RB- Geplaatst 6 November, 2012 Geplaatst 6 November, 2012 Wat betreft het kraken van het deurpaneel heb ik ook last van. Zelf iriteer ik me nooit aan dat soort dingen. Heb altijd verlaagde en stuggen wagens gereden dus iriteer me niet zo snel aan dingen. Wel zal ik eens zoeken naar een oplossing als ik me speakers vervang.. Maar de oplossing zal vrij simpel zijn denk ik Quote
Dennis_N-V Geplaatst 13 November, 2012 Geplaatst 13 November, 2012 Wanneer ik langzaam achteruitrij tijdens inparkeren of langzaam wegrij. Hoor ik van onder de motorkap vandaan een apart geluid. Meer mensen dit ondervonden ? Quote
xtra40 Geplaatst 13 November, 2012 Geplaatst 13 November, 2012 dit schijnt de koppelings plaat te zijn zou het even bij je dealer laten na kijken dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe kopeling Quote
Nimo Geplaatst 14 November, 2012 Geplaatst 14 November, 2012 Net een mailtje naar Kia over het ontwasemen gestuurd. Ik denk hoe meer klachten ze krijgen, des te sneller ze hier iets aan gaan doen!? Quote
Baggio Geplaatst 14 November, 2012 Geplaatst 14 November, 2012 dit schijnt de koppelings plaat te zijn zou het even bij je dealer laten na kijken dan krijg je waarschijnlijk een nieuwe kopeling Is dit ook bij de 1.4 versie? Ik hoor soms ook een raar geluid bij achteruitrijden. Ontwasemen bij mij ook niet goed, knop combinatie werkt wel. Waterpomp begint ook geluid te maken, wat adviseren jullie, melden in een brief aan de Kia? Probleem is bekend, is er al zicht op een oplossing? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 November, 2012 Geplaatst 14 November, 2012 Is dit ook bij de 1.4 versie? Ik hoor soms ook een raar geluid bij achteruitrijden. Ontwasemen bij mij ook niet goed, knop combinatie werkt wel. Waterpomp begint ook geluid te maken, wat adviseren jullie, melden in een brief aan de Kia? Probleem is bekend, is er al zicht op een oplossing? Beste is even contact op te nemen met de dealer. Deze problemen zijn volgens mij bekend alleen het ontwasemen was in september nog geen oplossing. Maar ook daar kan je even naar informeren we zijn ondertussen twee maanden verder. Quote
Urbanfoto Geplaatst 19 November, 2012 Geplaatst 19 November, 2012 Bij de mijne rammelt er wat in het dashboard. Volgens mijne dealer zou het dashboard ergens tegenaan tikken bij vluchtheuvels en iets diepere putten in de weg. Volgende week gaan ze er naar kijken. Quote
Nimo Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Vandaag kreeg ik eindelijk antwoord van mijn dealer op mijn vraag over de eisen voor de USB! Speciaal voor mijn Rio had ik nl. een 16gb usb stick gehaald om al mijn muziek erop te zetten. Dit bleek later niet te werken... Mijn dealer vertelt mij nu (eerst wisten ze het zelf ook niet) dat er maximaal 4gb sticks ondersteund worden. Waarom kia maar 4gb ondersteunt, geen idee! Ik heb nu een 1gb getest en dit werkt idd goed. Dus denk er aan voor dat je een te grote stick gaat halen 1 Quote
sarkesteijn Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Dat is nog eens een super tip! Ik wilde net een nieuw stickie gaan halen omdat die van 4 gb vol zat! Thanks! Quote
bigmac Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ik zou het gewoon even uitproberen; bij mijn Picanto werkte een 4GB USB stick niet (read-error)(die wel in mijn PC en laptop werkte) en een 8 GB USB stick werkt wel (ik heb deze echter nog maar half-vol). Quote
Smart Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ook ik gebruik een klein 8Gb stickie in de Venga en nog nooit ergens problemen mee gehad. Ja, behalve als er forumleden zijn die hem maar meteen afbreken.... Quote
Jordan Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ik heb een 16gb stick en werkt prima. Heb je al eens geprobeerd om je stick anders te formatteren? Dan zou ik volledige format kiezen en dan alleen FAT sectie (of zoiets). Quote
rive Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ik heb een 32gb USB stick en die werkt ook perfect. Quote
Nimo Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ik heb dus een nieuwe Rio super pack 1.2! Mijn 16gb heb ik al op verschillende formats geprobeerd (FAT32, NTFS, ExFAT), geen resultaat Quote
Jordan Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ik heb dus een nieuwe Rio super pack 1.2! Mijn 16gb heb ik al op verschillende formats geprobeerd (FAT32, NTFS, ExFAT), geen resultaat Vreemd. Dan kan het daar al niet aan liggen. Ik neem aan dat je gewoon Windows hebt. Zou het dan misschien aan het mp3 bestand zelf kunnen liggen? Misschien heb je een WMA bestand ipv MP3. Ik denk alleen maar hardop hè. Ik heb de 1.1 diesel met standaard radio dus lijkt mij dezelfde als die van jou. En ik heb geen problemen. Quote
Jim Brouns Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Misschien teveel bestanden in een map Quote
Jordan Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Mijn stick komt trouwens bij de Aldi vandaan. Misschien heb je de 2.0 nodig of juist de 3.0. Ik denk niet dat het aan de capaciteit van de stick ligt maar de uitvoering. Probeer eens een andere (oudere) Quote
Nimo Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ik heb deze: http://www.alternate.nl/html/product/Platinum/Mini-Twister_16_GB/886956/?event=search Verder heb ik alles al geprobeerd, zoals: - één losse mp3 op de stick - één album op de stick - verschillende formatteer opties (FAT32, etc.) Ik ben dan ook zeer benieuwd welke jij dan hebt Quote
Jiskefet Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ik heb een Sandisk Cruzer Micro 16GB Fat32 en deze werkt wel gewoon. Misschien iets met bitrate van de mp3's ? Quote
Jordan Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ik ben dan ook zeer benieuwd welke jij dan hebt Die van mij komt bij de Aldi vandaan en is merkloos. Ik heb hem helemaal bekeken en kan er totaal geen merkje op ontdekken. Sorry. Verder dan de zaken die jij al gedaan hebt, kan ik ook geen tips meer geven. Mijn kennis gaat helaas niet verder. Het enige wat je nog kan proberen is de bitrate aanpassen. Heb je misschien een smartphone met USB-aansluiting? Probeer die anders eens. Quote
bigwade Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ho Stop ! Remko.me beschrijft hier http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/page__st__160#entry110982'>http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/page__st__160#entry110982 de werking van een 32Gb stick. AUB alles wat betrekking heeft op USB graag in DAT draadje plaatsen. USB is type-onafhankelijk en nieuws is dus voor elke Kia van belang. Dank ! http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/ Quote
bigwade Geplaatst 23 November, 2012 Geplaatst 23 November, 2012 Ja, behalve als er forumleden zijn die hem maar meteen afbreken.... zo jammer weer hè... Quote
Nimo Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 Hmm apart, ik heb nu een 4gb cruzer gevonden. die doet het prima (steekt alleen wat uit). Doe het daar wel voorlopig mee. Quote
Remko .me Geplaatst 24 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2012 HELP IK BEN MIJN STICK KWIJTGERAAKT! Quote
patrickceed Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 kijk eens onder je reservewiel, daar lag die van mij ook na een ritje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.