Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kolere Liek, wat gaan we doen ?

Een dakje vervangen :). Zal morgen wat actiefoto's maken :)

Geplaatst

Dakje eraf :)

11150883_949828685041794_489412395665503

dakje2.jpg

dakje3.jpg

Morgen komen ze vangnetten plaatsen voor de dakdekkers en daarna gaat het nieuwe dak erop. Wordt vervolgt :)

• Like 2
Geplaatst

Beste Klus

idd weg met die oude asbest muk !

Wordt een mooi nieuw halletje, denk ik zo.

Woondeel ook al een beetje aan de kant ?

Dapper... Succes !

Geplaatst

Dank je :) woongedeelte is prima in te leven. Vraagt een andere kleur verf hier en daar, maar moet even wachten op beter weer, tijd en zin. Halletje heeft prio.

Geplaatst

Gisteren een meneer een halve dag druk geweest met netten hangen. KUnnen de dakdekkers zonder zekering rondstappen zonder bang te zijn dat ze te pletter op het beton storten.

dakje6.jpg

Kijk vanmorgen het raam uit of te zien of "ze" er al waren en zie dit......kolere

dakje4.jpg

Had even zoiets van...beetje overdreven. Maar eenmaal aan het werk werd wel duidelijk dat zo'n kraantje wel handig was om erbij te hebben.

Bijna klaar.

dakje5.jpg

Vanwege de aantrekkende wind konden ze de windveren niet meer plaatsen, dus komen ze daarvoor en voor de dakgoten morgen nog een keer terug.

• Like 1
Geplaatst

Dat netje bedoel je? Alleen deze maar. Ik vond er maar 1tje Flickrwaardig.

Geplaatst

Dat netje bedoel je? Alleen deze maar. Ik vond er maar 1tje Flickrwaardig.

Van die open tempel had je natuurlijk wel wat meer kunnen maken :wink:

Kans krijg je nooit meer maar dat is koe in den kondt kijken :-)

Geplaatst

Ja had gekund, maar ik had een zeikzin omdat ze mijn nieuwe poort aan gort hadden gereden en was al blij dat iedereen die dag even fijn opgehoepeld was. Verder zag ik er ook niet meer moois in dan "even registreren". 

Geplaatst

nu dat de inzamelings actie voorbij was heb ik toch maar een action camera besteld en die kwam vandaag binnen nu nog wachten op een geheugen kaartje en dan kunnen we wat gaan experimenteren 

Dus toch weer bij de AC-tion geweest....

Geplaatst

Dus toch weer bij de AC-tion geweest....

Even niet geweest hier ?

U weet E bay ?

De E is van Eelko.. snappie ?

• Like 2
Geplaatst

Hey die Jantje,

how's live :wink:

Ja wel goed, veel gebeurd.. ex werkgever failliet, via een omweg in Roosendaal beland en daar onverwacht een veel leuker salaris gekregen. Nu voornamelijk even hier geweest om aan Alex het een en ander te vragen over wonen in Belgie en werken in Nederland.  Hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Ja wel goed, veel gebeurd.. ex werkgever failliet, via een omweg in Roosendaal beland en daar onverwacht een veel leuker salaris gekregen. Nu voornamelijk even hier geweest om aan Alex het een en ander te vragen over wonen in Belgie en werken in Nederland.  Hoe gaat het met jou?

U heeft PM

Geplaatst

Wordt er ook nog gekookt in die keuken of alleen maar gepoetst?

Gast Vitara 2
Geplaatst

Mooi gevarieerd setje hoor.

Altijd leuk om te zien dat er meer Kia rijders met het poetsvirus besmet zijn :nuke:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...