xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Welnee.. Veel plezier met je MB-air. Uit de dark-side naar het licht, dat idee. Ben sinds 1992 Mac gebruiker, heb onwaarschijnlijke sloten geld naar Apple geschoven maar er nooit spijt van gehad. heb hem nu 2 dagen en kom steeds dingen tegen dat ik denk wow das handig had het jaren geleden moeten doen maar ja de prijs he maar alles is goed uitgedacht en straalt kwaliteit uit Quote
Jordan Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Ik erger me ook groen en geel aan die Windows troep. In de nabije toekomst komt er ook een MacBook. Ben er alleen nog niet uit of het een air of pro wordt. Binnenkort maar eens langs de Apple store. Apple is niet goedkoop maar wel degelijk spul. De laatste jaren alleen maar iPhones gehad en geen seconde spijt. Veel plezier met je MacBook Xtra. Quote
bigwade Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 heb hem nu 2 dagen en kom steeds dingen tegen dat ik denk wow das handig had het jaren geleden moeten doen maar ja de prijs he maar alles is goed uitgedacht en straalt kwaliteit uit Het is even wennen, maar dan wil je niet anders. Overigens gaan de peredure "HQ" PC Laptops (TU Eindhoven) van HP van mijn zoon 3 -3,5 jaar mee. Ik heb hier nog een MacBook 2008 die perfect werkt en meekan met de huidige techniek. . Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Ikzelf ben niet zo een MAC voorstander. Maar heel veel plezier met je MB Air. Quote
bigwade Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 2 iMacs 27" 2009/2015, iMac 24" 2008, MBPro 13" 2014, MB 2008, Iphone 5. En alles doet het ! Het enige waar ik al 4,5 jaar een haat/liefde relatie mee heb is mijn iPad2 van juni2011. Je kunt er alleen mee grazen en verder niks, hij wordt ook steeds trager en trager. Er komt geen andere iPad meer in, dat wordt dan idd een MB-air Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Als fotograaf is een mac een must....Maar ik ga niet over de streep. En tja ik krijg ieder jaar minimaal 1 nieuwe laptop van de baas Ik zit nu op een hele mooie Surface te typen... Quote
bigwade Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Als fotograaf is een mac een must... Nee zeker niet. Ik ken collega's die hun ding gewoon op een windoos doen. Programma's als Photoshop zijn net zo goed op PC als op Mac. Dat is het probleem al lang niet meer. Het gaat meer over gebruiksgemak en een beter opgezet OS . Quote
Kia2811 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Dit ziet er uit als een behoorlijk (af)gedragen Seiko 7002-7000. Nieuwe Bezel inleg en glas en hij kan nog jaren mee. Hoi Laurens dat heb ik pas gevraagd maar volgens Seiko was dat niet mogelijk... Dus als je een adresje hebt dan hoor ik het graag Gr Hans 2811 Quote
Jordan Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Het enige waar ik al 4,5 jaar een haat/liefde relatie mee heb is mijn iPad2 van juni2011. Je kunt er alleen mee grazen en verder niks, hij wordt ook steeds trager en trager. Er komt geen andere iPad meer in, dat wordt dan idd een MB-air Dat heb ik met m'n Apple TV2. Moet regelmatig de boel resetten omdat het ding dan hangt. Updates zijn bij dus daar ligt het niet aan. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Hoi Laurens dat heb ik pas gevraagd maar volgens Seiko was dat niet mogelijk... Dus als je een adresje hebt dan hoor ik het graag Gr Hans 2811 Je hebt een pm Quote
Wimis on Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Best wel interessant nieuws over Mac en klokjes Toch een vraag over die eerste, wat is het verschil tussen Mac Pro en Air ? Heb nog geen problemen met W10 hoor maar ben gewoon benieuwd! Quote
xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Best wel interessant nieuws over Mac en klokjes Toch een vraag over die eerste, wat is het verschil tussen Mac Pro en Air ? Heb nog geen problemen met W10 hoor maar ben gewoon benieuwd! ten eerste de prijs en in de pro zit een /kan een dvd speler en de pro kan nog beter het zware werk aan en uiteraard het formaat Quote
Wimis on Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Okee Eelko, maar werkt een externe DVD via USB dan niet met een Mac? Quote
xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Okee Eelko, maar werkt een externe DVD via USB dan niet met een Mac? ja hoor geen probleem en ik gebruik zelfde de drive dus daarom heb ik ook gekozen voor eentje zonder heb een externe blueray brander maar moet nog wel even testen of die het hier ook op doet Quote
Jordan Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Maar zo'n air heeft gewoon flash Xtra? Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Oh, MacBook mag wel van meneer bigwade.... Quote
Wimis on Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 En dan moet het Mac software zijn en geen PC (windows) software........ of begrijp ik Apple nog niet helemaal? 1 Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Gaat goed Wim, blijf jij maar bij Windoos.... Quote
xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Maar zo'n air heeft gewoon flash Xtra? ja je hebt een paar modellen van de air de 11 en de 13 inch met 4gb intern geheugen en met 8 gb intern en met 128 of 256 gig flash en wat ik top vind is de stroom stekker zit met mannetjes dos een harde uur of wat ever aan de kabel en ze laat gewoon los dus nooit eer een kapot getrokken stroom aansluiting Quote
xtra40 Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Oh, MacBook mag wel van meneer bigwade.... zat wel te twijfelen aan een witte heb maar een aluminium kleur genomen wou de kat niet op het spek binden 1 Quote
Lique Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 En dan moet het Mac software zijn en geen PC (windows) software........ of begrijp ik Apple nog niet helemaal? Ah kom op wimie, dat weet ik nog wel. 2 Quote
Wimis on Geplaatst 19 Februari, 2016 Geplaatst 19 Februari, 2016 Ik ga wel kijken (samen met vrouwtje) voor een iPhone. Na diverse HTC "gemisbruikt" te hebben willen we voor een wat stabielere telefoon gaan! En nee............. absoluut geen 'witte' Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.