Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

mijn laatste aanwinsten zijn:

- samsung bluray speler

- verbatim 3tb externe harde schijf

- philips senseo twist

ennuh het allerbelangrijkste en mooiste komt aan het eind van de maand de geboorte van mijn 2e kindje B)

• Like 2
Gast Warmentuuter
Geplaatst

ennuh het allerbelangrijkste en mooiste komt aan het eind van de maand de geboorte van mijn 2e kindje B)

Zo dat is wel een hele grote nieuwe aanwinst. gefeliciteerd

Geplaatst

Action voor de ditjes en datjes en vaak eenmalig gebruik.

En ja, daar was RioTom...in Action

Geplaatst

De laatste gote aanwinst was de geboorte van ons 2e kindje in december... Ook hebben we in dec een nieuwe Cee'd sw besteld. Deze kunnen we volgende week halen.

• Like 2
Geplaatst

ikzelf ga wachten op de nieuwe ipad. Hopelijk zal de 9,7 inch versie het nieuwe uiterlijk krijgen (zwarte achterkant), of het wordt een ipad mini met retina. Die zal volgend jaar ongetwijfeld komen

Geplaatst

Als jullie extreem zuinig doen met de iPad koop ik hem zodra de retina uit is van jullie over.

Vandaag mijn iPad 1 verkocht, 215 euro.. :P dus iPadloos.

• 3 weken later...
Geplaatst

Sinds donderdag 24 januari 10.00 zijn we trotse ouders geworden van ons 2e kindje, een jongetje genaamd Collin en hij is naast onze dochter yara onze "laatste" mooie aanwinst! )

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...