Gast Warmentuuter Geplaatst 19 December, 2014 Geplaatst 19 December, 2014 Gefeliciteerd!! Ik scooter of fiets jullie kant wel een keertje op. Volgens mij heb je de laatste weken niet stil gezet. Quote
xtra40 Geplaatst 19 December, 2014 Geplaatst 19 December, 2014 klopt ben al weer even bezig en blijf nog wel even bezig en je weet je bent van harte welkom 1 Quote
bigmac Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 http://www.skywatches.com.sg/reviews/jn0040-jn0040-58l-citizen-promaster-world-time-blue-angel-watch.htm Dit horloge wilde ik al 15 jaar hebben... Ik had al een broertje ervan, de titanium Navihawk versie, maar die heeft niet al die ringen er omheen en is zwart ipv donkerblauwe wijzerplaat. 1 Quote
Wimis on Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 Whoooooooooooooh, die Navihawk............... is mooi! Quote
bigwade Geplaatst 2 Februari, 2015 Geplaatst 2 Februari, 2015 http://www.skywatches.com.sg/reviews/jn0040-jn0040-58l-citizen-promaster-world-time-blue-angel-watch.htm Dit horloge wilde ik al 15 jaar hebben... Ik had al een broertje ervan, de titanium Navihawk versie, maar die heeft niet al die ringen er omheen en is zwart ipv donkerblauwe wijzerplaat. Mooi man, maar wat DOE je er mee ? Overal hangt een klok en zo'n ding zit ook in menig mobiel praatijzer. Zelf heb ik na de brugklas in 1970 oid nooit meer een horloge gedragen en ik moet er werkelijk ook niet aan denken. Vind het wel heel erg leuk dat anderen daar heel anders over denken Quote
iwan073 Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Horloges zijn een mooi sieraad. Plus is het makkelijker om op je pols te kijken dan telkens je mobiel uit je zak te graaien Quote
theomonika Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 heb deze besteld http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_140110.html Quote
Specialmade Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 heb deze besteld NO.1 G2 Bluetooth Smartwatch.jpg http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_140110.html Mooi man, laat eens weten of dat goed werkt en hoe het bevalt. Grtz. Specialmade 2 Quote
theomonika Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Mooi man, laat eens weten of dat goed werkt en hoe het bevalt. Grtz. Specialmade zit er met smart op te wachten maar ik laat het je meteen weten of het goed werkt ze geven aan dat het een 1 op1 Clone is van de Samsung Quote
Specialmade Geplaatst 4 Februari, 2015 Geplaatst 4 Februari, 2015 zit er met smart op te wachten maar ik laat het je meteen weten of het goed werkt ze geven aan dat het een 1 op1 Clone is van de Samsung Heeft Smart ook zo'n horloge besteld ? Die wil ook werkelijk alles hebben wat andere mensen kopen. Grtz. Specialmade 3 Quote
Smart Geplaatst 4 Februari, 2015 Geplaatst 4 Februari, 2015 Zo jammer dit dan weer......, maar ik ben toch wel errrrruuuuuggg nieuwsgierig naar de Smartwatch! Ziet er erg mooi uit, Apple look-a-like..... 1 Quote
kcracy Geplaatst 5 Februari, 2015 Geplaatst 5 Februari, 2015 Laatste aanwinst eenTomtom go 500 met brodit houders voor a stijl of luchtrooster montage kijken wat het mooiste past. Quote
Wimis on Geplaatst 5 Februari, 2015 Geplaatst 5 Februari, 2015 Laatste aanwinst eenTomtom go 500 met brodit houders voor a stijl of luchtrooster montage kijken wat het mooiste past. Hoi z517, kun je laten zien (foto is het handigst) hoe de A-style staat ! Omdat ik de luchtrooster montage nu heb Daarnaast heb ik ook de go 500. Heerlijk apparaat. Quote
kcracy Geplaatst 6 Februari, 2015 Geplaatst 6 Februari, 2015 Hoi z517, kun je laten zien (foto is het handigst) hoe de A-style staat ! Omdat ik de luchtrooster montage nu heb Daarnaast heb ik ook de go 500. Heerlijk apparaat. Als ik tijd heb ga ik dit weekend ff proberen om een van de 2 beugels te monteren en zal ik van het resultaat een foto maken. Quote
theomonika Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 heb deze besteld NO.1 G2 Bluetooth Smartwatch.jpg http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_140110.html 3 Quote
Specialmade Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 @Theomonica, Zie er perfect en veelbelovend uit. Hou je ons op de hoogte of en hoe het bevalt. Alvast veel suc6 ermee Grtz. Specialmade 1 Quote
arjan gt Geplaatst 10 Februari, 2015 Geplaatst 10 Februari, 2015 Vandaag hebben we een Imac gekocht. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 6 Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Februari, 2015 Geplaatst 10 Februari, 2015 Goede aanschaf! Ik blijf het jammer vinden dat het BT-toetsenbord geen numeriek deel heeft. Daarom heb ik de mijne voorzien van een bedraad exemplaar. Quote
Seafox Geplaatst 10 Februari, 2015 Geplaatst 10 Februari, 2015 Goede aanschaf! Ik blijf het jammer vinden dat het BT-toetsenbord geen numeriek deel heeft. Daarom heb ik de mijne voorzien van een bedraad exemplaar. je zou deze kunnen aanschaffen voor dat probleem http://store.apple.com/nl/product/HD389ZM/A/belkin-wireless-yourtype-numeric-keypad-voor-imac-en-macbook?fnode=56 En zeker een mooie iMac. Heb hem zelf ook Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Februari, 2015 Geplaatst 10 Februari, 2015 Leuk ding, maar duurder dan mijn bedrade "complete" toetsenbord. En ook niet NOG meer batterijen nodig Ik gebruik bij de iMac nu een Magic Trackpad en de toetsen en muis die werden meegeleverd "hangen" aan de Mac mini onder de TV Quote
Specialmade Geplaatst 10 Februari, 2015 Geplaatst 10 Februari, 2015 @arjan gt, Mooie MAC. Je kunt wel zien waar het geld gezeten heeft Grtz. Specialmade Quote
arjan gt Geplaatst 10 Februari, 2015 Geplaatst 10 Februari, 2015 Inderdaad Specialmade met nadruk op gezeten Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Februari, 2015 Geplaatst 11 Februari, 2015 De cavia wordt binnenkort vervangen Deze Tuuter doet zijn naam eer aan Een heerlijk warm geluid zit er in. Quote
bigwade Geplaatst 11 Februari, 2015 Geplaatst 11 Februari, 2015 Wat was het, 134 dB ? Leuk voor de buuf, hahahaha! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.