Jordan Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 ja je hebt een paar modellen van de air de 11 en de 13 inch met 4gb intern geheugen en met 8 gb intern en met 128 of 256 gig flash en wat ik top vind is de stroom stekker zit met mannetjes dos een harde uur of wat ever aan de kabel en ze laat gewoon los dus nooit eer een kapot getrokken stroom aansluiting Klinkt goed. Gezien het formaat en de functies denk ik dat het toch een air wordt. Nu alleen nog een kleur kiezen 1 Quote
xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Deze heb je toch xtra40...? ja dat is hem Quote
xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Klinkt goed. Gezien het formaat en de functies denk ik dat het toch een air wordt. Nu alleen nog een kleur kiezen ik heb de 8gb intern en 128gig genomen puur omdat deze in de aanbieding was normaal 1219 nu 1099en dan heb je toch net ff meer 1 Quote
bigwade Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Het is een keuze. Ik kan begrijpen dat kantoormannen niet beter weten dan PC De hele narigheid van Office doet het prima op een mac en daar heb je zelfs een gratis alternatieven voor. OpenOffice, en wat ik zelf gebruik LibreOffice. Maar eh, ik ben geen evangelist, zoek het vooral zelf uit. Quote
Jordan Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Als je snel over die prijs heen leest valt het best mee Maar denk wel dat het die wordt. Ik heb namelijk al regelmatig op het punt gestaan de Windows laptop uit het raam te gooien. Dat rotding wordt met de week trager. 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Nee zeker niet. Ik ken collega's die hun ding gewoon op een windoos doen. Programma's als Photoshop zijn net zo goed op PC als op Mac. Dat is het probleem al lang niet meer. Het gaat meer over gebruiksgemak en een beter opgezet OS . Kijk zo leer ik ook weer wat.... Ik heb het ook nooit als een min punt ervaren, maar ben vaak in het verleden er op gewezen als je iets in de grafische sector wil doen je echt een Mac moest hebben. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 ik heb de 8gb intern en 128gig genomen puur omdat deze in de aanbieding was normaal 1219 nu 1099en dan heb je toch net ff meer De prijs valt me echt mee, ik zit nu op een surface die meer kost. Quote
Gast Stief Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 De prijs valt me echt mee, ik zit nu op een surface die meer kost.Maar ook veeeel meer waar voor je geld geeft Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Maar ook veeeel meer waar voor je geld geeft Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik heb sinds 1992 nooit een blauw scherm gezien, nooit een systeemcrash gehad, geen virussen en ga zo maar door. Dan kost een unit misschien 4-500 eu meer, maar dat haal je er gewoon uit omdat het blijft werken. Daarnaast is een Mac 2e hands behoorlijk waardevast en ik heb overtollige reut gewoon voor goed geld kunnen verkopen. Nogmaals ik ben geen evangelist maar slechts een gebruiker met beperkte compu kennis. Maar wel één die wil dat dingen werken. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik heb sinds 1992 nooit een blauw scherm gezien, nooit een systeemcrash gehad, geen virussen en ga zo maar door. Dan kost een unit misschien 4-500 eu meer, maar dat haal je er gewoon uit omdat het blijft werken. Daarnaast is een Mac 2e hands behoorlijk waardevast en ik heb overtollige reut gewoon voor goed geld kunnen verkopen. Nogmaals ik ben geen evangelist maar slechts een gebruiker met beperkte compu kennis. Maar wel één die wil dat dingen werken. Kijk dat verklaart gelijk alles ....zegt deze ICT professional. Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Kijk dat verklaart gelijk alles ....zegt deze ICT professional. ach die zitten er ook wel eens naast Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Was ook cynisch bedoeld.... Maar Ik heb op mijn eigen systeem ook nog nooit een blauw scherm gezien, nooit een systeemcrash gehad, geen virussen en ga zo maar door. En traag is mijn syteem al helemaal niet. De meeste ICT problemen zit ook tussen het beeldscherm en de stoel. Ga met muis naar rechter boven hoek.. Quote
bigwade Geplaatst 20 Februari, 2016 Geplaatst 20 Februari, 2016 Kijk dat verklaart gelijk alles ....zegt deze ICT professional. Heb ik dat ooooooooit ergens gemeld, of verteld ? Nee. Quote
arjan gt Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Mijn nieuwe aanwinst een uhd samsung tv. Dit model was eerst alleen als curved model leverbaar mu nu gelukkig ook gewoon lekker plat. Mijn mancave is niet al te groot maar 48 inch ging net, ben er blij mee. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 3 Quote
Lique Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Grappig...ik wilde perse de curved hebben zo zie je maar weer hoe smaken verschillen. Maar dat is een kek buisje, daar ga je veel plezier van hebben. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 48" is een mooi formaat, hier ga je in je mancave vast veel plezier aan beleven. Quote
bigwade Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 En mevrouw GT kijkt RTL op een ouwe 32" ergens in een hoekje ? Doe je goed 1 Quote
Smart Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Heej, ik zou ook gaan voor recht i.p.v. curved. Heeft te maken met teveel lichtinval en verminderde kijkhoek. Ik twijfelde ook. Goede keus. Ik ga voor 55 inch en oled. Moet dus nog even wachten LG of Samsung. Quote
arjan gt Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Smart gelijk heb je op dit moment is oled echt de top qua beeldkwaliteit. En zeker met oled en uhd is het hoe groter des te beter. Ik persoonlijk zou voor Samsung kiezen want dat draait nu onder tizen en dat werkt erg goed. Maar ik hoor ook veel goeds over de oled tv's van Lg. Aangezien mijn mancave niet al te groot is was voor mij 48 inch echt de limiet. Ps Foto zegt meer dan woorden. Een vrouw zegt de tv is te groot, maar ik ben een man dus ik zeg schat we gaan naar de Leen Bakker voor een andere kast. Tenminste dat ga ik zeggen maar nu nog niet Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 3 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Heeft te maken met teveel lichtinval en verminderde kijkhoek. Heb je geen last van. Ik heb er zeker geen spijt van de 48 " Samsung Curved. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 @ arjen gt, jij kan voorlopig kijken Quote
Jordan Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Ik ben jaloers. Hier thuis hebben we geen ruimte voor een mancave. (Kruipruimte is nou niet echt ideaal). En de rest van de kamers en zolder zijn in gebruik. Het enige dat enigszins in de buurt van mancave komt is m'n auto. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.