skoebidoe Geplaatst 2 November, 2015 Geplaatst 2 November, 2015 hehe, ouwe L*L,,,,,,,,, (hier 53 en officieel nog niks ....... ) ,,,,,,,, van harte ! Ouwe l.ll.. Onder elkaar 2 Quote
bigwade Geplaatst 5 November, 2015 Geplaatst 5 November, 2015 Hier dan nog een ouwe(re) lul van 1958.... Mijn laatste aanwinst is meer een terugwinst Een retro NAD 7250PE receiver. Als een kind zo blij ! Ding was mijn eigendom en was 7 jr. geleden terziele gegaan. Defecte voeding en meer. Jammer, jammer, was een heel duur ding en ik was er gehecht aan vanwege het geweldige geluid. Hij heeft 6 jaar in de kast gestaan en uiteindelijk augustus op Marktplaats beland voor 25 euro. Verkocht ! Nieuwe eigenaar heeft em met wat houtjetouwtje werk weer aan de praat gekregen en heeft wat nieuwe spullen besteld. Ik had al voorzichtig gemaild dat als hij weer goed zou werken, dat ik em misschien wel terug wilde hebben... Kreeg van de week bericht dat hij nu goed was, goed werkte en dat de nieuwe eigenaar een nog betere set op de kop had kunnen tikken; of ik nog interesse had. JAZEKER ! (en voor het bedrag helemaal) Vandaag opgehaald, heerlijk, weer goed geluid in de keuken. DVD spelertje erbij gekocht voor de Cd'tjes van mevrouw bigwade en het setje is weer helemaal compleet. Heerlijk met knopjes zonder menuutjes en alles doet het. Kind kan de was doen. En WAT een geluid weer..... . 2 Quote
Wimis on Geplaatst 5 November, 2015 Geplaatst 5 November, 2015 Hier dan nog een ouwe(re) lul van 1958.... Mijn laatste aanwinst is meer een terugwinst Een retro NAD 7250PE receiver. Als een kind zo blij ! Ding was mijn eigendom en was 7 jr. geleden terziele gegaan. Defecte voeding en meer. Jammer, jammer, was een heel duur ding en ik was er gehecht aan vanwege het geweldige geluid. Hij heeft 6 jaar in de kast gestaan en uiteindelijk augustus op Marktplaats beland voor 25 euro. Verkocht ! Nieuwe eigenaar heeft em met wat houtjetouwtje werk weer aan de praat gekregen en heeft wat nieuwe spullen besteld. Ik had al voorzichtig gemaild dat als hij weer goed zou werken, dat ik em misschien wel terug wilde hebben... Kreeg van de week bericht dat hij nu goed was, goed werkte en dat de nieuwe eigenaar een nog betere set op de kop had kunnen tikken; of ik nog interesse had. JAZEKER ! (en voor het bedrag helemaal) Vandaag opgehaald, heerlijk, weer goed geluid in de keuken. DVD spelertje erbij gekocht voor de Cd'tjes van mevrouw bigwade en het setje is weer helemaal compleet. Heerlijk met knopjes zonder menuutjes en alles doet het. Kind kan de was doen. En WAT een geluid weer..... . Wil je wel even op je taal letten !! Mooi dat die weer terug is. 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 November, 2015 Geplaatst 8 November, 2015 Vraag niet waarom...Maar een paar schakelbare flits leds voor in de mistlampen. http://i28.photobucket.com/albums/c217/llampie/MOV_0870.mp4 Quote
skoebidoe Geplaatst 8 November, 2015 Geplaatst 8 November, 2015 Wil je wel even op je taal letten !! Mooi dat die weer terug is. Inderdaad,gelieve de ***** of ....tekens te gebruiken als opvulling!En van harte proficiat met de return van je retroreciever,sommige dingen zijn gewoon niet na te maken. Ik leg ook regelmatig nog eens een vinylplaatje op,goeie ouwe seventiesrock,en dat geluid moet gespeeld worden op een retro installatie met bijhorend gekraak dus ik begrijp je liefde voor je retrokastje:-) 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 November, 2015 Geplaatst 29 November, 2015 Nee sint is nog niet langs geweest maar wel een paar leuke hebbedingetjes 2 thermostaatkranen voor op de Homewizard. Kunnen we onderweg vanuit de Rio de verwarming thuis vast aanzetten. En onze Jura Impressa heeft het gisteren begeven, dus vandaag maar even snel een nieuwe volautomatische espressomachine aangeschaft. Quote
Lique Geplaatst 29 November, 2015 Geplaatst 29 November, 2015 Goedzo Lourens, gemak dient de mens. Hier het tvtje maar eens vervangen voor een iets groter tvtje. 3 Quote
Lique Geplaatst 29 November, 2015 Geplaatst 29 November, 2015 En dinsdag wordt deze door de deur heen geschoven. Dit is BW's schuld...vraag ik advies om een lens, kom je met een hele camera thuis 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 November, 2015 Geplaatst 29 November, 2015 Goedzo Lourens, gemak dient de mens. Hier het tvtje maar eens vervangen voor een iets groter tvtje. Kijk da's nog eens een grappig tvt-tje. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 November, 2015 Geplaatst 29 November, 2015 En dinsdag wordt deze door de deur heen geschoven. Dit is BW's schuld...vraag ik advies om een lens, kom je met een hele camera thuis Nie mijn merk Maar wel een super mooie camera. Ga je vast veel plezier aan beleven. Ene die lens komt er vast ook nog wel. Quote
Lique Geplaatst 29 November, 2015 Geplaatst 29 November, 2015 Nie mijn merk Maar wel een super mooie camera. Ga je vast veel plezier aan beleven. Ene die lens komt er vast ook nog wel. Als het goed is komt die lens er niet, de camera moet die een beetje vervangen. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 November, 2015 Geplaatst 29 November, 2015 Als het goed is komt die lens er niet, de camera moet die een beetje vervangen. 24-600 is ook best een leuk bereik. Quote
Lique Geplaatst 29 November, 2015 Geplaatst 29 November, 2015 24-600 is ook best een leuk bereik. Zeker, daar moet een gans mee te vangen zijn 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 November, 2015 Geplaatst 30 November, 2015 Goedzo Lourens, gemak dient de mens. Hier het tvtje maar eens vervangen voor een iets groter tvtje. Dat is een hele mooie. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 November, 2015 Geplaatst 30 November, 2015 Dit is BW's schuld...vraag ik advies om een lens, kom je met een hele camera thuis Die BW toch. Een herkenbaar verhaal. ha,ha,ha,ha Maar heb er geen spijt van. Veel plezier met de nieuwe camera Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2015 Geplaatst 30 November, 2015 En dinsdag wordt deze door de deur heen geschoven. Stik jaloers.. Wil er ook één.. met zo'n kek zoekertje. Ik neem aan dat ze even aanbellen ? Wordt zo prakken anders door de brievenbus. Quote
Lique Geplaatst 30 November, 2015 Geplaatst 30 November, 2015 Stik jaloers.. Wil er ook één.. met zo'n kek zoekertje. Ik neem aan dat ze even aanbellen ? Wordt zo prakken anders door de brievenbus. HIj is er al en stond naast de deur. Ik heb er nog geen zoekertje bij, kijk eerst wel even hoe het zo gaat. Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2015 Geplaatst 30 November, 2015 HIj is er al en stond naast de deur. Het bestaat nog......................... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 December, 2015 Geplaatst 5 December, 2015 Zo nu officieel de homewizard gekregen (had hem al liggen maar mocht pas open met pakjesavond) compleet met pir, draadloze deurbel en thermo hygrometer.. De homwizard is ter vervanging van de ics 1000 van klik aan klik uit. ik stuur nu vanuit 1 app de zonwering, 15 lichtpunten, verwarming in huiskamer en badkamer aan. tevens krijg ik een push melding bij alarm en brand en wanneer er aangebeld wordt aan de voordeur (compleet met een snapshot van mijn foscam FI9853EP) En is alles geschakeld via geofence op zowel de smartphone van mijn vrouw als van mij. Quote
Lique Geplaatst 5 December, 2015 Geplaatst 5 December, 2015 Leuk speelgoed zeg! Maar zo'n brandmelding....moet je daar dan nog wel passende brandmelders bij hebben, of gaat het echt allemaal via dit ene kastje? Quote
bigwade Geplaatst 5 December, 2015 Geplaatst 5 December, 2015 Zo nu officieel de homewizard gekregen (had hem al liggen maar mocht pas open met pakjesavond) compleet met pir, draadloze deurbel en thermo hygrometer.. De homwizard is ter vervanging van de ics 1000 van klik aan klik uit. ik stuur nu vanuit 1 app de zonwering, 15 lichtpunten, verwarming in huiskamer en badkamer aan. tevens krijg ik een push melding bij alarm en brand en wanneer er aangebeld wordt aan de voordeur (compleet met een snapshot van mijn foscam FI9853EP) En is alles geschakeld via geofence op zowel de smartphone van mijn vrouw als van mij. Doettie ook de koffie ? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 December, 2015 Geplaatst 6 December, 2015 Leuk speelgoed zeg! Maar zo'n brandmelding....moet je daar dan nog wel passende brandmelders bij hebben, of gaat het echt allemaal via dit ene kastje? Daar heb je idd speciale koppelbare brandmelders voor nodig. Maar die had ik al hangen. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 December, 2015 Geplaatst 6 December, 2015 Doettie ook de koffie ? Nee maar daar heb ik iets anders voor. En die doet ook de was, kookt en doet het huishouden. Quote
Specialmade Geplaatst 6 December, 2015 Geplaatst 6 December, 2015 Nee maar daar heb ik iets anders voor. En die doet ook de was, kookt en doet het huishouden. Ik hoop niet dat ze meeleest Grtz. Specialmade 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.