Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

En nu heb ik 5,5 inch, had 'm veel te groot verwacht, maar kennis heeft 'm ook en het viel mij eigenlijk wel mee :) Dus ben benieuwd hoe dit mij gaat bevallen.

Geplaatst

Oké, dat verhaal over dat afbladderen kende ik nog niet.

De Note kun je in ieder geval niet in je broekzak stoppen zonder scheef te lopen....

Veel plezer ermee overigens!

Geplaatst

Eigen iPhone4, met rubberen rand, nieuwstaat, wordt mee gegooid, want het kan .(1,25 jr oud)

iPhone zoon, 3.5 in lederen hoes, altijd in broekzak, in nieuwstaat (2,5 jr oud)

iPhone dochter 3.0 met rubber rand, 3 jr oud, nieuwstaat.

iPad 2.0 met rubberen rand, wordt mee gegooid, 1 krasje 1,5 cm op screen de rest is als nieuw..

Die hele appel reut w.b. hardware interesseerd me geen reet, het gaat me om bediening,

ondersteuning, OS en algemene acceptatie.

En daar mee is de appel gewoon nummer 1, punt.

Niks mis met andere phones :wink:

Geplaatst

Bediening is sterk, simplistisch (positief) en apps zien er fantastisch uit. Daarom blijf ik ook graag met mijn iPad werken en Macbook. Maar dit wilde ik wel eens proberen.

Ohwja, en mij gaat het wel om de hardware :P Als ik 700 euro betaal (koop zonder abbo), wil ik wel een telefoon die netjes blijft, ook als mensen heel zuinig doen.

@ Smart, heb het getest met een strakkere broek (klinkt nasty), maar gaat helemaal prima :) en wat betreft de laklaag. Zoek maar op scuffgate iphone 5 (macrumors forum of andere sites)

P.S.

iPhone 4 van mij is echt vlekkeloos.

Geplaatst

Niks mis met andere phones :wink:

Gelukkig maar.....appeltje eitje dus?

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ja had ik idd ook gelezen maar voor die 25 euro wilde ik het wel proberen.

Gebruik hem toch maar 2 keer per jaar.

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de krik van Conrad en de sleutel van de Lidl prima werken. :-)

Geplaatst

@Ferry82

Dit samen met de LIDL momentsleutel van 13,99 (vorige week gekocht)

Hoi,

Er zullen toch geen prijsverschillen zitten bij de Lidl?

Ik heb verleden week €18,99 betaald voor de momentsleutel ipv. €13,99.

Anders ga ik, als ik toch bij de lidl komt, even langs die aardige kassiere om verhaal te halen.

Maar ik denk eerder dat er een vergissing is.

Groet,

vand.m

Geplaatst

@Betominice: gefeliciteerd alvast met je aankoop. Goede keus!

Geplaatst

Goede keuze idd ;)

Over de Apple discussie (vind ik altijd érg leuk), ik heb een tijdje terug mijn iphone 4 verkocht en er een Note voor terug gekocht. De note is echt een fijn apparaat, zit fijner in je broekzak dan een iPhone 4 (met hoesje) en het scherm is wáánzinnig ! 1 Nadeel... als je ooit apple gewend bent wil je écht niks meer anders. Dus nu al weer een tijdje de 4S met 32gb, software van apple is beter, apps zijn beter, het bedieningsgemak is beter maar de schermgrootte van de galaxy en de Note zijn wel beter naar mijn idee... de iphone 5 gaat er voorlopig niet komen, wacht wel op de Iphone met een"groter scherm ala galaxy S3 !

Maar goed, volgens mij ging ik een beetje offtopic:

Laatste aankoop: need for speed most wanted (op iPad en Iphone), kost € 5,99 maar het lijkt wel alsof je op de PS3 aan het spelen bent, wat een vet spel is dat ! (jammer dat er geen KIA's in voorkomen, wel Nissan's dus toch wel blij ;) )

Geplaatst

Mijn nieuwste aanwinst:

Een Youless Energie Meter. Zie ook http://youless.nl

Leuke apparaatje, alleen jammer dat er geen wifi op zit.

Omdat mijn router niet in de meterkast geplaatst is wordt het

extra kabels "trekken" en daar zit ik niet op te wachten.

Maar blijft een leuke en nuttig apparaat.

Ben benieuwd wat je nog kunt besparen :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

http://youless.nl/productdetails/product/wi-fi-extender.html

Nou het meer schrikken hoeveel stroom iets kan trekken. Ik heb zo'n app op de iPad, lekker in het zicht, om het in de gaten te houden. Je gaat dan wel in de bespaarmodus denken. Was ophangen ipv de droger, zo'n ding trekt toch 1500/2000 watt de eerste 15 minuten of zo.

In allerlei forums nemen ze een algemene berekening van 1watt continue is jaarlijks €2.

Toen ik hem gekocht had (paar weken geleden) had in een continue stroom verbruik / of sluipverbruik van 235 watt, waarvan ik totaal geen idee had waar het vandaan kwam. Na zoeken en speuren heb ik dat kunnen terug brengen naar 85 watt.

Het mooiste was een adapter van een lamp trok 12 watt, met de lamp uit.

• Like 1
Geplaatst

Laatste aanwinst: Call of duty black ops 2 voor de PS3 in pre order bij een jaarabbo van Power unlimited voor 47 euro + 2,30 verzendkosten.

heb ik 1 jaar een blad wat ik misschien 3 keer ga lezen + de game 10 euro voordeliger dan dat hij in de winkel kost.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...