerd maar is een terugroepactie eigenlijk altijd gratis? Quote
HenkM Geplaatst 10 Februari, 2025 Geplaatst 10 Februari, 2025 18 minuten geleden, zei Nir00tje: maar is een terugroepactie eigenlijk altijd gratis? Ja, normaliter zelfs als garantie verlopen is. 1 Quote
Nir00tje Geplaatst 12 Februari, 2025 Geplaatst 12 Februari, 2025 Nou ja dan zie ik het ook wel. De receptionist zei dat hij van KIA nog goedkeuring moest krijgen maar heb ik niets meer van gehoord. Aangezien hij vertelde dat de Niro in de verlengde garantie zit en dit geen slijtagedeel is, ga ik er van uit dat ik mazzel heb Quote
Kiaxceed Geplaatst 12 Maart, 2025 Geplaatst 12 Maart, 2025 Had een afspraak voor een beurt waarbij gezegd word reparatie terugroep actie . schijbaar iets groters en moesten er kabels vervangen worden ging een hele dag duren vraag me af wat er dan nog meer buiten de zekering kan worden terug geroepen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.