Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thnx! Ja hoop dit weekend tijd te hebben, want kan niet wachten om aan de slag te gaan. Zit nu te twijfelen om alvast de motorkap te doen om te kijken hoe de machine werkt....

Geplaatst

Die delerium? Werkt goed inderdaad. Hoop dat de DAP900 mij ook gaat bevallen.. heeft een aardige duit gekost om het maar zo te zeggen hahaha

Geplaatst

Inmiddels meer nieuws over hoe die bevalt?

Zelf heb ik deze week een tweedehands Pebble Smartwatch gekocht:

PebbleBlackWatchThreeButtonSide-24620969

Eigenlijk om te kijken hoe het bevalt. Maar na een paar dagen ben ik al om: ik koop voor mijn verjaardag een Pebble Time Steel.

Vele malen goedkoper dan een Apple Watch en doet meer dan genoeg voor mij met ene batterijduur van een krappe week ipv een krappe dag...

Het gaat mij namelijk om de notificaties en tijd; de rest doe ik op mijn iPhone zelf.

Nu kan ik mijn telefoon bij het raam (binnen bereik) leggen en krijg ik op de werkvloer

mijn notificaties op mijn pols; geen gemiste berichten en telefoontjes meer!

En in de Picanto blijkt hij ook handig: ik kan nu de muziek via A2DP streamen naar de radio en 'm bedienen

op mijn pols; de standaard radio biedt stom genoeg namelijk geen bedieningsmogelijkheden voor BT :(

• 3 weken later...
Geplaatst

Hij is wel groot voor om je pols.....

Maar zonder gekheid....ik dacht dat de Pebble Smartwatch een probleem had met hun app via de AppStore.

Is dat probleem opgelost en kun je deze koppelen aan iOS apparaten?

Geplaatst

Hij is kleiner dan de Casio Tough Solar die ik eerst droeg. Het "probleem" met hun app is in mijn ogen miniem; Apple wil natuurlijk hun eigen -in mijn ogen VEEL te dure- Apple Watch promoten.

Dus mag er in de AppStore beschrijving geen enkele referentie aan een andere dan Apples SmartWatch voorkomen. Net als dat je ook geen referenties mag maken aan andere platformen dan iOS. (Dus geen Android, Tizen, Windows (Phone) of iets anders).

De Pebble App is gewoon te downloaden, koppelen werkt prima en vanuit de Pebble Store is er vaak een rechtstreekse link naar "Companion Apps" in Apples AppStore.

Ik ben iig zo tevreden dat ik van mijn vakantiegeld een Pebble Time Steel wil kopen. Nieuwe interface, kleurenscherm, 10 dagen accuduur....

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Mijn nieuwe aanwisten van vandaag zijn:

Nieuw paar bokshandschoenen van Everlast, met bijbehorende hand wraps.

En een set nieuwe Alutec velgen. Deze worden hopelijk morgen gemonteerd :)

• Like 2
  • 3 weken later...
Geplaatst

Woensdag mijn setje Hue lampen van Philips binnen gekregen. Werkt echt super.  :tt1:

295212_zpsi5n97nzw.jpg

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Woensdag mijn setje Hue lampen van Philips binnen gekregen. Werkt echt super. :tt1:

295212_zpsi5n97nzw.jpg

Domitica is zoooo verslavend ...Ik kan nu bijna alle lampen, mijn zonwering, mijn camera's, verwarming, mechanischeafzuiging, audio, Tv's, NAS, fontein en alarm vanaf mijn ipad/telefoon bedienen.

verder kan ik ook nog mijn energie verbruik en de opbrengst van mij zonnepanelen uitlezen.

En dit alles waar ook ter wereld.

Het is allemal zoooo niet nodig maar wel heel leuk.

P.s. Boven aan mijn verlanglijstje staat nu een Nemef Enter deurmodule

Gast Vitara 2
Geplaatst

die kan ik wel in de kou zetten en goed in de gaten houden :wink:

Gast Vitara 2
Geplaatst

Domotica is voor mijn huis...en daar mag mijn vriendin niet komen. (denk dat mijn vrouw dat niet kan waarderen) lol

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Een camera erbij. 

De inspectiespiegeltjes kunnen weg.

7535_UK_71606_01_b.jpg
Geplaatst

Domitica is zoooo verslavend ...Ik kan nu bijna alle lampen, mijn zonwering, mijn camera's, verwarming, mechanischeafzuiging, audio, Tv's, NAS, fontein en alarm vanaf mijn ipad/telefoon bedienen.

verder kan ik ook nog mijn energie verbruik en de opbrengst van mij zonnepanelen uitlezen.

En dit alles waar ook ter wereld.

Het is allemal zoooo niet nodig maar wel heel leuk.

P.s. Boven aan mijn verlanglijstje staat nu een Nemef Enter deurmodule

Is inderdaad erg leuk speelgoed. hoop het ook daarmee uit te kunnen breiden. Heb gekeken om mijn voor deur te vervangen voor eentje met vingerprint scanner. (iets te duur voor nu hahaha)

Geplaatst

Domotica is idd toys for boys.

Ik kom op dit moment niet verder dan Klik aan Klik uit voor de lampjes en een thermostaat via de tel. Maar uitbreiding staat zeker op de planning.

• Like 2
Geplaatst

Domotica is idd toys for boys.

Ik kom op dit moment niet verder dan Klik aan Klik uit voor de lampjes en een thermostaat via de tel. Maar uitbreiding staat zeker op de planning.

Me too.....klikkerdeklik!

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik ben Ooit ook begonnen met een starterset van kaku.

Heb bijna alles draaien met kaku en een ics-1000

Nu aan het overstappen naar HomeWizard

Geplaatst

met het mooie weer in een auto zitten is ook niet alles dus van het weekeinde maar eens een scooter aangeschaft 

nu nog even 3 weken geduld hebben 

maar gelukkig heb ik de fotos nog 

11406537_1079168625445340_49919808924899

10469417_1079168618778674_22944326240330

11412333_1079168622112007_20563521335609

• Like 6

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...