Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Terugroepactie - KIA CEED SW PHEV - KIA NIRO HEV - KIA NIRO PHEV - KIA XCEED PHEV

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

KIA was bekend met deze terugroepactie. Monteur had de ervaring dat meestal, na inspectie van de printplaat in de (een) koppelingscilinder, alleen de zekering moet worden vervangen. Kan begin maart al terecht, want het is geen urgente zaak.

Adri

aangepast door Breeze
Geplaatst

Die van mij moet terug, Niro HEV 2020.

Morgen maar even contact opnemen met mijn dealer, ik heb nog geen bericht/brief ontvangen maar staat inderdaad op de RDW (ovi) site bij mijn kenteken. 

Geplaatst

Net bij de dealer langs geweest, deze gaf aan dat ik gewoon kon doorrijden tot de volgende beurt. Hoef er niet speciaal voor terug te komen.

Geplaatst
20 minuten geleden, zei Sjacka:

Net bij de dealer langs geweest, deze gaf aan dat ik gewoon kon doorrijden tot de volgende beurt. Hoef er niet speciaal voor terug te komen.

Zelfde antwoord die mijn dealer (Virena Groningen) gaf, alleen mijn volgende beurt is pas in september dit was geen probleem zei de dealer.

Geplaatst

´k Vind het toch wel een rustig idee dat de printplaat van mijn koppelingscilinder wordt gecheckt op vervuiling door een vloeistof.

Adri

Geplaatst

Ik mailde mijn dealer, die belde terug. geen paniek, maak maar een afspraak ergens in April/Mei hebben we er even tijd voor.

• 3 weken later...
Geplaatst

Wij zijn met onze Niro HEV geëmigreerd naar Zweden en daar hebben we de dealer gemaild en die zei dat de zekering vervangen moet worden wat 19 februari wordt gedaan en duurt ongeveer 20 minuten.
Bedankt voor het melden hier. 👍

Geplaatst

Net gebeld met de KIA garage, klaagden een beetje over RDW omdat ze geen preciese gegevens leveren over bouwjaar en motor. Daardoor veel ruis.  Mijn Niro HEV van Sep-2024 was niet betroffen. 

Geplaatst

Waar eerder op de RDW site de terugroep actie voor mijn PHEV vermeld stond is deze nu verdwenen. Ze lijken nu wel te filteren.

Geplaatst

Vandaag ben ik met een brandend motormanagementlampje en vreemd schakelgedrag bij de dealer beland.

Mogelijk is er een verband met deze terugroepactie.

Donderdag wordt mijn auto hiervoor aangepast.

In ga er van uit dit kosteloos wordt uitgevoerd maar is een terugroepactie eigenlijk altijd gratis?

Geplaatst
18 minuten geleden, zei Nir00tje:

maar is een terugroepactie eigenlijk altijd gratis?

Ja, normaliter zelfs als garantie verlopen is.

• Thanks 1
Geplaatst

Nou ja dan zie ik het ook wel.

De receptionist zei dat hij van KIA nog goedkeuring moest krijgen maar heb ik niets meer van gehoord.

Aangezien hij vertelde dat de Niro in de verlengde garantie zit en dit geen slijtagedeel is, ga ik er van uit dat ik mazzel heb😉

• 1 maand later...
Geplaatst

Had een afspraak voor een beurt waarbij gezegd word reparatie terugroep actie .

schijbaar iets groters en moesten er kabels vervangen worden 

ging een hele dag duren 

vraag me af wat er dan nog meer buiten de zekering kan worden terug geroepen 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...