Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

I know.....de camera komt er zeer goed uit en is voor mij helemaal goed.

Misschien even via mail....of binnenkort een afspraak?

Ik weet trouwens niet wat er allemaal aan de hand is, maar links en emoticons werken helemaal niet....

update internet explorer 11 binnen gehad ?? had ik ook last van

Geplaatst

Same here, diverse problemen na de update naar IE 11 op diverse sites. daar gebruik in nu chrome maar voor.

Geplaatst

Same here, diverse problemen na de update naar IE 11 op diverse sites. daar gebruik in nu chrome maar voor.

ja ik gewoon systeem herstel gedaan en alles werkt weer top :wink:

Geplaatst

Cool die JB set !!

Ik heb gisteren een AppleTV unit in de A-Store gekocht op Black Friday voor 88 euries

Ben benieuwd...

Geplaatst

Cool die JB set !!

Ik heb gisteren een AppleTV unit in de A-Store gekocht op Black Friday voor 88 euries

Ben benieuwd...

Leuk die Apple TV.

Heb je een nieuwe? 3e generatie?

Als dat zo is kun je die nog niet jailbreaken.

Ik heb de 2e generatie en heb er XBMC op gezet.

Kan nu onbeperkt en gratis films e.d. Streamen. :)

Geplaatst

Leuk die Apple TV.

Heb je een nieuwe? 3e generatie?

Als dat zo is kun je die nog niet jailbreaken.

Ik heb de 2e generatie en heb er XBMC op gezet.

Kan nu onbeperkt en gratis films e.d. Streamen. :)

Nee maar zoonlief heeft ook nog iets geprutst met een raspberry pi (doet van alles) maar daar wou ik snoertjesgewijs wel eens van af :wink:

moet het appelding nog binnen krijgen (di oid)

Geplaatst

ik kreeg vandaag mijn carbon setje binnen om die zilverkleurige rand van het dashboard te beplakken en die zwarte deurstopper bedekking , begin vorige week besteld in Korea, dus best wel snel

Geplaatst

een uitlees computer om je motor te kunnen uitlezen   

altijd handig voor als je foutjes hebt en zelf wilt uitlezen 

ff getest vandaag op een sportage (had geen fouten )

1399749_257029191120616_175804099_o.jpg

• Like 1
Geplaatst

Nee maar zoonlief heeft ook nog iets geprutst met een raspberry pi (doet van alles) maar daar wou ik snoertjesgewijs wel eens van af :wink:

moet het appelding nog binnen krijgen (di oid)

Klopt. Raspberry PI doet nagenoeg hetzelfde. Maar heeft die echt zoveel meer kabels dan een Apple TV?

Op mijne heb ik het netsnoer, HDMI en optical out voor het geluid.

Geplaatst

een uitlees computer om je motor te kunnen uitlezen   

altijd handig voor als je foutjes hebt en zelf wilt uitlezen 

ff getest vandaag op een sportage (had geen fouten )

1399749_257029191120616_175804099_o.jpg

had die geen fouten ? dan was die meter vast al kapot :P

Geplaatst

Klopt. Raspberry PI doet nagenoeg hetzelfde. Maar heeft die echt zoveel meer kabels dan een Apple TV?

Op mijne heb ik het netsnoer, HDMI en optical out voor het geluid.

Het is nogal spaghetti achter de TV....... :wink:

Geplaatst

Haha spaghetti aan kabels is overal wel aan de orde. Zeker gezien de apparatuur die tegenwoordig in het audiomeubel staan.

Ik hoop dat je veel plezier met je Apple TV hebt. Ik tenminste wel.

PS kijk ff bij 'raad je plaatje' had weer een potentieeltje ;)

Geplaatst

Mn Witson had ik al even, maar is er vandaag met behulp van de Pimpmasters ingezet. Potteflot wat is dat een mooi ding zeg!! En als klap op de vuurpijl vertrok ik ook nog eens ongepland met een nieuwe Xenon set. Net even in het donker mee gereden, maar dat ding schijnt voor 10 auto's bij elkaar.

Ik zeg, ik ben er blij mee!!

• Like 2
Geplaatst

Ik zeg, ik ben er blij mee!!

De brandweer is bezig jouw tegenliggers uit de Edammervaart te vissen, verder alles goed ??

• Like 2
Geplaatst

als het te erg word dan hoor ik het wel DTP2

dan geen we hem gewoon bannen hahahahahha

maar trek het je niet aan het is gewoon jaloezie dat dat in een fisco niet past dat mooie xenon 

hij hangt al scheef van die subwoofer en die toetert  :wink:  :wink:

• Like 2
Geplaatst

hij hangt al scheef van die subwoofer en die toetert  :wink:  :wink:

Die zijn mooi in evenwicht met mijn steeds dikker wordende pens&reedt;  nou jij weer.

• Like 2
  • 2 weken later...
Geplaatst

mijn stuurbediening gisteren binnengekregen en op de foto zoals ik het vandaag ingebouwd heb :P

het inbouwen ging redelijk snel dankzij de eerder gekregen goede tips van mede club leden, alles werkte ook gelijk en er zit zelf verlichting in.

post-11872-0-83026900-1386777624_thumb.jpg

Geplaatst

dank je wel, ik heb deze ook binnen, maar ik had natuurlijk niet goed gekeken want die zijn voor een 5 deurs, en mijn 3 deurs heeft een andere neus dus gaat niet passen.

die die gaan dan maar in de verkoop ;) ik heb er incl verzendkosten € 33 voor betaald en voor die prijs mogen ze ook weg

post-11872-0-29663900-1386778850_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

mijn stuurbediening gisteren binnengekregen en op de foto zoals ik het vandaag ingebouwd heb :P

het inbouwen ging redelijk snel dankzij de eerder gekregen goede tips van mede club leden, alles werkte ook gelijk en er zit zelf verlichting in.

Ziet er goed uit!  :yes:

En een beetje jammer van de chrome randen... of je koopt nieuwe bumpers :shifty:

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...