Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een Harman Kardon set  7.1 vandaag gekocht van vakantiegeld

En dan niet zeuren over geen ambulance kunnen horen  (geintje  :winkiss:) zal zeker wel goed klinken veel plezier 

• Like 2
  • 2 weken later...
Geplaatst

Afgelopen weekend toch maar aangeschaft, want helemaal verkocht door het Super Amoledscherm, een Samsung Galaxy Tab S 8.4 inch. Ik ben blij! Zoals het er nu naar uitziet ben ik er op tijd bij, want Samsung heeft leveringsproblemen tot medio augustus a.s.!!

bapehebe.jpg

• Like 5
Geplaatst

Deze gaat mee op vakantie met 16 films (!) op een 32Gb microsd-kaartje. Hebben we bij slecht weer in ieder geval keus.....

• Like 1
  • 3 weken later...
Geplaatst

Het huis staat in IJmuiden in de Roerstraat. en de sleutel krijg ik als alles goed gaat begin oktober. Ga zo lekker shoppen voor een badkamer  :-)

• Like 1
Geplaatst

Onze laatste aanwinst nog even wachten en dan gezins uitbreiding :-)

ja leuk een puppy

maar ze worden zo snel groot

veel plezier ermee

en op tijd de luier vervangen he LOL :no:

Geplaatst

mijn laatst aanwinst is een nieuwe vriendin :) ze heet Berta en is een robot stuifzuiger, ze zuigt zonder te klagen tot ze niet meer kan ;)

wel handig zo een ding, terwijl ik aan het werk ben wordt de vloer lekker stof vrij gemaakt, was er sceptisch over maar het werkt echt.

• Like 1
Geplaatst

werkt wel

maar de kleine hoeken komt ie niet tussen

maar scheelt wel veel werk

doe Berta de groeten van me :-)

een echte Berta zuigt beter hoor :-)

veel plezier ermee :winkiss:

• Like 1
Geplaatst

werkt wel

maar de kleine hoeken komt ie niet tussen

maar scheelt wel veel werk

doe Berta de groeten van me :-)

een echte Berta zuigt beter hoor :-)

veel plezier ermee :winkiss:

dit is de echte berta

305791_632500423443525_2073589339_n.jpg

• Like 1
Geplaatst

Das ok toevallig dat de onze ook Bertha heet (roomba650) en inderdaad werkt perfect 

Geplaatst

Hier ook een Roomba, de 770.

Maar die heet Stoffel :-)

2x per week zijn rondje laten doen en dan iedere 3 weken met de hand de hoekjes waar 'ie niet komt...

En on-topic; mijn nieuwste aanwinst is een tweedehands vitrinekast voor mijn Lego Technic modellen. Nu nog verlichting erin...

Geplaatst

Mijn vriendin heeft het gekocht, een cadeau voor een neefje. Ik ga er toch zelf maar aan beginnen. We moeten toch zeker weten dat de set compleet is voor we het weggeven :)7562c58abbb016c981e1103c0b4e2ffe.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...