betominice Geplaatst 22 December, 2015 Geplaatst 22 December, 2015 dit is onze nieuwe aanwinst kerst cadeau 6 Quote
Lique Geplaatst 22 December, 2015 Geplaatst 22 December, 2015 dit is onze nieuwe aanwinst kerst cadeau amigo.jpg Ahhh cutie...handig zo'n zwarte hond op foto's Wat is het...Newf of Flatje...of alsnog wat anders? Quote
Lique Geplaatst 22 December, 2015 Geplaatst 22 December, 2015 BTW, laatste aanwinst zijn 2 vliegtickets en een kek appartement in Rome voor 5 dagen, eind april. Zin an Vergeet je camera niet, hebben wij er ook nog wat aan 2 Quote
betominice Geplaatst 22 December, 2015 Geplaatst 22 December, 2015 Ahhh cutie...handig zo'n zwarte hond op foto's Wat is het...Newf of Flatje...of alsnog wat anders? Flatje Lique en ja zwart is een beetje onhandig te fotograferen Quote
Lique Geplaatst 23 December, 2015 Geplaatst 23 December, 2015 Flatje Lique en ja zwart is een beetje onhandig te fotograferen Leuk! Maar deze zijn goed trainbaar zodat je kan zeggen...ga jij even leuk in dat zonnetje zitten veel plezier met je platjasje! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 December, 2015 Geplaatst 23 December, 2015 dit is onze nieuwe aanwinst kerst cadeau amigo.jpg Veel plezier en geluk met de kleine.. Quote
xtra40 Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 vandaag weer eens een nuttige en als het goed is een geld besparende investering gedaan (aangezien ik net de lottery niet heb gewonnen) vandaag dus een pelletkachel gekocht deze stook je met geperste hout korrels dit stookt schoner en goedkoper als aardgas dus 2 vliegen in een klap word A.S donderdag geinstaleerd dus der volgen nog wel wat fotos http://www.passievoorpellets.nl/winkel/8kw-10kw/pelletkachel-antiqua-91-kw/ 1 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Heb je weliswaar de loterij niet gewonnen, maar zit je er toch warmpjes bij! Quote
Lique Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Mooi kacheltje. De Grunnigers zijn je dankbaar 1 Quote
Jordan Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Mooi kacheltje xtra. Zuiniger en ook sfeervol. Quote
betominice Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 werkt prima Eelko ook aangesloten op cv? Quote
xtra40 Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 werkt prima Eelko ook aangesloten op cv? nee dat werd me even te duur dit is een los staande maar ik heb jaren op enkel hout gestookt en met een beetje doorstoken en de deuren open zou het met deze ook moeten lukken hoop ik en wij hebben op de slaapkamer toch de kachel al nooit aan en het raam op een kier dus daar doe ik het al niet voor Quote
Gast Stief Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 En ik maar denken dat Cola om te drinken was.... Quote
Jordan Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Mijn laatste aanwinst laat nog op zich wachten. Ik heb hem besteld maar de levertijd is tot 10 weken. Het lijkt wel alsof je een nieuwe auto koopt waar je 3 maanden op moet wachten. Maar ik hoop zo dat het het wachten waard is. http://www.gramovox.com/products/floating-record 3 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Mijn laatste aanwinst laat nog op zich wachten. Ik heb hem besteld maar de levertijd is tot 10 weken. Het lijkt wel alsof je een nieuwe auto koopt waar je 3 maanden op moet wachten. Maar ik hoop zo dat het het wachten waard is. http://www.gramovox.com/products/floating-record Als hij net zo mooi klinkt als hij er uitziet ..... Prijs valt me ook nog 100% mee. is het wachten vast waard. Quote
xtra40 Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Mijn laatste aanwinst laat nog op zich wachten. Ik heb hem besteld maar de levertijd is tot 10 weken. Het lijkt wel alsof je een nieuwe auto koopt waar je 3 maanden op moet wachten. Maar ik hoop zo dat het het wachten waard is. http://www.gramovox.com/products/floating-record Dat is een gaaf ding zeg en heel origineel om je plaat zo te draaien Quote
Jordan Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Als hij net zo mooi klinkt als hij er uitziet ..... Prijs valt me ook nog 100% mee. is het wachten vast waard. De recensies zijn lovend dus heb ik hoge verwachtingen. Ik ben grote liefhebber van het oude vinyl. Momenteel heb ik een Technics platenspeler waar ik regelmatig een plaatje op draai maar toen ik deze Gramovox voorbij zag komen was ik op slag verliefd. Specs zijn goed en kosten vallen idd mee. Op deze prijs komt wel nog verzendkosten en ik ben bang ook nog BTW maar ik moest deze hebben. Vorige week is ie besteld dus 1 down, 9 to go. 1 Quote
Jordan Geplaatst 2 Januari, 2016 Geplaatst 2 Januari, 2016 Dat is een gaaf ding zeg en heel origineel om je plaat zo te draaien Dat vind ik ook Xtra. Echt een eyecatcher. En volgens de recensies kwalitatief erg goed. Er zit niks anders op dan afwachten. Uiteraard komen er foto's en een verslag als de Floating Record fysiek op m'n audiomeubel staat. Quote
Smart Geplaatst 4 Januari, 2016 Geplaatst 4 Januari, 2016 Erg mooi zeg, van dat design hou ik wel van. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Jordan Geplaatst 4 Januari, 2016 Geplaatst 4 Januari, 2016 Erg mooi zeg, van dat design hou ik wel van. Ik ook smart...ik ook. Alleen dat wachten.... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
bigwade Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 http://www.gramovox.com/products/floating-record Is dat nou met zo'n zelf gebakken CD ? Die lopen wel uit zeg... Dat zwarte is ook niet je dat. Quote
Jordan Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Is dat nou met zo'n zelf gebakken CD ? Die lopen wel uit zeg... Dat zwarte is ook niet je dat. Dat is een verticale platenspeler. Je kent ze vast wel. Zo'n vinyl schijfje waar een diamant naald op gaat en die haalt de muziek uit de groeven Dus heel oud maar in een nieuw jasje gestoken. Ik vind vinyl toch warmer dan digitale muziek van tegenwoordig. Quote
bigwade Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Dat is een verticale platenspeler. Je kent ze vast wel. Zo'n vinyl schijfje waar een diamant naald op gaat en die haalt de muziek uit de groeven Dus heel oud maar in een nieuw jasje gestoken. Ik vind vinyl toch warmer dan digitale muziek van tegenwoordig. Ja en zo ken ik ook nog mensen (zonder enige kennis van zaken) die gaan voor een analoge Leica camera in de fotografie. Want dat is toch zooooooooo mooi. Hebben we ook nog een buizen versterker ? Ik vind het wel cool. . Quote
Jordan Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Moderne dingen zijn niet altijd beter. Nee helaas geen buizenversterker. Alleen een Philips 900 serie versterker met Magnat MR2 speakers. Klinkt gewoon erg goed. Maar ik denk dat ik die nieuwe draaitafel op m'n home cinemaset aansluit aangezien deze een ingebouwde voorversterker heeft. Eerst maar eens even luisteren hoe het klinkt. Quote
xtra40 Geplaatst 7 Januari, 2016 Geplaatst 7 Januari, 2016 en ja wel vandaag geleverd en aangesloten en ik kan wel melden dat we er nu warmpjes bij zitten 5 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.