MauS Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 Beste Kia-liefhebbers, Voor de geinteresseerden hierbij 3 foto's van mijn interieur: (picanto 3 deurs) Ik heb: Zwart Leer met witte stiksel en een Schuif/Kanteldak Het is een klap geld 1599,00 extra voor een beetje leer.. maar ik moet zeggen wat is het mooi wat zit het lekker en wat ruikt het fijn! het schuifkantal dak ziet er ook erg mooi uit het glas is getint en je kunt het dichtschuiven zodat je dus niets meer ziet van het dakje. Ter extra info: ik kom vanaf een Audi TT '99 en wilde die PK's die ik nu mis opvullen met enkele opties/extra's.. zie foto's: Quote
Smart Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 Hele mooie combo geworden zeg! Is het een origineel dak of van Webasto? Een hele luxe Picanto en volgens mij uniek in NL! Quote
MauS Geplaatst 18 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2011 (aangepast) Dankje Smart, het dak is origineel af-fabriek ik denk inderdaad dat als ik Dinsdag de 17 inch eronder heb ik in ieder geval de eerste (gek) ben die met 17 inch rijdt. de stoelverwarming heb ik niet genomen ik vond het die 600 euro niet waard, (hoewel het wel heel fijn in de winter is maarja.. je kunt niet alles hebben) 9 November, 2012 aangepast door Alex VB Onnodig Quoten! Lees forumregels aub! Quote
Specialmade Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 Maus, Prachtige auto hoor, en idd alle denkbare luxe. Stoelverwarming heb je niet nodig is zo'n auto. Alleen het rijden daarin houdt/maakt je al warm Grtz. Specialmade Quote
Wimis on Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 Mooi MauS, Alleen dacht ik bij het zien van de eerste foto: Hebben die guppen het stuur verkeerd om gemonteerd Zal best een verschil zijn met de Audi TT, echter je hebt er wat leuks voor terug. Veel plezier met de Picanto. Groet Quote
Jantje.2 Geplaatst 18 September, 2011 Geplaatst 18 September, 2011 Leuk bakkie! Zal alles bij elkaar een leuke som geld gekost hebben Quote
Gast velour100 Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Dat ziet er wel heel gelikt uit zeg! Mooi dat leer, en ik wist niet eens dat er ook een kanteldak in kon. Zag het tenminste niet bij de optie lijst staan.. Maar, het staat de auto wel heel erg mooi! Veel rijplezier! Groeten, Gerwin Quote
bigmac Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Zo, dat ziet er zeker fraai uit! In mijn vorige auto had ik ook zo'n dak, was handig als je vlak voor 'n stoplicht stond Geen probleem met hoofdruimte neem ik aan, want die is bij de standaard Picanto al ruim. Nu nog 'n fotootje met je grote wielen! Quote
Frietbakker Geplaatst 19 September, 2011 Geplaatst 19 September, 2011 Ziet er zeer fraai uit zeg ! Lijkt wel een directiewagen zo, klopt eigenlijk ook wel want met deze uitvoering ben je toch wel de ambassadeur van Picanto rijdend Nederland 1 Quote
MauS Geplaatst 19 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 September, 2011 Maus, Prachtige auto hoor, en idd alle denkbare luxe. Stoelverwarming heb je niet nodig is zo'n auto. Alleen het rijden daarin houdt/maakt je al warm Grtz. Specialmade Je hebt helemaal gelijk Specialmade krijg het al warm genoeg van de Picanto HEEL mooi MauS! Dankjewel Angelique Mooi MauS, Alleen dacht ik bij het zien van de eerste foto: Hebben die guppen het stuur verkeerd om gemonteerd Zal best een verschil zijn met de Audi TT, echter je hebt er wat leuks voor terug. Veel plezier met de Picanto. Groet Bedankt Wimis, je zou het haast denken he op die foto het is zeker een verschil maar dan een positief verschil met de TT, ik wil deze Picanto niet meer kwijt en blijf (denk ik) de rest van m'n leven Kia rijden.. Leuk bakkie! Zal alles bij elkaar een leuke som geld gekost hebben 14,325 eur om precies te zijn, (en daar is de 900 eur korting al vanaf) Dat ziet er wel heel gelikt uit zeg! Mooi dat leer, en ik wist niet eens dat er ook een kanteldak in kon. Zag het tenminste niet bij de optie lijst staan.. Maar, het staat de auto wel heel erg mooi! Veel rijplezier! Groeten, Gerwin Bedankt Gerwin, het dakje zag ik op de optielijst staan tijdens de autorai (waar ik hem ook heb besteld) ik dacht JA! dat lijkt me gaaf en vind het heerlijk vooral de stand dat het dakje omhoog (kantelt) is erg fijn. Zo, dat ziet er zeker fraai uit! In mijn vorige auto had ik ook zo'n dak, was handig als je vlak voor 'n stoplicht stond Geen probleem met hoofdruimte neem ik aan, want die is bij de standaard Picanto al ruim. Nu nog 'n fotootje met je grote wielen! Hoofdruimte voor en achter is prima voor elkaar, haha en inderdaad die stoplichten hangen ze steeds hoger tegenwoordig Ziet er zeer fraai uit zeg ! Lijkt wel een directiewagen zo, klopt eigenlijk ook wel want met deze uitvoering ben je toch wel de ambassadeur van Picanto rijdend Nederland Nou nou Ambassadeur dat valt wel mee hoor! maar ik ben wel heel blij en tevreden met m'n gekozen uitvoering (dakje+leer) maar dankjewel voor het compliment Frietbakker. Bedankt allemaal voor de leuke reacties! zie: 17 inch op Picanto 3 deurs voor die ervaring... (die is iets minder goed ) Quote
Anouk Geplaatst 6 Oktober, 2011 Geplaatst 6 Oktober, 2011 Wat kost dat schuif kantel dak? Lijkt me mooi!!! Leer ook maar dat gaat me net iets te ver. Quote
DeChef Geplaatst 7 Oktober, 2011 Geplaatst 7 Oktober, 2011 hier ook een (vol) leerpakketje maar dan met stoelverwarming (heb toch al 3 kids, dus maakt niet uit als de zaadjes gekookt worden )... Deze is niet fabrieks af, dus kan je zelf helemaal je smaak laten maken... Quote
MauS Geplaatst 7 Oktober, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 Oktober, 2011 Wat kost dat schuif kantel dak? Lijkt me mooi!!! Leer ook maar dat gaat me net iets te ver. 795 Euri's hier ook een (vol) leerpakketje maar dan met stoelverwarming (heb toch al 3 kids, dus maakt niet uit als de zaadjes gekookt worden )... Deze is niet fabrieks af, dus kan je zelf helemaal je smaak laten maken... ziet er goed uit!! Stoelverwarming is wel heel fijn hoor.. (zeker in de winter als de kachel nog even nodig heeft warm te worden = super!!) Maar die van mij is ook niet Fabrieks-af, dat doen ze niet zei mijn Kia-dealer alles achteraf om zo aan de wensen van de klant te kunnen voldoen. maar ziet er goed uit Chef! erg sportief! Quote
rash Geplaatst 27 Maart, 2012 Geplaatst 27 Maart, 2012 Maar die van mij is ook niet Fabrieks-af, dat doen ze niet zei mijn Kia-dealer alles achteraf om zo aan de wensen van de klant te kunnen voldoen. maar ziet er goed uit Chef! erg sportief! Wordt het leer er altijd pas naderhand ingebouwd? Dus m.a.w., kun je altijd nog via de KIA dealer overstappen naar een volledig lederen interieur? Quote
cokenan Geplaatst 8 November, 2012 Geplaatst 8 November, 2012 Ja je kan inderdaad zelf alles uit kiezen, heb zelf ook leer in de auto laten zetten bij Auto & Interieur in Den Haag. Daar kon ik in tegenstelling tot de dealer zelf de kleuren en zelfs de kleur van het stiksel uitkiezen. Heb een zwarte 5 deurs Picanto uit 2012 met een fabrieskschuifdak, parkeersensoren en verder alle pakketten die er te koop waren. De bekleding is zwart leder met een grijze midden baan en wit stiksel, tevens heb ik ervoor gekozen om stoelverwarming te nemen. Al met al betaalde ik nu minder voor het leer(2 kleuren) met stoelverwarming op beide stoelen dan bij de dealer voor een veel mindere kwaliteit in 1 kleur zonder stoelverwarming . Dus Picanto rijders, kijk eerst bij een lokale autobekleder wat hij te bieden heeft voor U beslist bij de dealer. Quote
Sense Geplaatst 10 November, 2012 Geplaatst 10 November, 2012 Beste Kia-liefhebbers, Voor de geinteresseerden hierbij 3 foto's van mijn interieur: (picanto 3 deurs) Ik heb: Zwart Leer met witte stiksel en een Schuif/Kanteldak. Wat late reactie misschien, maar ik vind het een stijlvol geheel. Moet een fijn gevoel geven om met dergelijk luxewagentje rond te rijden Quote
MauS Geplaatst 2 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2013 Wordt het leer er altijd pas naderhand ingebouwd? Dus m.a.w., kun je altijd nog via de KIA dealer overstappen naar een volledig lederen interieur? Bij de Picanto: JA (rest weet ik niet) In principe kun je altijd nog overstappen ja. (weet niet of je dan iets meer betaald) maar lijkt me niet. Wat late reactie misschien, maar ik vind het een stijlvol geheel. Moet een fijn gevoel geven om met dergelijk luxewagentje rond te rijden Bedankt Sense, het is inderdaad fijn: leren stuurwiel,.. lederen bekleding. Maar in 2014 wil ik een Picanto met de nieuwe motor..... 1.0 3 cilinder turbo 120 pk Quote
Creative Name Geplaatst 3 April, 2013 Geplaatst 3 April, 2013 Ik zal weer eens spelbederver zijn maar het leder is op z'n zachts gezegd niet mooi, er zitten allemaal vouwen en rimpels naar de stiksels toe en aan de zijkant zie je dat het leer gewoon niet genoeg gespannen om de leuningen zit. Kijk voor het verschil maar eens naar het lederen interieur van DeChef, daar zit geen rimpeltje in. Ik snap wel dat Kia geen Bentley is maar dit vind ik gewoon niet mooi. Quote
MauS Geplaatst 3 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2013 Kia laat dit doen bij haar huis-leder-bekleder Ik neem er genoegen mee hoor (mijn Pico ruil ik in 2014 toch weer in voor 1 met de nieuwe turbo motor) Quote
Creative Name Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Hou het wel even in de gaten, ik denk dat de dealer waar je hem inruilt ook niet echt staat te springen op een interieur wat er niet netjes in zit. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.