Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 2 weken later...
Geplaatst

Een fripse TT Start 25 en op mijn verjaardag kreeg ik daar het traffic info snoertje bij.

Helemaal blij !

Prettige Vlaamse stem...

Gratis updates en alles werkt voor 155 euro.

Wat wil je nog meer :-)

• Like 1
Geplaatst

bc8bfe075ec06ae0bfb295e714434790.jpg

0360f28e2eaa6de8e87a7ff9136a8712.jpg

Mijn laatste aanwinst is een afneembare trekhaak, zelf geplaatst en dus zeer leerrijk!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Ik zal hier ook nog maar even mijn laatste aanwinst laten zien. Deze aanwinst heb ik sinds 23 oktober om 5:15 en is 50cm en weegt 2925 gram.

Ze reageert op de naam Zoë

8bc1a590cc1efd1a0772f3997edab875.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

• Like 4
Geplaatst

Hallo Gerben,

Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Gefeliciteerd.

Voortaan met z'n drietjes naar de Kia meeting :-)

Geplaatst

komt er nou eindelijk een stationwagen?   gefeliciteerd komen eerdaags voor beschuit met muisjes

je neef en nicht

• Like 1
Geplaatst

Ik zal hier ook nog maar even mijn laatste aanwinst laten zien. Deze aanwinst heb ik sinds 23 oktober om 5:15 en is 50cm en weegt 2925 gram.

Ze reageert op de naam Zoë8bc1a590cc1efd1a0772f3997edab875.jpg

Dikke proficiat met de geboorte van jullie lieve dochter Zoë
Geplaatst

Ze reageert op de naam Zoë8bc1a590cc1efd1a0772f3997edab875.jpg

Dikke proficiat met de geboorte van jullie lieve dochter Zoë

post-7311-0-95274800-1445893594_thumb.jpeg

• Like 1
Geplaatst

Jullie ook van harte met het opa en oma-schap, Skoebidoe! Geniet van elke seconde die je hebt!

• Like 1
Geplaatst

dank u allemaal,maar leg aub niet teveel de nadruk op" OPA" ben er nog "maar" 52,alles behalve oud dus,in de fleur van mijn leven:-graag een pintje(s) of equivalent  drinken

-graag eten en feesten en ook nog uit de bol gaan

-kijken naar het vrouwelijk schoon,maar ik moet er afblijven

-zot zijn van alles waar een motor inzit en vlot rijden

-me op hetzelfde niveau zetten als mijn kinderen...

en vooral leuke tijden doorbrengen met ons eerste kleinkind :-)

groetjes en hier bij ons is het mijn bijnaaam "bompi"....skoebidoe :-D

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...