Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Gefeliciteerd!!

Ik scooter of fiets jullie kant wel een keertje op.

Volgens mij heb je de laatste weken niet stil gezet. :-)

• 1 maand later...
Geplaatst

http://www.skywatches.com.sg/reviews/jn0040-jn0040-58l-citizen-promaster-world-time-blue-angel-watch.htm

Dit horloge wilde ik al 15 jaar hebben... :)

Ik had al een broertje ervan, de titanium Navihawk versie, maar die heeft niet al die ringen er omheen en is zwart ipv donkerblauwe wijzerplaat.

Mooi man, maar wat DOE je er mee ?

Overal hangt een klok en zo'n ding zit ook in menig mobiel praatijzer.

Zelf heb ik na de brugklas in 1970 oid nooit meer een horloge gedragen en ik moet er werkelijk ook niet aan denken.

Vind het wel heel erg leuk dat anderen daar heel anders over denken :wink:

Geplaatst

Horloges zijn een mooi sieraad. Plus is het makkelijker om op je pols te kijken dan telkens je mobiel uit je zak te graaien

Geplaatst

Mooi man,  laat eens weten of dat goed werkt en hoe het bevalt.

Grtz.

Specialmade

zit er met smart op te wachten maar ik laat het je meteen weten of het goed werkt ze geven aan dat het een 1 op1 Clone is van de Samsung

Geplaatst

zit er met smart op te wachten maar ik laat het je meteen weten of het goed werkt ze geven aan dat het een 1 op1 Clone is van de Samsung

Heeft Smart ook zo'n horloge besteld ?  Die wil ook werkelijk alles hebben wat andere mensen kopen.   :wink:  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 3
Geplaatst

Zo jammer dit dan weer......, maar ik ben toch wel errrrruuuuuggg nieuwsgierig naar de Smartwatch!

Ziet er erg mooi uit, Apple look-a-like.....

• Like 1
Geplaatst

Laatste aanwinst eenTomtom go 500 met brodit houders voor a stijl of luchtrooster montage kijken wat het mooiste past.

mhsrwy.jpg

Geplaatst

Laatste aanwinst eenTomtom go 500 met brodit houders voor a stijl of luchtrooster montage kijken wat het mooiste past.

Hoi z517,

kun je laten zien (foto is het handigst) hoe de A-style staat ! Omdat ik de luchtrooster montage nu heb :)

Daarnaast heb ik ook de go 500. Heerlijk apparaat.

Geplaatst

Hoi z517,

kun je laten zien (foto is het handigst) hoe de A-style staat ! Omdat ik de luchtrooster montage nu heb :)

Daarnaast heb ik ook de go 500. Heerlijk apparaat.

Als ik tijd heb ga ik dit weekend ff proberen om een van de 2 beugels te monteren en zal ik van het resultaat een foto maken.

Geplaatst

Goede aanschaf!

Ik blijf het jammer vinden dat het BT-toetsenbord geen numeriek deel heeft. Daarom heb ik de mijne voorzien van een bedraad exemplaar.

je zou deze kunnen aanschaffen voor dat probleem  :wink:

http://store.apple.com/nl/product/HD389ZM/A/belkin-wireless-yourtype-numeric-keypad-voor-imac-en-macbook?fnode=56

En zeker een mooie iMac. Heb hem zelf ook  :lol:

Geplaatst

Leuk ding, maar duurder dan mijn bedrade "complete" toetsenbord. En ook niet NOG meer batterijen nodig :wink:

Ik gebruik bij de iMac nu een Magic Trackpad en de toetsen en muis die werden meegeleverd "hangen" aan de Mac mini onder de TV :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...