Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een stoomeend(-reiniger) om de technieken van Cardetails (Meguiars) in de praktijk toe te passen.

Geplaatst

Winterbanden, geruild tegen de standaard banden.zonder bijbetaling....goede deal incl gratis montage.

Toch wel fijn een profile tire center naast de werkplaats.

Geplaatst

ik had wat dingen naar de vuilstort te brengen en zag toen tussen het restafval een, op het oog mooie, laptop liggen. Die hoort daar niet, maar bij electrische apparaten, dus er tussenuit gehaald. Toen ik er naar keek, zag het ding er nog erg mooi uit, dus mee naar huis genomen (de oplader lag er ook bij). Ik kon 'm altijd de volgende keer weer terugbrengen.

Een beetje gepruts en de 17" laptop weer aan de praat gekregen, wel was de grafische kaart(chip) defect, dus werkte enkel op een lage VGA-resolutie. Gisteren op marktplaats gezet (eerst de harde schijf flink opgeschoond) en voor 80 euro weer iemand blij mee gemaakt. :)

Geplaatst

Maar blijft een leuke en nuttig apparaat.

Ben benieuwd wat je nog kunt besparen :-)

Ik heb mijn router+modem achter mijn TV staan en die zit achter zo'n contactdoos met schakelaar. Als ik niet thuis ben (en dat is de helft van de week), gaat de stroom eraf met een druk op de knop. Ik geloof dat, als ik niet thuis ben(en dat is best vaak), enkel de koelkast en de CV stroom trekken. (Ik gebruik gemiddeld 2kW per dag)

Geplaatst

Dat doe je goed met 2kwh.

Ik zit nu op zo'n 9/10 kwh per dag. Het gemiddelde voor het huis en gezinszamenstelling zou volgens het Nibud 9.5 zijn, dus.. ben doorsnee :|.

Het helpt voornamelijk met het bewust maken van je verbruik. Of het echt gaat helpen met besparen weet ik zo gauw niet, behalve dan het uitzetten van niet gebruikte apparaten.

Geplaatst

Mijn zoon heeft middels een Raspberry Pi (http://nl.wikipedia.org/wiki/Raspberry_Pi) een soort van mediacenter in elkaar geknutseld.

Het kan veel en werkt via de ab van de Sony TV.

IPad/Pod/Phone/YouTube etc. kan nu streaming op de TV.

Internet radio zit er inmiddels ook op !

Leuk !

Nou nog uitzetten als het niet gebruikt wordt.

De blauwe led van de USB hub is stuitend..

(Ik had nog zo gezegd, nooit meer producten van trust in huis halen…)

Boel moet nog wel netjes weggewerkt worden.

Geplaatst

Mijn laatste aan winst is m'n nieuw TV :tt1: hij valt wel een beetje klein uit zo :online2long: haha

post-7440-0-71582000-1352654237_thumb.jpg

Geplaatst

@seafox mooie tv ik geniet al een half jaar van de 55LM760 en ben uiterst tevreden!

Mijn laatste aanwinst een nieuwe velg + band omdat mevrouw Ferry82 een stoepje heeft meegenomen tijdens het parkeren.....

D33F81F7-37C9-4B2E-8DB1-CDEB0F3B82D4-4907-000003A54A28F574.jpg

Geplaatst

@Ferry82 Ik ben tot nu toe ook zeer tevreden met mijn tv heb hem nu twee maanden vooral het gamen is echt een belevenis geworden. Heb ik gelijk een vraagje, als ik een Blu-Ray aan het kijken ben met ondertitels dan blurt het als een gek. Heb/had jij er ook last van. En heb je er misschien een oplossing voor?

Zonde van de velg. Heb ook z'n verneukeratief stoeprandje in de straat

Geplaatst

@Seafox je moet gewoon al die zogenaamde beeldverbeterings uitzetten maar in dit geval licht het hoogstwaarschijnlijk aan TrueMotion zet die maar is uit!

Ik lees ook graag mee met het topic over deze LG serie erg informatief:

http://gathering.twe...sages/1498219/0

Probeer deze settings eens:

Picture preset: Expert1 Backlight 50 Contrast 82 Brightness: 50 V/H Sharpness: 10 Tint 0 Dynamic Contrast Off Super Resolution Off Colour Gamut Standard Edge enhancer Off Color Filter Off Noise reduction Off Mpeg noise reduction Off Black level Low LED local dimming Low TruMotion Clear Plus / Off Color temperature Warm Gamma 2.2 RGB Method 2 point R high 0 G high -8 B high 9 R low -1 G low -3 B low 3 Eco mode On/Off

Geplaatst

A kijk thanks, hier kan ik wel wat mee. Ga het gelijk proberen als ik vanavond thuis kom. Top.

• 2 weken later...
Geplaatst

@Bigwade,

Goed beeld voor zo'n (relatief) goedkope camera.

Zelfs onder water zeer acceptabel beeld.

Wij verwachten nu wel enkele zeer bijzondere beelden :-)

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

En waar komt tie bij jou aan te hangen.... ?

Dat weet ik nog niet, misschien aan mijn schoen..

Voorlopig gaat het dingetje ingezet worden voor een (zwembad) studieproject van zoon.

Het leek me voor de wintersporters hier iig wel een leuke tip :-)

Die GoPro's op die helm kosten al gauw 300 euro+ p/st.

Geplaatst

man, ik weet niet wat er deze maand gebeurd is maar het lijkt wel of iedereen ineens rekeningen gaat sturen... voor mij voorlopig geen nieuwe aanwinsten meer.

Geplaatst

ja een prullenbak kan er nog wel vanaf :)

Zeker een dure maand, alles komt tegelijk.

Ik nodig maar wat extra mensen uit tijdens oud en nieuw dan hoef ik minder vuurwerk te kopen hehe :)

• 1 maand later...
Geplaatst

Weer terug bij Apple na een uitstapje naar Samsung Galaxy note 2.

Lang niet meer online geweest wegens aanschaf appartement, druk op werk......

Vooral veel spullen kopen en ontzettend veel aan mijn hoofd zeg met de hypotheek en alles wat er bij komt kijken.

Besef ook nu pas hoeveel ik moet kopen :P

Net een leuke tv gekocht :) 40 inch (voor mij groot genoeg) smart tv van samsung.

Over smart gesproken hihi, kom je die meneer bij de Action tegen :clown: Vandaar dat ik opeens weer aan dit forum moest denken :P

• Like 2
Geplaatst

Over smart gesproken hihi, kom je die meneer bij de Action tegen :clown:

HaHa, het zal eens niet !

Hé gozert, veel plezier met je nieuwe huis en een geweldig 2013 !

grtz

Gast Warmentuuter
Geplaatst

We lezen zo wel wat Smart gekocht heeft bij de Action.

Ik denk vliegensponsjes. :-) :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...