Presiozo Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Ziet er goed uit. Ben je er ook op de meeting ? Zou ze graag in het echt zien voordat ik ze aan ga schaffen. Quote
Derrek Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Foto's van standaard halogeen en echte Xenon (Pilot Proline): Lichtbeeld en kleurverschil standaard halogeen en echte xenon (Pilot Proline) 1 Quote
Derrek Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Die Xtra heeft daar even een partij goedkope lampen gevonden! goeiendag ik vraag me wel af waarom die thunders dan 20euro zijn en deze zo goedkoop. Ben erg benieuwd naar de resultaten. @derrek, geeft het veel licht ? Ja, eigenlijk best wel. Ik kan helaas niet een foto van beide kanten (standaard halogeen en LED) nemen. Wel valt de lichtsterkte van de LED bochtverlcihting in het niet bij de enorme puist licht dat dat de xenon geeft. Maar dat is ook al zo met de standaard halogeen bochtverlichting. In ieder geval is de LED verlichting wit en niet geel. Quote
J-J Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Foto's van standaard halogeen en echte Xenon (Pilot Proline): Lichtbeeld en kleurverschil standaard halogeen en echte xenon (Pilot Proline) Mooi hoor, maar heb je nog grotere foto's dan deze thumbnails? Quote
xtra40 Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Die Xtra heeft daar even een partij goedkope lampen gevonden! goeiendag ik vraag me wel af waarom die thunders dan 20euro zijn en deze zo goedkoop. Ben erg benieuwd naar de resultaten. @derrek, geeft het veel licht ? ja ik als armlastige monteur zal wel moeten (geen geld voor maar wil het er wel allemaal ophebben) en wij als zeeuwen willen geen cent te veel betalen ;-) maar ik vind het ook leuk om uit te zoeken waar iets het goedkoopste is (niet goed voor de nederlandse economie maar wel voor mijn portemonee) Quote
Presiozo Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 haha, ja ik heb hetzelfde merk alleen dat als ik alles goed uit had gezocht ik voor het geld wat ik nu heb uit gegeven alles al wel zo'n beetje had kunnen doen... maarja Quote
xtra40 Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 (aangepast) haha, ja ik heb hetzelfde merk alleen dat als ik alles goed uit had gezocht ik voor het geld wat ik nu heb uit gegeven alles al wel zo'n beetje had kunnen doen... maarja Hmmmm een beetje zeeuw gaat toch net zo lang zoeken tot hij het niet goedkoper kan krijgen Dacht ik altijd hahahahahaha (geintje hoor) Ik ben gewoon zo een vrek en wil alles voor niks hebben hahahaha Of zou ik dan toch zo een sterio type zeeuw zijn ( geen cent te veel hoor ) 9 April, 2012 aangepast door xtra40 Quote
Presiozo Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 hahah ja wie zal het zeggen. Ik heb er geen geduld voor in ieder geval:) en ben gelukkig nog nooit op me bek gegaan door een kat in de zak te kopen, denk altijd dat als iets duurder is dat het ook wel beter of goed zal zijn. Tot het tegendeel bewezen wordt zal ik teveel geld uit blijven geven hahaha. naah zo erg is het niet maar komt er wel een beetje op neer Quote
KIa-Niels Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 Net Kenteken verlichting opgehaalt bij verlichting reeuwijk ( omdat ik er 5 min vandaag woon) prima levering werkt perfect:D nu alleen nog wachten op me Rio om te checken hoe het staat :D Quote
Eelco Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Foto's van LED richtingaanwijzer Kia Rio: Uit: Aan: Derrek... Ziet er goed uit hoor....tenminste geen lelijke oranje gloed. Heb jij deze lampen op ebay besteld? En welk type is dit? Quote
dijk48 Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 Enige tijd geleden heb ik de halogeen lampen van het dimlicht vervangen door xenonlook. Bij de halogeen en ook bij de xenonlook vond ik de "lengte" van het licht onder de maat. Vanmiddag even bij de dealer langs geweest en zonder probleem werd de afstelling van het dimlicht nagemeten. Aan beide kanten werd de afstelling op het afstelmechanisme met enkele centimeters gecorrigeerd. Op de weg is dit vele meters meer "lengte" in het dimlicht. In enkele topics lees ik klachten over de te geringe "lengte"in het dimlicht. Doe er je voordeel mee. 1 Quote
Baggio Geplaatst 22 April, 2012 Geplaatst 22 April, 2012 Zoals vele wil ik mijn gewone verlichten aanpassen zodat deze bij de led verlichting voor past. Welk type raden jullie aan en welke past het beste bij de witte led's voor? gp thunder 7500k gp thunder 8500k Ik hoor graag spoedig. Gr. Rob p.s. nog iemand interesse in de zwarte spiegelstickers voor de Kia? Quote
Remko .me Geplaatst 22 April, 2012 Geplaatst 22 April, 2012 Ik zou persoonlijk gaan voor de 8500k, ik heb nu 7500k en vind ik net nog te gelig. Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2012 Geplaatst 22 April, 2012 Zoals vele wil ik mijn gewone verlichten aanpassen zodat deze bij de led verlichting voor past. Welk type raden jullie aan en welke past het beste bij de witte led's voor? gp thunder 7500k gp thunder 8500k Ik hoor graag spoedig. Gr. Rob p.s. nog iemand interesse in de zwarte spiegelstickers voor de Kia? Ik heb 8500k er in en dat is inderdaad echt wit Wat moeten de stikkers eigenlijk kosten Volgens mij durft niemand het te vragen ds doe ik het maar Heb je aleen zwart ??? Weet niet of dat mooi is op een blauwe wagen Vind het wel heel erg mooi die spiegel stikkers Quote
Baggio Geplaatst 22 April, 2012 Geplaatst 22 April, 2012 Ik heb 8500k er in en dat is inderdaad echt wit Wat moeten de stikkers eigenlijk kosten Volgens mij durft niemand het te vragen ds doe ik het maar Heb je aleen zwart ??? Weet niet of dat mooi is op een blauwe wagen Vind het wel heel erg mooi die spiegel stikkers 8500 pas dus mooi bij de witte led's? De stickers heb ik tot nu toe alleen in het zwart gemaakt. Een setjes stickers kost 24,95 dit is inclusief verzending. De dealer rekent 60,- Als je interesse hebt kun je me altijd even mailen. Gr. Rob Quote
Derrek Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Ik zou persoonlijk gaan voor de 8500k, ik heb nu 7500k en vind ik net nog te gelig. Ik begin me toch af te vragen of die kleurtemperatuurwaarden van de "looks" wel juist zijn. 6000K (in xenon) is al iets witter dan de LED verlichting en nu is 7500K in "look" nog "gelig"? Quote
J-J Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Ik begin me toch af te vragen of die kleurtemperatuurwaarden van de "looks" wel juist zijn. 6000K (in xenon) is al iets witter dan de LED verlichting en nu is 7500K in "look" nog "gelig"? Klopt, dat komt gewoon niet overeen. Voor halogeen moet je gewoon een hogere kleur temperatuur kiezen dan xenon om zo een identieke kleur te krijgen. Quote
Sicco83 Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Ik heb zojuist de GP Thunder Xenonlook 7500k besteld op aanraden van leden in een andere thread. Nu lees ik hier berichten over 8500k. De site waar ik ze besteld heb heeft niet-mooi-geld-terug-garantie Mocht het dus toch niet mooi zijn kan ik ze nog omruilen. Maar het zal sowieso al wel beter zijn dan de gele lampen die er nu in zitten Quote
J-J Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Die zijn prima hoor, komen overeen met de LED dagverlichting dus een prima keuze. En hoe hoger de k-waarde hoe minder licht het geeft. Quote
Brent Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Ik heb GT Thunders gestoken 7500K Standlichten: Gewone lichten: Zicht van de lichten: Ben er vreet content van en is vrij gemakkelijk te steken Quote
blackviper Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Heb net de 8500K besteld. Inmiddels is mij niet meer duidelijk welke nou het best bij de LED's passen.. Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 7500K is een perfecte witkleur en is absoluut, echt absoluut niet 'gelig licht', zoals door sommigen wordt verondersteld. Daarnaast heeft het dezelfde kleurtemperatuur als mijn ledverlichting. Quote
bigmac Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Ik vind het 'gelige retro licht' wel een vriendelijker warmere uitstraling hebben. 1 Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2012 Geplaatst 23 April, 2012 Ik vind het 'gelige retro licht' wel een vriendelijker warmere uitstraling hebben. Jazeker, maar dan in een oude Citroën zoals de DS. Dat is pas retro! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.