Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Wimis goed (en verstandig) bezig! Dat scheelt idd een hoop

@lourens die heb ik ook gehad. Maar is toen na 2 weken gesneuveld. Maar was een bedrijfsongeval dus ben netjes gecompenseerd. Heb toen de i7 genomen die ik voor dezelfde prijs kon krijgen. Maar nu dus kunnen upgraden

Maar idd voor mij geen normale laptop meer. Zelfs mn pc's en tablet gebruik ik nu niet meer.

Geplaatst

.........en dan komt de Kia Niro toch iets sneller dichterbij :tt1:

Verwachtte persintroductie zo tegen juni 2016.......zonder winkelwagenmuntje!

Geplaatst

vandaag een bestelling gedaan voor openslaande in de achterpui, gaat er ongeveer zo als op de foto uit zien als het er in zit

Het is dat je al besteld hebt, anders was dit nog een mooie inspiratie voor je;

post-5939-1454619677,1_thumb.jpg

Bron: 1taak via FB

• Like 4
Geplaatst

Het is dat je al besteld hebt, anders was dit nog een mooie inspiratie voor je;

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1454619676.012699.jpg

Bron: 1taak via FB

Hahahahaha geweldig lijkt exact op wat ik besteld heb alleen dan met meer fantasie geplaatst

Nou maar hopen dat ze die van mij maar met wat minder fantasie plaatsen

Nog paar weekjes wachten als het goed is wordhij op 1 maart geplaatst

Pfffffff wachten duurt lang :-)

• Like 2
Geplaatst

Wij hebben al enige tijd wat nieuws gekocht. En inderdaad! De rente is laag! Op 2 maart de sleutel van ons nieuwe huisje! + is een heerlijk achtertuin naar - is dat ik de poets plaats ga missen (heerlijke garage).

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

• Like 2
Geplaatst

..........is dat ik de poets plaats ga missen (heerlijke garage).

Zolang je de plaat maar niet poetst......

Geplaatst

Wij hebben al enige tijd wat nieuws gekocht. En inderdaad! De rente is laag! Op 2 maart de sleutel van ons nieuwe huisje! + is een heerlijk achtertuin naar - is dat ik de poets plaats ga missen (heerlijke garage).

Anac in de buurt...

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Nog even geduld......

Het wachten is op het kenteken en kentekenplaten. 

i10.jpg
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Goedemorgen Warmentuuter,

Ha, de i10 is binnen. De kleur staat hem goed en wachten op een kenteken kan toch nooit langer dan een weekje duren? Hou vol!

Groet van

GG

Geplaatst

Anac in de buurt...

Gewoon voor de deur en met de hand, BW! Geen Carwash voor mijn Rio :wink:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Gewoon voor de deur en met de hand, BW! Geen Carwash voor mijn Rio :wink:

Dit is praat. daar houden van. :-)

Geplaatst

Niet alleen de spons....ook het zeepje!

Alles wordt wel om zeep geholpen, zelfs de lak.

Geplaatst

Ja, is echt wat voor jou....met maat 46 je ecologische footprint verkleinen!

• 2 weken later...
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Een nieuw horloge om de oude meneer GG een beetje bij de tijd te houden.

De trend in herenhorloges neigt helaas naar groot. Zeg maar gerust zeer groot. Mannen lopen tegenwoordig met complete putdeksels om hun pols, een afmeting van 44 of 45 mm is heel gewoon. Gelukkig is er als je goed zoekt nog wel wat te vinden voor volwassenen met kinderpolsjes zoals ik heb. De keuze is gevallen op een Hamilton Khaki Field automatic 38 mm.

Hami01.jpg

Overbodig om te zeggen dat een horloge voor mij een ding is met een mechanisch tikkend 'levend' hart. Quartz met een batterijtje  :evil: komt er niet in! 

Geplaatst

Dat is toevallig....deze vandaag binnen.

zwart.jpg

Deze had ik al

wit.jpg

post-1869-0-89902500-1455708496_thumb.jpg

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Ziet er mooi uit Lourens. Jij hebt vast geen last van het 'kinderpols-probleem'. Beschermfolie snel van de nieuwe Invicta af en dragen, zou ik zeggen!

Geplaatst

Nee dat heb ik idd niet. En neee deze gaat nog even de kluis in met folie en al. Hij is voor mijn verjaardag. ( eind april) Ik had hem in het zwart al een tijdje op mijn verlanglijstje staan. En kon hem nu voor een leuke prijs aanschaffen.

Dit zijn invicta grand divers automatics met een diameter van 47mm zonder kroon. Intotaal bijna 50mm en ze zijn 15mm dik. Het merendeel van mijn klokjes zijn idd rond de 42mm met een uitschieter naar een U-boat clasico van 53mm. Ik heb ook nog wel een paar 36mm klokjes maar die krijgen weinig polstijd omdat ze eigenlijk te klein zijn voor mijn pols.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Ik heb nog een Steinhart 38 mm en verder een heleboel oude Russen (Poljot, Komandirskie, Raketa, Pobeda), die allemaal tussen de 35 mm en de 40 mm variëren.

De Russen maakten hele leuke horloges. Ik geef een voorbeeld, dit is mijn Poljot Signal:

PoljotSignal01.jpg

Ja, twee kronen. De bovenste is voor de bediening van het wekker-gedeelte. Want zoals de naam al doet vermoeden zit er een ingebouwd alarm in, dat behoorlijk ratelt!

Geplaatst

Ik heb ooit een Heinkel raketa gehad met een 24 uurs wijzerplaat.
Verder nog geen ervaring met Russische klokjes.

Ik wilde toen perse een horloge met 24 uurs wijzerplaat.
Nu de zwarte invicta binnen is ga ik opzoek naar een einzeiger van MeisterSinger. En dan het liefst een nr03.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...