luc1 Geplaatst 26 Maart, 2011 Geplaatst 26 Maart, 2011 Dat zal geen verrassing zijn. 99% bestelt zwart. Voor zover ik weet zijn er 2 op dit forum die beige/bruin interieur (Soho grey) hebben besteld, dat ben ik en 1 van onze Belgische vrienden . Wij hebben ook het grijs genomen . Hier noemt het alpinegrey,dus als je wilt toch eeven een foto posten Alvast bedankt Quote
elmerblues Geplaatst 26 Maart, 2011 Geplaatst 26 Maart, 2011 Wij hebben ook het grijs genomen . Hier noemt het alpinegrey,dus als je wilt toch eeven een foto posten Alvast bedankt Soho/alpine grey is lastig representatief op de foto te nemen. Hier een paar impressies: Die foto van die stoel met die 'bolletjes' is een X-cutive interieur (stof), de rest is een X-cutive plus interieur (half leder). Ik heb zo'n interieur in het echt gezien. De stoelen zijn grijs/bruin en wat donkerder dan de rest, de deurpanelen en dashboard zijn wat lichter en neigen meer naar beige/bruin. De kia interieurcode is GAH. Erg mooi en wat vrolijker dan het grafzwarte interieur waar alle auto's mee verkocht worden (al schijnt een panoramadak wel te helpen om het interieur dan wat lichter te krijgen). Quote
bigwade Geplaatst 26 Maart, 2011 Geplaatst 26 Maart, 2011 Je gaat er vreselijk spijt van krijgen zonder polaroid bril.. Nu al heb ik met mijn zwarte interieur last van het stukje boven de klokkenwinkel w.b reflecties in de voorruit. Quote
elmerblues Geplaatst 26 Maart, 2011 Geplaatst 26 Maart, 2011 Je gaat er vreselijk spijt van krijgen zonder polaroid bril.. Nu al heb ik met mijn zwarte interieur last van het stukje boven de klokkenwinkel w.b reflecties in de voorruit. Ik heb wel meer lichte interieurs gehad, ik heb daar niet zo'n last van. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat 'hapje' uit de dashboardbekleding, boven de klokkenwinkel zoals je zegt, nooit heb gesnapt. Esthetisch gezien zou ik de dashboardbekleding hebben doorgetrokken. Of het hapje juist wat groter zodat de dashboardbekleding om de klokkenwinkel heenloopt. Quote
chrichri Geplaatst 26 Maart, 2011 Geplaatst 26 Maart, 2011 Mijn huidige wagen heeft ook een grijs interieur en ik ben er niet rouwig om dat ik nu zwart heb genomen. Zwart => vuilbestendig . Quote
Ingridve Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Dat biedt hoop, 26 januari bestelt dus wie weet Tof voor jou ,hebben dezelfde besteld op 16 jan.2011 ,zou 3 of max. 4 maanden duren ben benieuwd. Besteld bij Lumens in Neerpelt ,Belgie . Quote
Ingridve Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Ik ga jullie even gek maken. Sportage 1.6 gdi, dark gun, executive pluspack, 31-12-2010 besteld. Vandaag bij de dealer binnen. Volgende week ophalen !!!!!!!!!!!!!!!!! Mooi binnen de afgesproken levertijd ( maart-april). Geluk, of goeie dealer? ( Ruud de Jong Boxmeer ) Tof voor jou ,heb dezelfde besteld op 16jan.2011,zou 3 of max. 4 maanden duren ,ben benieuwd. Besteld bij Lumens in Neerpelt Belgie. veel succes ermee. Quote
mika Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Tof voor jou ,heb dezelfde besteld op 16jan.2011,zou 3 of max. 4 maanden duren ,ben benieuwd. Besteld bij Lumens in Neerpelt Belgie. veel succes ermee. ik heb ook een bestelt bij lumens in Neerpelt een sportage 1.7 cdri Fusion 2wd sand track op 17/01/2011. leveringstermijn ook 4 maanden.En nu maar de dagen aftellen. Gr Quote
luc1 Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Soho/alpine grey is lastig representatief op de foto te nemen. Hier een paar impressies: Die foto van die stoel met die 'bolletjes' is een X-cutive interieur (stof), de rest is een X-cutive plus interieur (half leder). Ik heb zo'n interieur in het echt gezien. De stoelen zijn grijs/bruin en wat donkerder dan de rest, de deurpanelen en dashboard zijn wat lichter en neigen meer naar beige/bruin. De kia interieurcode is GAH. Erg mooi en wat vrolijker dan het grafzwarte interieur waar alle auto's mee verkocht worden (al schijnt een panoramadak wel te helpen om het interieur dan wat lichter te krijgen). Bedankt elmerblues,ben toch blij dat we voor het grijs gegaan zijn. grtz Quote
Sjölp Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 ik heb ook een bestelt bij lumens in Neerpelt een sportage 1.7 cdri Fusion 2wd sand track op 17/01/2011. leveringstermijn ook 4 maanden.En nu maar de dagen aftellen. Gr Allez vooruit, dan zijn we met 3 die daar besteld hebben De mijne is op 14/03/2011 gemaakt en komt eerstdaags aan (besteld op 21/10/2010) Quote
kristof Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Een mail gestuurd naar kia belguim met de vraag hoelang de levertijd van een sportage 1.7 diesel en kreeg een antwoord als je nu een sportage bestelt dan wordt die geleverd in februari 2012 das 11 maand ongelofelijk! Quote
chrichri Geplaatst 27 Maart, 2011 Geplaatst 27 Maart, 2011 Allez vooruit, dan zijn we met 3 die daar besteld hebben De mijne is op 14/03/2011 gemaakt en komt eerstdaags aan (besteld op 21/10/2010) Vijf maand wachten dus.Dat de andere twee die daar ook besteld hebben dan de 3-4 maand maar vergeten.Het zal dus 5 maand of langer worden .Nog altijd veel beter dan de termijn die nu voorop gesteld wordt bij bestelling . Quote
chrichri Geplaatst 28 Maart, 2011 Geplaatst 28 Maart, 2011 In mijn mailbox een leuk bericht gekregen van de dealer.Vrijdag wordt de wagen gemaakt.De 1ste april maar de dealer heeft er bijgezet dat het zeker geen aprilgrap is .Hopelijk halen ze daar in de fabriek geen aprilgrappen uit(andere kleur bv. ).Dat ze dan liever iets uithalen in mijn voordeel . Eind april wordt hij dan geleverd in de garage . Vier maand wachten.De termijn die was vooropgesteld dus.Nu aftellen maar . Quote
perry Geplaatst 29 Maart, 2011 Geplaatst 29 Maart, 2011 ik heb op 29-12-2010 me auto besteld er staat in de koopovereenkomst dat de geschatte levertijd 3mnd is de dealer zegt dat het nog wel een maand kan duren ik heb een kia sportage x-ective plus pack 1.6gdi besteld dark gun metal de auto is besteld bij van leeuwen delft Quote
elmerblues Geplaatst 29 Maart, 2011 Geplaatst 29 Maart, 2011 ik heb op 29-12-2010 me auto besteld er staat in de koopovereenkomst dat de geschatte levertijd 3mnd is de dealer zegt dat het nog wel een maand kan duren ik heb een kia sportage x-ective plus pack 1.6gdi besteld dark gun metal de auto is besteld bij van leeuwen delft Marjo heeft eind december een vergelijkbare sportage besteld en die is nu binnen: Sportage 1.6 gdi, dark gun, executive pluspack, 31-12-2010 besteld. Vandaag bij de dealer binnen. Volgende week ophalen !!!!!!!!!!!!!!!!! Mooi binnen de afgesproken levertijd ( maart-april). Geluk, of goeie dealer? ( Ruud de Jong Boxmeer ) Dus die van jou zou toch niet lang meer hoeven duren. Quote
CenT Geplaatst 30 Maart, 2011 Geplaatst 30 Maart, 2011 Eindelijk bericht gehad van de dealer dat de wagen normaal volgende week in de garage zou zijn. Ik wacht nog af want ik geloof het pas als ik de wagen met mijn eigen ogen zie. Besteld op 22/10/10 Overigens ook het grijze interieur. Quote
elmerblues Geplaatst 30 Maart, 2011 Geplaatst 30 Maart, 2011 Gefeli! Wat voor carosseriekleur? Graag tzt foto's, ook van het interieur! Quote
CenT Geplaatst 30 Maart, 2011 Geplaatst 30 Maart, 2011 Gefeli! Wat voor carosseriekleur? Graag tzt foto's, ook van het interieur! sure, geen probleem. Ik ben voor bruin gegaan. SandTrack dacht ik. Quote
wim181261 Geplaatst 30 Maart, 2011 Geplaatst 30 Maart, 2011 sure, geen probleem. Ik ben voor bruin gegaan. SandTrack dacht ik. gefeliciteerd goeie keuze gr willem Quote
kristof Geplaatst 31 Maart, 2011 Geplaatst 31 Maart, 2011 Mail gekregen van kia belguim, mijn wagen zou eind mei in België zijn, aftellen maar. Quote
elmerblues Geplaatst 31 Maart, 2011 Geplaatst 31 Maart, 2011 Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en (veel te vroeg natuurlijk) ook maar eens aan mijn dealer heel voorzichtig gevraagd of mijn Sportage toevallig al in de pijplijn zit. We zijn namelijk al 2 lange, lange maanden verder sinds bestelling (eind januari 2010)....ik zit op de bank en klik dat licht maar aan en uit... Maar nog niks bekend. Geen chassisnummer. Geen vleugje van een planning. Er is nog geen boutje in een stuk metaal geschroeft Quote
Broosje Geplaatst 31 Maart, 2011 Geplaatst 31 Maart, 2011 Elmerblues, Januari 2010 besteld? ik ken het gevoel, gelukkig is de zomertijd van het weekend in gegaan, krijgen we ' m in ieder geval een uur eerder Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en (veel te vroeg natuurlijk) ook maar eens aan mijn dealer heel voorzichtig gevraagd of mijn Sportage toevallig al in de pijplijn zit. We zijn namelijk al 2 lange, lange maanden verder sinds bestelling (eind januari 2010)....ik zit op de bank en klik dat licht maar aan en uit... Maar nog niks bekend. Geen chassisnummer. Geen vleugje van een planning. Er is nog geen boutje in een stuk metaal geschroeft Quote
harter Geplaatst 31 Maart, 2011 Geplaatst 31 Maart, 2011 Ik vind dat we iets moeten doen voor Elmerblues want die wacht al sinds eind januari 2010 op zijn toet toet. Dat is echt absurd lang . Maar zonder gekheid mijn bestelde auto op 5 februari van dit jaar zal dan waarschijnlijk vlak achter die van Elmerblues van de band rollen dus een telefoontje doen naar mijn dealer heeft misschien ook niet echt veel zin. Alhoewel ik een ander model hebt besteld zou er enig verschil kunnen zijn Quote
kia belgie Geplaatst 31 Maart, 2011 Geplaatst 31 Maart, 2011 Mail gekregen van kia belguim, mijn wagen zou eind mei in België zijn, aftellen maar. en wat jij besteld?? ik heb een fusion besteld, kleur sandtrack,2.0crdi diesel 4wd automaat Vorige week mijn dealer gebeld,en die kan mij zelf nog geen productie datum geven,besteld 11/10/2010 Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 31 Maart, 2011 Geplaatst 31 Maart, 2011 en wat jij besteld?? ik heb een fusion besteld, kleur sandtrack,2.0crdi diesel 4wd automaat Vorige week mijn dealer gebeld,en die kan mij zelf nog geen productie datum geven,besteld 11/10/2010 De 2 liter diesel is gewoon het probleem wat ik overal hoor. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.