Marsman Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Zojuist bericht van de dealer. Mijn 1.6 GDI X-Ecutive Plus Pack Dark Gun, besteld op 23 jan 2011, wordt naar verwachting in de derde of vierde week van mei geleverd. Als dat waar is, is de levertijd opgelopen tot 4 maanden.We zullen zien. Quote
janm Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Even weer een kleine update van het leveringsoverzicht. Om de lijst te completeren hierbij mijn gegevens: Besteld: 18-11-2010 Motor: 2.0 CRDI Versnelling: Hand Aandrijving: 2WD Uitvoering: Sand Track Levering: Dealer zegt Mei? Quote
janm Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Even weer een kleine update van het leveringsoverzicht. Correctie: Om de lijst te completeren hierbij mijn gegevens: Besteld: 18-11-2010 Motor: 2.0 CRDI Versnelling: Hand Aandrijving: 2WD Uitvoering: Exclusive Kleur: Sand Track Levering: Dealer zegt Mei? Quote
possie71 Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Ja hoor, bij ons is het ook zover!! Op 27 oktober 2010 een 1.6 executive plus pack besteld (sirius zilver) en aanstaande maandag 2 mei 2011 kunnen we hem ophalen. Net iets langer dan 6 maanden.... Quote
luc1 Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Zijn er soms Belgische forumvrienden die ook in januari hun sportage bestelden die al weten wanneer hun sportage zal geleverd worden? Ik deed reeds navraag bij de dealer maar die zij dat ze nog niets wisten Nu weet ik van mijn vorige wagens dat zij toch bepaalde mogelijkheden hebben om dit te kunnen opvragen. Iemand??? Quote
teddy Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 heb ook in januari besteld,ben van de week eens langs geweest om te horen of ze al weten waneer de auto geleverd wordt,ze hebben me ook gezegd dat ze nog van niets weten Quote
smetjesmee Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Zijn er soms Belgische forumvrienden die ook in januari hun sportage bestelden die al weten wanneer hun sportage zal geleverd worden? Noppes, nada, niksniemendalle gehoord. Besteld 24 jan. Wij wachten geduldig af... Proficiat trouwens aan alle forum-collega's die hun wagen mogen afhalen of reeds het geluk hadden dit te mogen doen! Ben blij in jullie plaats... 't is van harte gegund. Quote
elmerblues Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Ja hoor, bij ons is het ook zover!! Op 27 oktober 2010 een 1.6 executive plus pack besteld (sirius zilver) en aanstaande maandag 2 mei 2011 kunnen we hem ophalen. Net iets langer dan 6 maanden.... Gefeli Possie71! Je bent maar eventjes de vaandeldrager geweest van de langst wachtende na Timo0103. Volgens de broosje-lijst is nu Arjie de langst wachtende (op 30-11 een 2.0B besteld). Quote
master00 Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Zijn er soms Belgische forumvrienden die ook in januari hun sportage bestelden die al weten wanneer hun sportage zal geleverd worden? Ik deed reeds navraag bij de dealer maar die zij dat ze nog niets wisten Nu weet ik van mijn vorige wagens dat zij toch bepaalde mogelijkheden hebben om dit te kunnen opvragen. Iemand??? neen dealer weet het nog niet (besteld 26-01-11) Quote
AntonE Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 1.6 x-ecutive pluspack en dark gun metal Besteld: begin februari 2011 Geleverd:? Volgens dealer half mei, maar nog niets gehoord! Anton Engels Quote
mika Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Bestelt 16/01/2011 sportage 17 cdri fusion 2wd kleur sand track in belgie" Neerpelt. Vandaag opgehaald .Normaal 4 maanden levertijd dus dat is een meevaller. En het is een droom auto . Groetjes mika Quote
kristof Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Besteld 25 januari en zou geleverd worden in mei maar dealer zegt dat het niet zal lukken, hij vreest dat het zeker 6 maand wordt. Toch een mailtje gestuurd naar kia België. Besteld: 1.7 crdi fusion, techno Orange Quote
Goza de la vida Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Besteld 25 januari en zou geleverd worden in mei maar dealer zegt dat het niet zal lukken, hij vreest dat het zeker 6 maand wordt. Toch een mailtje gestuurd naar kia België. Besteld: 1.7 crdi fusion, techno Orange Ook besteld 25 januari in Alveringem België en zou in mei geleverd worden. Mail van KIA Belgium ontvangen, zal begin juli zijn, bijna met zekerheid. Van dealer hoor ik niets, jammer. Besteld: Casa white 1.7 crdi full options met trekhaak maar zonder panoramisch dak. Quote
bowie97 Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Proficiat mika Bij de Sand Track hoort meer deze bij. Voor de mensen die het niet snappen kijk hier Quote
Broosje Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 En weer een nieuwe "Broosje lijst" Levering_Kia_Sportage.pdf Quote
sliams Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Sorry Broosje, weer een aanpassing...al meen ik dat 'sorry' niet heel erg. Krijg net een telefoontje van de dealer (Tinholt) dat mijn SP3 1.7 CRDI Dark Gun Metal in de haven ligt! Ik hoop trouwens dat hij 'op een schip' bedoelde. Op 13 mei, 1 dag voor mijn verjaardag en 2 weken voor onze (4000 km) vakantie wordt ie voor de deur afgeleverd! De dealer vroeg nog of ik een probleem had met vrijdag de 13e...nou nee hoor! Heerlijk gevoel. En ik weet inmiddels ook heel goed hoe het voelt als je dit leest en nog in de wacht staat. Hou vol! Tzt natuurlijk foto's, beloofd! Groeten, SLiAms Quote
Broosje Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Gefeliciteerd, de levering van de dark guns gaat goed! Als ie in de haven ligt zou ik maar snel regelen dat ie op het droge komt, kan ie nog ff drogen voor de 13e Sorry Broosje, weer een aanpassing...al meen ik dat 'sorry' niet heel erg. Krijg net een telefoontje van de dealer (Tinholt) dat mijn SP3 1.7 CRDI Dark Gun Metal in de haven ligt! Ik hoop trouwens dat hij 'op een schip' bedoelde. Op 13 mei, 1 dag voor mijn verjaardag en 2 weken voor onze (4000 km) vakantie wordt ie voor de deur afgeleverd! De dealer vroeg nog of ik een probleem had met vrijdag de 13e...nou nee hoor! Heerlijk gevoel. En ik weet inmiddels ook heel goed hoe het voelt als je dit leest en nog in de wacht staat. Hou vol! Tzt natuurlijk foto's, beloofd! Groeten, SLiAms Quote
kialoog Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Alweer een nieuwe voor het lijstje : 7 maart handtekening gezet voor een Kia Sportage X-ecutive met Plus Pack 1.6 GDI, kleur Sirius Silver. En jawel (schaam, schaam) bericht van dealer een paar dagen geleden, uw auto is geproduceerd en is onderweg naar hier.(Ned.) Had gedacht ik wacht nog even met aanmelden omdat het waarschijnlijk toch nog wel even zou duren, maar nu moest ik rap zijn anders is de auto er eerder dan ik op het forum. Groet,de kialoog. Quote
Opa Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 En weer een nieuwe "Broosje lijst" Bedankt voor je leuke overzichten Broosje. Opvallend dat na februari nauwelijks nieuwe aankopen zijn gemeld. Zou de verkoophausse aan het opdrogen zijn door de lange wachttijden ? Of doet iedere nieuwe koper net als Kialoog en meldt men zich pas als de levering er aan komt ? Ik hoop voor Kia het laatste ! Overigens is het positief dat het lijstje van echt lang wachtenden (> 4 maanden) inmiddels tot 3 is geslonken. Quote
PaCo Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Hallo allemaal, Ook wij hebben op 8 april een Kia Sportage gekocht in de uitvoering X-clusive 1.6 GDI, kleur: Casa White. Verder als optie gekozen voor de 18 inch velgen + een dakscherm voor de kids (iemand hier al ervaring mee?) groeten PaCo Quote
smoki Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 >>>>>>>>> Sportage <<<<<<<<<<< Besteld : 21.01.2011 Model : Evogue Motor : 1.7 CRDi Kleur : Sand Track Zonder : Panoramisch open dak Verwachte levering : Mei Quote
Si2000 Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Hallo Sportage rijders of bestellers.... Ook ik heb op 9 april jl een Kia Sportage 1.6 GDI X-ecutive Pluspack in de kleur Sand Track besteld. Levertijd volgens dealer juli-aug 2011. Ik kan niet wachten tot het zover is..... Wat een mooie auto. Groet, Marc Quote
TaMS Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Vanavond telefonisch onze Sportage alvast besteld, woensdag gaan we langs om het officieel te maken. Het is een 1.6 geworden, Sirius Silver, X-ecutive Plus met navigatie en panoramadak. Geen idee wanneer de dealer hem verwacht, hij zou em wel vast reserveren, wat dat ook moge betekenen. Ik denk dat we woensdag meer zullen horen qua verwachte levertijd. Quote
elmerblues Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Paar toevoegingen voor de broosje lijst: - Sunny heeft een casa white besteld - Dutchy heeft een Dark Gun Metal - Tvt heeft een Machine Silver De rest kan ik niet vinden. Kom op mannen, even de kleur vermelden! Tussenstanden kleuren, inclusief de gemelde kleuren nadat broosje de nieuwe lijst presenteerde: 10 x dark gun metal 9 x casa white 9 x Sirius Silver 9 x sand track 6 x black pearl 3 x machine silver 3 x phoenix silver Niet in de lijst maar ik weet dat er 1 byte blue is besteld (en geleverd) en dat er 1 of 2 techno oranges in bestelling staan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.