bigwade Geplaatst 6 December, 2015 Geplaatst 6 December, 2015 Nee maar daar heb ik iets anders voor. En die doet ook de was, kookt en doet het huishouden. Ik denk dat de volgende laatste aanwinst van ”moeilijkteken” Lourens een nieuwe ”iets anders” wordt. De ouwe ”iets anders” is nu haar of zijn koffers aan het pakken, hahahahaha ! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 December, 2015 Geplaatst 7 December, 2015 Ik denk dat de volgende laatste aanwinst van ”moeilijkteken” Lourens een nieuwe ”iets anders” wordt. De ouwe ”iets anders” is nu haar of zijn koffers aan het pakken, hahahahaha ! Daar ben ik niet bang voor, buiten dat ze goed kan koken ( is Italiaans) wassen en het huis doen beschikt het "huidige exemplaar" ook over een grote dosis humor. Als dit al niet meer kan hoeft ze haar koffers niet zelf te pakken. Quote
bigwade Geplaatst 8 December, 2015 Geplaatst 8 December, 2015 Dame met humor leest vast niet mee, HAHA! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 December, 2015 Geplaatst 9 December, 2015 Een fietsnavigatie........ tja het moet niet gekker worden zal je denken. Maar als fietsliefhebber zoals ik ben is dit een leuke gadget. Geen ANWB knooppunten routekaartjes op de fiets. Nee we plannen de route thuis en wil je onderweg een kopje koffie drinken zoek je deze even op in de navigatie. Natuurlijk kan je ook zien of hoeveel kilometer, hoogte en calorieën je hebt verbrand. Aan de hand van die gegevens bepaal ik of ik een moorkop of een klein appelpuntje neem bij de koffie. :-) Je kan het apparaatje ook gebruiken voor de lange wandeling dus ook nog eens multifunctioneel. Je zal denken van hij is toch van de ingebouwde navigatie...... Klopt helemaal en kon ik ook als optie op mijn Kalkhoff fiets krijgen. Maar dat werd me even te gek. Dus mocht je me in Noord Holland met name het gebied tussen het Noordzeekanaal en Schagen tegen komen. Toeter gerust........ ik zwaai wel. Quote
Lique Geplaatst 9 December, 2015 Geplaatst 9 December, 2015 Leuk ding WT, daar ga je vast een hoop plezier van hebben. Quote
bigwade Geplaatst 9 December, 2015 Geplaatst 9 December, 2015 Nou nog iemand om die fiets te duwen 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 December, 2015 Geplaatst 9 December, 2015 Nou nog iemand om die fiets te duwen Bren duwt me. ha,ha,ha,ha,ha Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 12 December, 2015 Geplaatst 12 December, 2015 Ik had al eens door laten schemeren dat fietsen na rijden met de Kia een grote hobby van mij is. En dat fietsen deed ik op een Giant E-bike. Hier heb ik ook al eens een blog over geschreven (hierbij de link) Omdat ik eerlijk gezegd veel met de Giant hebt gefietst begonnen de accu's al meer roet in het eten te gooien. Een ritje in het begin van 60 km was geen enkel probleem maar soms was dat niet meer te halen. Even rekenen gaf aan dat de accu's al ondertussen meer dan 700 laadbeurten hebben gehad. Eigenlijk niet gek dat ze minder werden want ik zat er al 200 beurten overheen wat toen was opgegeven. Dus ik zou even nieuwe halen............. Schrijf ...."zou"... moest er twee hebben. (en ook nog eens twee voor vrouwtje WT) Schrok echt van de prijs. Dat heb ik dus niet gedaan. Vrouwlief zegt van rijden we toch wat langer met de Venga. Dat is een top auto en zit nog 2.1/2 jaar garantie op. (daar heeft ze wel gelijk in!!) Dus terug naar de fietsenmaker van doet u maar een nieuwe Giant. Zegt ie van dat gaan we niet doen, hij zegt van je rijdt als een halve malle door Noord Holland heen en daar hoort een andere kwaliteit fiets bij. Een Kalkhoff...... ik denk letterlijk nog nooooit van gehoord. En inderdaad, kwalitatief gezien zag het er goed uit, en deze accu kan 1100 laadbeurten hebben voor deze afneemt en een actieradius van 205 km. Kijk dat zijn cijfers! Dat merk heb ik nog wel even gegoogled hoor. Na drie maanden wachten kon ik de fiets afgelopen woensdag ophalen. En de eerste 100 km staan erop. Het is alsof je van de Venga naar een Cee'd GT bent gegaan. Wat een fiets is dit. Natuurlijk heb ik wat plaatjes er van gemaakt. Volgens de brochure kan ik met de accu 88000 km rijden voor de capaciteit af neemt. Das mooi, kan ik voorlopig fietsen. Vrouwtje Tuuter keek heel beteuterd. En ik dan....... Dus die ook er maar ééntje dan. Je geld op de bank laten staan heeft toch ook bijna geen zin meer. Groet, Warmentuuter. Quote
bigwade Geplaatst 12 December, 2015 Geplaatst 12 December, 2015 Mooi hoor !Ga je veel lol aan hebben ! Nou nog spiegels en zo'n oranje vlaggetje 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 12 December, 2015 Geplaatst 12 December, 2015 Mooi hoor ! Ga je veel lol aan hebben ! Nu weet je ook wie er duwtje in de rug geeft Quote
Lique Geplaatst 12 December, 2015 Geplaatst 12 December, 2015 Dat is weer een leuke aankoop, meneertje WT. Quote
mika kjelld Geplaatst 12 December, 2015 Geplaatst 12 December, 2015 Ziet er goed uit WT mooie fietsen heel veel plezier ermee Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 Hele mooie fiets WT. Daar ga je ontzettend veel plezier aan beleven. En met nog 2 1/2 jaar garantie van de Venga is dit geen probleem. Volgens mij ga je ook niet veel kilometers meer maken met de Venga. Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 dat ziet er heel erg goed uit leuk ook die riem in plaats van een ketting moeten maar weer eens een inbouwdagje plannen kan ik hem even live bewonderen Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 ^^ Ssssst, maar die e-fietsen zijn te tunen tot wel 50km/h Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 ^^ Ssssst, maar die e-fietsen zijn te tunen tot wel 50km/h Niet te hard roepen. Het is een Duitse fiets.......... Ik weet niet wat voor software er gebruikt is. Quote
mika kjelld Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 Hij rijd toch niet op diesel whaha Verstuurd vanaf mijn GT-I9060I met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 @WT, Omdat het een Duitse fiets is zou ik toch even laten checken of hij niet voorzien is van sjoemelsoftware Grtz. Specialmade 1 Quote
Lique Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 Stik jaloers.. Wil er ook één.. met zo'n kek zoekertje. Ik neem aan dat ze even aanbellen ? Wordt zo prakken anders door de brievenbus. Kek zoekertje *check* canonG3X by angelique van der Kroft, on Flickr 2 Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 Kek zoekertje *check* Top Nu zonnekapje/filterhouder en klaar. Hoe bevalt dat "zoekertje" ? . Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 Niet te hard roepen. Het is een Duitse fiets.......... Ik weet niet wat voor software er gebruikt is. Duitse fiets kopen als Hollander. Toch gek Ik neem aan korting ?? Die van mijn vader en opa zijn nog steeds spoorloos, stond ook geen postcode op, dat wel. 4 Quote
Lique Geplaatst 13 December, 2015 Geplaatst 13 December, 2015 Top Nu zonnekapje/filterhouder en klaar. Hoe bevalt dat "zoekertje" ? . Dat zonnekapje zat ook al in het doosje, was alleen te lui om 'm erop te zetten. Zoekertje is perfect. Ik had mezelf voorgenomen een maand te proberen zonder zoeker. Maar heb nog nooit zoveel foto's met enkel blauwe lucht gehad en daar wordt je al vrij snel flauw van. Zoekertje is niet snel en geeft wat overdreven kleurtjes weer, maar puur als zoekertje doet die het leuk. Eigenlijk zou het niet mogen, een camera zonder zoeker verkopen. 1 Quote
bigwade Geplaatst 14 December, 2015 Geplaatst 14 December, 2015 Zit ook een andere stand op dan maximaal zoom, dacht ik Quote
Lique Geplaatst 14 December, 2015 Geplaatst 14 December, 2015 Zit ook een andere stand op dan maximaal zoom, dacht ik Jawel, maar dan nog is een zoekertje erbij best handig 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.