Remko .me Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 De dader ligt helaas op het kerkhof !! Een hele rare schade en plek,wij denken zelf aan een steen HUH wat vaag! Ja dat is gewoon een steen, kijk maar is bij de vuil wat eromheen zit. Als het goed is ben je verzekerd voor vandalisme, ik wel!!! En ik zak dan ook niet in premiekorting... Sterkte en echt klote..! waarom doet iemand zoiets Quote
Smart Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 De dader ligt helaas op het kerkhof !! Een hele rare schade en plek,wij denken zelf aan een steen Wat een smerige rotstreek zeg! Ze kunnen tegenwoordig ook niet met hun poten van andermans spullen afblijven h Quote
Woeper Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 De dader ligt helaas op het kerkhof !! Een hele rare schade en plek,wij denken zelf aan een steen Dat is klote , sorry voor mijn taalgebruik en inderdaad zoals andere al schreven blijf met je poten van andermans spullen af. Verder wens ik je sterkte en hopelijk komt het NIET meer voor. Quote
Venga OK Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 Venga1 Sterkte met deze schade. Echt zonde van je mooie auto. Hoop dat het snel hersteld is. Peter Quote
Dave(nga) Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 Pfffff gekkehuis dit!! Echt klote en ik weet hoe dit voelt! Ook namens mij sterkte ermee!! Quote
kiacruiser Geplaatst 13 Mei, 2010 Geplaatst 13 Mei, 2010 (aangepast) Even een vraag aan de Venga rijders.hebben jullie bij harde wind ook een fluittoon in de auto? het is net of de wind door een opening van een raam blaast. k heb het Chrones gevraagd, hij heeft het ook. Wie o Wie heeft dit ook? Hallo, wij hebben sinds mrt ook een Venga xtra 1.4 en hebben hier ook last van Bij het linker voorportier een hinderlijke fluittoon, bij hogere snelheden en harde wind. Zeer irritant. Ben al 2 keer bij de dealer geweest maar dan horen ze het niet. Wel hebben ze de deur opnieuw afgehangen zonder resultaat. Is dit inmiddels bij u opgelost? Verder zijn we zeer tevreden over de auto. Gr kiacruiser 15 Mei, 2010 aangepast door kiacruiser Quote
kiacruiser Geplaatst 15 Mei, 2010 Geplaatst 15 Mei, 2010 Bedankt voor je reactie. We gaan hier zeker eens naar kijken en laten nog weten hoe het afloopt. groetn uut Grunn Quote
kiacruiser Geplaatst 20 Juni, 2010 Geplaatst 20 Juni, 2010 We hadden het al een tijdje niet meer gehoord die fluittoon. Vandaag weer een aardige snelwegrit gemaakt. En ja hoor daar was het weer het hinderlijke gefluit. (zucht) Gaan toch maar eens weer een afspraak maken bij de dealer. Ze lossen het maar op. Quote
Smart Geplaatst 20 Juni, 2010 Geplaatst 20 Juni, 2010 ......hebben de andere venga rijders ook en best wel lawaaiige ventilator. In de laagste stand heb ik altijd een zacht ratelend geluid. Nee, geen last van. Quote
tonisaez Geplaatst 21 Juni, 2010 Geplaatst 21 Juni, 2010 ook niet. Wel moet ik zeggen dat hij niet zo veel koelt als mijn vorige auto, maar dat kan ook mijn gevoel zijn, alles werkt goed hoor. Quote
Smart Geplaatst 21 Juni, 2010 Geplaatst 21 Juni, 2010 Ik constateer juist dat de airco in de Venga zeer goed koelt, zeker wanneer de zon op het panoramadak heeft gestaan kan de temperatuur flink oplopen. De airco doet, n Quote
Gast Venga 2010 Geplaatst 21 Juni, 2010 Geplaatst 21 Juni, 2010 Het eco dynamics zat er bij mij gewoon opgeplakt. De dealer heeft het voor mij kosteloos verwijderd en de achterklep opgepoetst en het veel mooier, gewoon laten doen! Quote
Venga OK Geplaatst 22 Juni, 2010 Geplaatst 22 Juni, 2010 Ik constateer juist dat de airco in de Venga zeer goed koelt, zeker wanneer de zon op het panoramadak heeft gestaan kan de temperatuur flink oplopen. De airco doet, n Quote
Smart Geplaatst 22 Juni, 2010 Geplaatst 22 Juni, 2010 Ook met dak dicht heb ik gisteren mogen constateren dat de warmte snel uit de auto was. Wanneer de airco niet goed koelt moet je toch even terug voor een controle. Quote
Venga OK Geplaatst 26 Juni, 2010 Geplaatst 26 Juni, 2010 Ook met dak dicht heb ik gisteren mogen constateren dat de warmte snel uit de auto was.Wanneer de airco niet goed koelt moet je toch even terug voor een controle. Idem. Dak dicht en airco op AUTO en in no time is de auto koel. Eerst het dak open is meer een groen tintje... Minder CO2 uitstoot zeg maar. Alle kleine beetjes helpen..... ook heeele kleine beetjes.... Quote
Gast Jantje Geplaatst 26 Juni, 2010 Geplaatst 26 Juni, 2010 Het heeft natuurlijk geen nut om een dak of raam open te zetten en dan ook nog de airco aan te zetten. Quote
Smart Geplaatst 27 Juni, 2010 Geplaatst 27 Juni, 2010 (aangepast) Het heeft natuurlijk geen nut om een dak of raam open te zetten en dan ook nog de airco aan te zetten. Dat klopt Jantje, maar de ramen en dak zetten wij open om eerst de warme lucht uit de auto te ventileren, voordat de airco wordt aangezet. Dan hoeft deze ook niet zo hard te werken. En tijdig, 5 minuten voor aankomst, de airco uitzetten, om nare luchtjes te voorkomen! 27 Juni, 2010 aangepast door Smart Quote
Gast CeedDriver Geplaatst 27 Juni, 2010 Geplaatst 27 Juni, 2010 Wat ik altijd doe als de auto voldoende koel is, is de circulatie knop aan zetten. Zo hoeft de airco de warme lucht van buiten niet te koelen maar de al koele lucht van binnen. Op deze manier heeft de airco het ook een heel stuk minder zwaar. Quote
bigwade Geplaatst 3 Juli, 2010 Geplaatst 3 Juli, 2010 Van Kouwen in Aalsmeer bosje bloemen naar Aalsmeer...... (er is iets met water en zee, maar ben het even kwijt) Ach, het gaat om het gebaar. Goed bezig daar.... Quote
kiacruiser Geplaatst 4 Juli, 2010 Geplaatst 4 Juli, 2010 Zal dit zeker aan dealer doorgeven van die afscherming in de wielkast. Misschien krijgen we ook wel nieuwe rubbers in de deuren Quote
Tinusplots Geplaatst 13 Juli, 2010 Geplaatst 13 Juli, 2010 Helaas heeft het afstellen aan de bestuurdersstoel niets geholpen.hebben meer mensen last ervan dat de bestuurdersstoel langzaam naar beneden zakt? Ook wij hebben er last van. Na ongeveer 2 weken kunnen we de bestuurdersstoel weer "oppompen" om hem op de correcte hoogte te krijgen. Weeg zelf wel 95 kg, misschien is de stoel wel ontworpen voor die kleine lichte Taiwaneesjes/Koreaantjes!!! Quote
antonief Geplaatst 13 Juli, 2010 Geplaatst 13 Juli, 2010 Helaas heeft het afstellen aan de bestuurdersstoel niets geholpen.hebben meer mensen last ervan dat de bestuurdersstoel langzaam naar beneden zakt? Ben er al eerder een topic over gestart http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4483 Quote
Gast Jantje Geplaatst 29 Juli, 2010 Geplaatst 29 Juli, 2010 Ik weet dat dat klote apparaat mijn radio blokkeert... ik heb geen idee waar hij zit en waar hij precies voor gebruikt wordt. Ik heb een pioneer radio ingebouwd en die werkte altijd gewoon goed tot het moment dat die converter vervangen werd. Dealer durft alleen te roepen dat kia zegt dat je beter geen andere radio's in kan bouwen in auto's met ISG... Oftewel meteen in je schulp kruipen en ontkennen Quote
bigwade Geplaatst 29 Juli, 2010 Geplaatst 29 Juli, 2010 Kia en electronica....... Die cursus hebben ze nog niet helemaal afgerond, lijkt wel.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.