Urbanfoto Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 Een 2 din Pioneer 2400 BT. Met name de deze : Alleen zal ik nog 6 maand geduld moeten hebben, want ik mag zolang niet meer met de Kia rijden omwille van gezondheidsreden :'(. Quote
Smart Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 .......ik mag zolang niet meer met de Kia rijden omwille van gezondheidsreden :'(. Wat heb je dan of is je overkomen? Toch niets ernstigs mag ik hopen? Quote
Borland Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 een auto dimmende binnen spiegel Lang over gedacht er ook zo'n spiegel te bestellen maar met dat privacy glas heb ik geen hinder van auto's die achter me rijden. Ben benieuwd of deze spiegel behoorlijk verkleurd Quote
xtra40 Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 zo op het eerste gezicht ziet het er goed uit ongedimt gedimt Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 Heb je hem toch gevonden!!! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 Nou helemaal goed, dat is de bedoeling. Have fun met inbouwen. Quote
Urbanfoto Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 Wat heb je dan of is je overkomen? Toch niets ernstigs mag ik hopen? Ik heb een bloedklonter bij mijn hersenen gehad. Hiervoor moet ik nu bloedverdunners innemen waardoor ik geen wagen mag besturen. Doe ik dat toch zal ik zo wie zo in fout worden gesteld door mijn verzekering. Ook al ben ik op dat moment in mijn recht! Quote
Smart Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 Ik heb een bloedklonter bij mijn hersenen gehad. Hiervoor moet ik nu bloedverdunners innemen waardoor ik geen wagen mag besturen. Doe ik dat toch zal ik zo wie zo in fout worden gesteld door mijn verzekering. Ook al ben ik op dat moment in mijn recht! Heftig! Heel veel sterkte de komende (herstel)periode! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 Ik heb een bloedklonter bij mijn hersenen gehad. Hiervoor moet ik nu bloedverdunners innemen waardoor ik geen wagen mag besturen. Doe ik dat toch zal ik zo wie zo in fout worden gesteld door mijn verzekering. Ook al ben ik op dat moment in mijn recht! beterschap toegewenst en dat je maar weer snel met de Rio kan rond rijden Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 Ik heb een bloedklonter bij mijn hersenen gehad. Hiervoor moet ik nu bloedverdunners innemen waardoor ik geen wagen mag besturen. Doe ik dat toch zal ik zo wie zo in fout worden gesteld door mijn verzekering. Ook al ben ik op dat moment in mijn recht! Hè sterkte man en hopelijk rij je weer snel in de auto. Quote
Specialmade Geplaatst 27 Januari, 2013 Geplaatst 27 Januari, 2013 Ik heb een bloedklonter bij mijn hersenen gehad. Hiervoor moet ik nu bloedverdunners innemen waardoor ik geen wagen mag besturen. Doe ik dat toch zal ik zo wie zo in fout worden gesteld door mijn verzekering. Ook al ben ik op dat moment in mijn recht! Ik hoop dat het heel snel weer beter met je gaat. Van harte beterschap en dat je maar weer snel auto mag rijden. Grtz. Specialmade Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 29 Januari, 2013 Geplaatst 29 Januari, 2013 Snelkoppeling voor statief en camera. (quickrelease 2) In een simpelen handbeweging klik je de camera op je statief. Werkt snel en perfect Een goede tip van BW. Quote
Peterrrrr Geplaatst 2 Februari, 2013 Geplaatst 2 Februari, 2013 Heb m'n iphone 4 verkocht en er een Galaxy S3 voor terug gekocht... was een beetje bang dat ik er spijt van ging krijgen maar tot nu toe valt het reuze mee Quote
Specialmade Geplaatst 27 Juni, 2013 Geplaatst 27 Juni, 2013 Deze accu/druppel lader gekocht Is ideaal om je autoaccu in topconditie te houden en om het niveau van b.v. de AGM accu boven de 80% (tot 100%) te brengen en houden zodat het ISG systeem (blijft) werken. Te koop bij Conrad.nl (zie hier) Grtz. Specialmade Quote
Specialmade Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Vandaag een dash cam gekocht zie hier. Werkt goed en is makkelijk te installeren. Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Werkt goed en is makkelijk te installeren. Voor het geld hoef je dat niet te laten. Helaas is de resolutie wat aan de karige kant. Als je geen nummerborden kunt lezen is het een beetje jammer. Ik ben overigens verzot op die filmpjes Quote
Specialmade Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Voor het geld hoef je dat niet te laten. Helaas is de resolutie wat aan de karige kant. Als je geen nummerborden kunt lezen is het een beetje jammer. Ik ben overigens verzot op die filmpjes Resolutie is 1280 x 720. Nummerborden zijn goed te lezen hoor ! En inderdaad voor het geld hoef je het niet te laten. Zal eens kijken of ik niet een paar "Russische ongelukjes" kan opnemen Grtz. Specialmade Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 @Specialmade........ wanneer komen de eerste filmpjes. Quote
Smart Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Hé, heb jij hem gekocht? Die had ik nog aangeprezen in een ander topic. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 En dan naar een filmpje kijken, waar je geweest bent of wat is de bedoeling van zo'n camera? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Ja als je de wasstraat door gaat. http://www.youtube.com/watch?v=D-sADxMaWds Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Ja als je de wasstraat door gaat. http://www.youtube.com/watch?v=D-sADxMaWds Hij is geweldig:-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.