JacksonScott Geplaatst 11 Maart Geplaatst 11 Maart Ik zie dat dit een updatebestand is van 24gb, wat je dan met een usbdrive in je auto moet hangen. Ik heb geen stickje van zo veel GB liggen. 1 Quote
Dave86 Geplaatst 12 Maart Geplaatst 12 Maart 11 uur geleden, zei JacksonScott: Ik zie dat dit een updatebestand is van 24gb, wat je dan met een usbdrive in je auto moet hangen. Ik heb geen stickje van zo veel GB liggen. Die koop je makkelijk bij Kruidvat, HEMA of mediamarkt, voor nog geen 15€. als je de auto speciaal naar de dealer moet brengen, ben je wss duurder uit (e/o moet je daar wachten tot ‘ie klaar is) de usb stick kun je hergebruiken voor volgende updates. Quote
Wim-A Geplaatst 13 Maart Geplaatst 13 Maart Op 12-3-2025 om 06:51, zei Dave86: Die koop je makkelijk bij Kruidvat, HEMA of mediamarkt, voor nog geen 15€. Maar let op: hoe goedkoper de stick, des te lager de lees/schrijfsnelheid.... Quote
JacksonScott Geplaatst 14 Maart Geplaatst 14 Maart Op 12-3-2025 om 06:51, zei Dave86: Die koop je makkelijk bij Kruidvat, HEMA of mediamarkt, voor nog geen 15€. als je de auto speciaal naar de dealer moet brengen, ben je wss duurder uit (e/o moet je daar wachten tot ‘ie klaar is) de usb stick kun je hergebruiken voor volgende updates. Dit is toch gewoon garantie? Waarom zou je daarvoor moeten betalen? Quote
Dave86 Geplaatst 14 Maart Geplaatst 14 Maart 4 uur geleden, zei JacksonScott: Dit is toch gewoon garantie? Waarom zou je daarvoor moeten betalen? volgens mij betaal je dan voor de onderhoudsbeurt (tijd van de monteur) niet voor de update zelf. maar mss verschilt dat per dealer. (Geen idee) Quote
JacksonScott Geplaatst 14 Maart Geplaatst 14 Maart Klopt inderdaad. Bij een tussentijdse update buiten de beurt om, betaal je 50eur. Wachten op de beurt van oktober is te lang, dus heb een usb gekocht voor 20eur. Bedankt voor de tip, @Dave86 Quote
cismo14 Geplaatst 30 April Geplaatst 30 April Vandaag wederom de melding om gewijzigde voorwaarden te accepteren. En net als voorgaande keer pas na 1 á 2 minuten rijden. Akkoord geven alleen als je echt volledig stil staat. De programmeur die dit heeft verzonnen zal het waarschijnlijk nooit hoeven te doen. 1 Quote
Breeze Geplaatst 2 Mei Geplaatst 2 Mei Kreeg hedenochtend hetzelfde (oneerbare?) voorstel, terwijl ik in Dsl. stilstond in afwachting van wegrijden. Dus maar even geaccepteerd en binnen een paar minuten was alles geregeld en kon ik op weg naar NL. Adri Quote
wwata Geplaatst 6 September Geplaatst 6 September Ook in de Stonic deze melding. Na Ja moet ik eindeloos scrollen in de hoop dat ik op akkoord mag drukken. Dit duurde zo lang en zoveel swipen dat ik er maar na 5 minuten!!!! mee ben gestopt. Hoe kan ik snel naar beneden scrollen? Quote
ErikSportV Geplaatst 7 September Geplaatst 7 September (aangepast) 11 uur geleden, zei wwata: Ook in de Stonic deze melding. Na Ja moet ik eindeloos scrollen in de hoop dat ik op akkoord mag drukken. Dit duurde zo lang en zoveel swipen dat ik er maar na 5 minuten!!!! mee ben gestopt. Hoe kan ik snel naar beneden scrollen? Aan de rechterkant van de tekst zie je een dun lijntje(mogelijk alleen als je een beetje scrolt) als je daar je vinger op zet krijg je een slider te zien, vierkant blokje met paar lijntjes overdwars. Die kun je snel naar beneden schuiven en scroll je in 1x door de hele tekst. Dan krijg je waarschijnlijk nog een 2e scherm waar je hetzelfde moet doen. 7 September aangepast door ErikSportV 1 Quote
Henri497 Geplaatst 7 September Geplaatst 7 September 4 uur geleden, zei ErikSportV: Aan de rechterkant van de tekst zie je een dun lijntje(mogelijk alleen als je een beetje scrolt) als je daar je vinger op zet krijg je een slider te zien, vierkant blokje met paar lijntjes overdwars. Die kun je snel naar beneden schuiven en scroll je in 1x door de hele tekst. Dan krijg je waarschijnlijk nog een 2e scherm waar je hetzelfde moet doen. Haha klopt daar ben ik vanmorgen ook achter gekomen. Had gisteren al mopperend een minuutje of zo zitten scrollen en zei hardop "Welke idioot verzint zoiets?". Vanmorgen zag ik pas die slider Quote
Ben Wouters Geplaatst 7 September Geplaatst 7 September Heb die slider totaal gemist, heb wss een rsi duim van het scrollen 1 Quote
elsinga Geplaatst 8 September Geplaatst 8 September Hier ook de slider gemist en inmiddels RSI van het hele korte (maar langdurige) swipen... 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 September Geplaatst 9 September "Leuke" discussie hier; doordat ik dit las wist ik gisteren bij de leen-Picanto van de garage de melding lekker snel weg te tikken met de sluiter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.