Ceed2012 Geplaatst 21 April, 2015 Geplaatst 21 April, 2015 Thnx! Ja hoop dit weekend tijd te hebben, want kan niet wachten om aan de slag te gaan. Zit nu te twijfelen om alvast de motorkap te doen om te kijken hoe de machine werkt.... Quote
Lique Geplaatst 21 April, 2015 Geplaatst 21 April, 2015 Die grote oranje doek is iig een succes. Ideaal ding. Quote
Ceed2012 Geplaatst 21 April, 2015 Geplaatst 21 April, 2015 Die delerium? Werkt goed inderdaad. Hoop dat de DAP900 mij ook gaat bevallen.. heeft een aardige duit gekost om het maar zo te zeggen hahaha Quote
bigwade Geplaatst 21 April, 2015 Geplaatst 21 April, 2015 http://www.klok-eco.nl/producten/klok-eco-afwasmiddelen/ ben me wat los aan het maken van Dreft ivm eco enzeau.. 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 22 April, 2015 Geplaatst 22 April, 2015 http://www.klok-eco.nl/producten/klok-eco-afwasmiddelen/ ben me wat los aan het maken van Dreft ivm eco enzeau.. Ohhhh, je gaat al een stap de goede richting op. Quote
xtra40 Geplaatst 22 April, 2015 Geplaatst 22 April, 2015 Met een beetje geluk zou het nog wel eens helemaal goed kunnen komen 1 Quote
Lique Geplaatst 22 April, 2015 Geplaatst 22 April, 2015 http://www.klok-eco.nl/producten/klok-eco-afwasmiddelen/ ben me wat los aan het maken van Dreft ivm eco enzeau.. Woon je te lang in die Groenlinks-buurt 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 April, 2015 Geplaatst 23 April, 2015 heb deze besteld NO.1 G2 Bluetooth Smartwatch.jpg http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_140110.html Inmiddels meer nieuws over hoe die bevalt? Zelf heb ik deze week een tweedehands Pebble Smartwatch gekocht: Eigenlijk om te kijken hoe het bevalt. Maar na een paar dagen ben ik al om: ik koop voor mijn verjaardag een Pebble Time Steel. Vele malen goedkoper dan een Apple Watch en doet meer dan genoeg voor mij met ene batterijduur van een krappe week ipv een krappe dag... Het gaat mij namelijk om de notificaties en tijd; de rest doe ik op mijn iPhone zelf. Nu kan ik mijn telefoon bij het raam (binnen bereik) leggen en krijg ik op de werkvloer mijn notificaties op mijn pols; geen gemiste berichten en telefoontjes meer! En in de Picanto blijkt hij ook handig: ik kan nu de muziek via A2DP streamen naar de radio en 'm bedienen op mijn pols; de standaard radio biedt stom genoeg namelijk geen bedieningsmogelijkheden voor BT Quote
Smart Geplaatst 9 Mei, 2015 Geplaatst 9 Mei, 2015 Hij is wel groot voor om je pols..... Maar zonder gekheid....ik dacht dat de Pebble Smartwatch een probleem had met hun app via de AppStore. Is dat probleem opgelost en kun je deze koppelen aan iOS apparaten? Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Mei, 2015 Geplaatst 9 Mei, 2015 Hij is kleiner dan de Casio Tough Solar die ik eerst droeg. Het "probleem" met hun app is in mijn ogen miniem; Apple wil natuurlijk hun eigen -in mijn ogen VEEL te dure- Apple Watch promoten. Dus mag er in de AppStore beschrijving geen enkele referentie aan een andere dan Apples SmartWatch voorkomen. Net als dat je ook geen referenties mag maken aan andere platformen dan iOS. (Dus geen Android, Tizen, Windows (Phone) of iets anders). De Pebble App is gewoon te downloaden, koppelen werkt prima en vanuit de Pebble Store is er vaak een rechtstreekse link naar "Companion Apps" in Apples AppStore. Ik ben iig zo tevreden dat ik van mijn vakantiegeld een Pebble Time Steel wil kopen. Nieuwe interface, kleurenscherm, 10 dagen accuduur.... 1 Quote
Ceed2012 Geplaatst 20 Mei, 2015 Geplaatst 20 Mei, 2015 Mijn nieuwe aanwisten van vandaag zijn: Nieuw paar bokshandschoenen van Everlast, met bijbehorende hand wraps. En een set nieuwe Alutec velgen. Deze worden hopelijk morgen gemonteerd 2 Quote
Seafox Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Woensdag mijn setje Hue lampen van Philips binnen gekregen. Werkt echt super. 1 Quote
kris88 Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Ow het is een week geleden, maar ik heb al mijn vakantie geld besteed. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Woensdag mijn setje Hue lampen van Philips binnen gekregen. Werkt echt super. Domitica is zoooo verslavend ...Ik kan nu bijna alle lampen, mijn zonwering, mijn camera's, verwarming, mechanischeafzuiging, audio, Tv's, NAS, fontein en alarm vanaf mijn ipad/telefoon bedienen. verder kan ik ook nog mijn energie verbruik en de opbrengst van mij zonnepanelen uitlezen. En dit alles waar ook ter wereld. Het is allemal zoooo niet nodig maar wel heel leuk. P.s. Boven aan mijn verlanglijstje staat nu een Nemef Enter deurmodule Quote
bigwade Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Nou je vriendin/vrouw nog (en je schoonmoeder, dat zou helemaal fantastisch zijn) 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 die kan ik wel in de kou zetten en goed in de gaten houden Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Domotica is voor mijn huis...en daar mag mijn vriendin niet komen. (denk dat mijn vrouw dat niet kan waarderen) lol Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Een camera erbij. De inspectiespiegeltjes kunnen weg. Quote
Seafox Geplaatst 6 Juni, 2015 Geplaatst 6 Juni, 2015 Domitica is zoooo verslavend ...Ik kan nu bijna alle lampen, mijn zonwering, mijn camera's, verwarming, mechanischeafzuiging, audio, Tv's, NAS, fontein en alarm vanaf mijn ipad/telefoon bedienen. verder kan ik ook nog mijn energie verbruik en de opbrengst van mij zonnepanelen uitlezen. En dit alles waar ook ter wereld. Het is allemal zoooo niet nodig maar wel heel leuk. P.s. Boven aan mijn verlanglijstje staat nu een Nemef Enter deurmodule Is inderdaad erg leuk speelgoed. hoop het ook daarmee uit te kunnen breiden. Heb gekeken om mijn voor deur te vervangen voor eentje met vingerprint scanner. (iets te duur voor nu hahaha) Quote
Jordan Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Domotica is idd toys for boys. Ik kom op dit moment niet verder dan Klik aan Klik uit voor de lampjes en een thermostaat via de tel. Maar uitbreiding staat zeker op de planning. 2 Quote
Smart Geplaatst 8 Juni, 2015 Geplaatst 8 Juni, 2015 Domotica is idd toys for boys. Ik kom op dit moment niet verder dan Klik aan Klik uit voor de lampjes en een thermostaat via de tel. Maar uitbreiding staat zeker op de planning. Me too.....klikkerdeklik! 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 Juni, 2015 Geplaatst 8 Juni, 2015 Ik ben Ooit ook begonnen met een starterset van kaku. Heb bijna alles draaien met kaku en een ics-1000 Nu aan het overstappen naar HomeWizard Quote
xtra40 Geplaatst 14 Juni, 2015 Geplaatst 14 Juni, 2015 met het mooie weer in een auto zitten is ook niet alles dus van het weekeinde maar eens een scooter aangeschaft nu nog even 3 weken geduld hebben maar gelukkig heb ik de fotos nog 6 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 14 Juni, 2015 Geplaatst 14 Juni, 2015 Dat is inderdaad heerlijk met dit weer. Heb er al mooie hesjes voor gezien 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.