fkop Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Ik heb 'm, Vandaag opgehaald, Kia Sportage 1.6 GDI X-ecutive Pluspack in de kleur wit met panoramadak met de 18 inch velgen. Foto's volgen nog. Quote
chrichri Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Proficiat mika Bij de Sand Track hoort meer deze bij. Voor de mensen die het niet snappen kijk hier Hey Bowie, ben je ook een bakkerszaak gestart .Ik heb eens op je site gekeken en gelukkig zijn er nog genoeg soorten taartjes over voor de volgende eigenaars van een nieuwe Sportage.Je bent wel kleiner gestart dan Bigwade want die zijn taarten zijn groter . Quote
vand.m Geplaatst 30 April, 2011 Geplaatst 30 April, 2011 Paar toevoegingen voor de broosje lijst: - Sunny heeft een casa white besteld - Dutchy heeft een Dark Gun Metal - Tvt heeft een Machine Silver De rest kan ik niet vinden. Kom op mannen, even de kleur vermelden! Tussenstanden kleuren, inclusief de gemelde kleuren nadat broosje de nieuwe lijst presenteerde: 10 x dark gun metal 9 x casa white 9 x Sirius Silver 9 x sand track 6 x black pearl 3 x machine silver 3 x phoenix silver Niet in de lijst maar ik weet dat er 1 byte blue is besteld (en geleverd) en dat er 1 of 2 techno oranges in bestelling staan. Hoi, Om toe te voegen aan je lijstje: besteld 28 maart Sportage 2.0 benzine autom. Pluspack panoramadak nav. Kleur Casa white. Groet vand.m Quote
Broosje Geplaatst 30 April, 2011 Geplaatst 30 April, 2011 Aanpassing overzicht: Levering Kia Sportage .pdf Quote
IvdW Geplaatst 30 April, 2011 Geplaatst 30 April, 2011 Ondanks mijn eerder post staat ook mijn bestelling er niet tussen. Bij deze voor het lijstje nogmaals. Bestelling: 11-03-2011 Type: Kia Sportage 1.6 X-ecutive PP Kleur: Casa White Verwachte levering (volgens Kia Dealer): juni/juli Quote
kialoog Geplaatst 30 April, 2011 Geplaatst 30 April, 2011 Schitterend hoor de nieuwe lijst,en op een dag zoals vandaag in Techno-orange. Hulde. Kialoog. Quote
richard1980 Geplaatst 30 April, 2011 Geplaatst 30 April, 2011 Aanpassing overzicht: Die van ons staat er ook nog niet tussen; 1.6 X-ecutive PP casa white besteld op 5 februari 2011, nog niet geleverd. Quote
master00 Geplaatst 30 April, 2011 Geplaatst 30 April, 2011 Hallo, kzal mij ook maar eens bekend maken zit al een tijdje alles te volgen op het forum besteld: 26-01-11 casa white Evogue panoramisch dak 2.0 B automaat levering 6.5 maand hopend op vroeger Quote
bowie97 Geplaatst 30 April, 2011 Geplaatst 30 April, 2011 Hey Bowie, ben je ook een bakkerszaak gestart .Ik heb eens op je site gekeken en gelukkig zijn er nog genoeg soorten taartjes over voor de volgende eigenaars van een nieuwe Sportage.Je bent wel kleiner gestart dan Bigwade want die zijn taarten zijn groter . Ik dacht Sand track = zand gebak Casa white = slagroomtaart. Techno orange = oranje tompoes ok ok en terug naar het topic Quote
RobertW Geplaatst 1 Mei, 2011 Geplaatst 1 Mei, 2011 Heerlijk metriekjes, waar dan uit op te maken valt dat ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de SP3 over ~2 weken zou op kunnen halen. Dit niet eerder doorgegeven. Bestelling: 29-01-2011 Type: Kia Sportage 1.6 X-ecutive PP GDI Kleur: Black Pearl Verwachte levering: 3 á 4 maanden (april/mei). Deze week wel dealer gebeld, toch even checken, en hij krijgt via het computer systeem een week voor levering een bericht. Hij gaf aan dat dit de enige manier voor hem was om inzicht te verkrijgen in de verwachte levertijden. Quote
peppi Geplaatst 1 Mei, 2011 Geplaatst 1 Mei, 2011 Nog iemand die elke dag op het lijstje kijkt en er op wil staan. Gekocht 05-02-2011 een X-ecutiv plus pack 2.0 cvvt automaat dark gun metal. Quote
Broosje Geplaatst 1 Mei, 2011 Geplaatst 1 Mei, 2011 Met een vooruitziende blik heb ik in het overzicht Nederland en Vlaanderen samengevoegd Overigens vandaag geen Techno Orange maar gewoon weer Casa White! Levering Kia Sportage .pdf Quote
kristof Geplaatst 1 Mei, 2011 Geplaatst 1 Mei, 2011 Als je dat lijstje eens goed bekijkt valt mij toch een heel rare manier van werken op bij kia. Bij mensen die ongeveer het zelfde besteld hebben, moet de één 3 maand wachten en de andere 6 maand. Ik blijf het raar vinden. Quote
smetjesmee Geplaatst 1 Mei, 2011 Geplaatst 1 Mei, 2011 Met een vooruitziende blik heb ik in het overzicht Nederland en Vlaanderen samengevoegd TNX om er de Belgen ook aan toe te voegen Broosje! Misschien kan je via kleurtjes onderscheid maken tss N en B...? Nu, je steekt er al heel wat werk in... TOP! Van mij mag het casa white blijven ook hoor. Quote
Ingridve Geplaatst 1 Mei, 2011 Geplaatst 1 Mei, 2011 Hallo allemaal, sportage 1.6 fusion dark gun metal,besteld op 16januari'11 verwachte levertijd 3-4 maanden. deze week is gaan informeren ,maar helaas nog niks onderweg, besteld bij Lumens in Neerpelt ,Belgie. groetjes ,Ingrid Quote
elmerblues Geplaatst 1 Mei, 2011 Geplaatst 1 Mei, 2011 De Broosje statistieken: 16 cassa white (!!) 11 dark gun metal 10 sirius silver 9 sand track 9 black pearl 3 phoenix silver 3 machine silver 1 byte blue 1 techno orange 45 X-ecutive 15 X-clusive 7 evogues 5 fusions 35 x 1.6 (!!) 17 x 2.0 11 x 2.0crdi 8 x 1.7crdi Quote
lex Geplaatst 1 Mei, 2011 Geplaatst 1 Mei, 2011 Begin januari besteld, afgelopen donderdag opgehaald bij de dealer in velserbroek . 1.6 exclusive pluspack sirius silver . Super auto helemaal top.. Quote
Questor Geplaatst 1 Mei, 2011 Geplaatst 1 Mei, 2011 Voor de volledigheid even melden dat deze bestelling door de mazen van het net is geglipt (hopelijk zijn de netten van KIA fijnmaziger ) Zie:Mijn link Evoque 1.6 in Sirius Silver werd besteld in Mechelen (België) op 19/1/2011 en is nog niet geleverd. Toe hiertoe heeft deze bestelling bij mij enkel impressie van doods zilverkleurig landschap van een planeet rond Sirius geëvoqueerd . Quote
elmerblues Geplaatst 2 Mei, 2011 Geplaatst 2 Mei, 2011 Begin januari besteld, afgelopen donderdag opgehaald bij de dealer in velserbroek . 1.6 exclusive pluspack sirius silver . Super auto helemaal top.. Is dat toevallig Tinholt? Tevreden over deze Kia dealer? Quote
sliams Geplaatst 2 Mei, 2011 Geplaatst 2 Mei, 2011 Is dat toevallig Tinholt? Tevreden over deze Kia dealer? Neem me niet kwalijk dat ik me ermee bemoei, maar mijn SP3 komt ook bij Tinholt vandaan dus ik ben zo vrij er ook wat van te vinden <zijsprongetje> Zelf heb ik via ALD Automotive -waar ook mijn huidige auto onder contract staat/stond- de Sportage besteld. In het bestelproces kan ik kiezen uit 'vrije dealerkeuze' of 'centrale inkoop'. In het laatste geval bepaalt de leasemaatschappij via welke club (meestal een importeur) de auto wordt besteld, ze kunnen daardoor een betere prijs bedingen en dit merk ik ook in het leasetarief. In mijn geval was ik ongeveer 80 euro per maand goedkoper uit als ik voor centrale inkoop zou kiezen. Die 'vrije dealerkeuze' geeft je als leaserijder de mogelijkheid om met je dealer in gesprek te gaan, en zo bijvoorbeeld er een trekhaak bij te praten. Dit heb ik ook geprobeerd, namelijk bij Blokhuis Amersfoort. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet voor onderhandelen in de wieg ben gelegd, maar op een goede dag ben ik daar binnengestapt, uitgelegd wat mijn doel is (inderdaad de trekhaak) en of dit tot de mogelijkheden behoort. Men zou er over nadenken en dezelfde dag of uiterlijk morgen zou ik worden teruggebeld. Dit gebeurde pas twee dagen later, eigenlijk vind ik dat al te slordig. De boodschap was in elk geval dat er verder niets mogelijk was, maar dat ze het wel heel erg op prijs zouden stellen als ik via de leasemaatschappij zou aangeven dat de auto via hun besteld moet worden. Toen ik vroeg waarom ik dat zou moeten doen bleef het antwoord vaag, en besloot ik maar gewoon voor de Centrale Inkoop te kiezen. </zijsprongetje> En zo kreeg ik op een dag een brief van ALD dat de auto was besteld bij Tinholt op 7-2. Na ongeveer twee maanden heb ik per mail contact gezocht met Tinholt met de vraag hoe groot de kans was dat de wagen op de geplande leverdatum (6-5) geleverd zou worden. Als je de vraag zo stelt is de kans natuurlijk groot dat men 'klein' antwoordt en dat was dus ook zo. Maar ik zou op de hoogte worden gehouden (Patrick) en ik dacht bij mezelf...'klein' is niet niks. Afgelopen vrijdag werd ik door deze sympathieke Patrick gebeld, de auto kon worden uitgeleverd en wordt bij mij voor de deur neergezet (85 kilometer verderop). Op de dag zelf (13-5) krijg ik nog even een belletje om het tijdstip af te spreken. Allemaal zeer keurig. Mijn indruk van deze dealer wordt natuurlijk wel sterk gekleurd door de prettige berichten die ik heb ontvangen. Maar ik heb wel het idee dat men bij Tinholt erg zijn best doet de klant te informeren. Groet SLiAms Quote
elmerblues Geplaatst 2 Mei, 2011 Geplaatst 2 Mei, 2011 Ik vroeg dat omdat ik mijn Sportage ook heb besteld bij Tinholt (Martin, eveneens zeer sympathiek) en inderdaad ook tot nu toe erg tevreden ben over de communicatie richting de klant. Na ondertekening ben ik regelmatig op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Op gezette datums, die van tevoren op hun initiatief werden aangegeven, werd ik geinformeerd zonder dat ik zelf elke keer weer hoef te bellen. En stipt op de afgesproken datums werd ik benaderd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben bedrijven gewend die nooit terugbellen en gemaakte afspraken niet nakomen, en waarbij ik zelf elke keer weer moet bellen. Tinholt onderscheidt zich zeer positief hierin. Dus tot nu toe erg tevreden, maar ik wacht de aflevering en de after sales af voor een definitief eindoordeel. Quote
lex Geplaatst 2 Mei, 2011 Geplaatst 2 Mei, 2011 Ik vroeg dat omdat ik mijn Sportage ook heb besteld bij Tinholt (Martin, eveneens zeer sympathiek) en inderdaad ook tot nu toe erg tevreden ben over de communicatie richting de klant. Na ondertekening ben ik regelmatig op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Op gezette datums, die van tevoren op hun initiatief werden aangegeven, werd ik geinformeerd zonder dat ik zelf elke keer weer hoef te bellen. En stipt op de afgesproken datums werd ik benaderd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben bedrijven gewend die nooit terugbellen en gemaakte afspraken niet nakomen, en waarbij ik zelf elke keer weer moet bellen. Tinholt onderscheidt zich zeer positief hierin. Dus tot nu toe erg tevreden, maar ik wacht de aflevering en de after sales af voor een definitief eindoordeel. Inderdaad onze sportage komt ook bij Tinholt vandaan, bij het verkoop gesprek al kreeg ik een goed gevoel dat ik ook niet ergens anders ben gaan shoppen. Nu nog even de letters op de achterklep laten verwijderen, door de drukte zijn ze dat vergeten. Quote
TaMS Geplaatst 2 Mei, 2011 Geplaatst 2 Mei, 2011 Bedoel je de Sportage letters? Zat er ook aan te denken die te laten verwijderen namelijk Quote
bigwade Geplaatst 2 Mei, 2011 Geplaatst 2 Mei, 2011 Bedoel je de Sportage letters? Zat er ook aan te denken die te laten verwijderen namelijk Waag het, HAHA Waarschijnlijk die eco labels, en 7jr garantie plakkers......... Quote
hobby495 Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 Heb op 4-3-11 een 2.0 CRDI X-ecutive besteld. Kreeg vanmiddag een telefoontje dat ik hem op 19 mei as. kan afhalen!! Kleur: Cassa White Buiten een trekhaak geen verdere opties. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.