Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2
Geplaatst

Omdat je blijkbaar een goed werkende glazen bol hebt :)

Mooi lensje ook!

Sorry is de leeftijd ....Ben niet meer zo snel van begrip.

Maar is idd mooie lens die je hebt aangeschaft. Maar wat Canon nou heeft met dat wit .. voor een auto oké maar voor een lens ;)

Geplaatst

De 7D had ik al en sinds gister dus die 70-300 erop gezet. 

Is dat leuk die dierentuin?

Heel veel mensen vinden hem mooi. Het is alleen geen dierentuin, maar een avonturenpark met dieren. Genoeg dieren te zien, alleen moet je ze zoeken. Er is genoeg te fotograferen :D

http://s222.photobucket.com/user/Karsjr/slideshow/Dierentuin/Wildlands%20adventure%20zoo

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Moet er aan wennen (met name beeldverwerking) en heb nog geen echt aha gevoel

DSLR-4.jpg

Kan je niet meer bijhouden met die camera's.

Veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Zie um tijdens de eerst volgende wandelronden :-)

Geplaatst

Waarom een 80D ter vervanging van een 5DII ? Neem dan een systeemcamera :D En de 21 heeeeeel grote megapixels van de 5DII zijn qua beeld nog steeds beter dan willekeurige cropcams.

Niet ter vervanging van de 5D2 maar van de 70D.

De 5D2 wordt ooit vervangen door een 5DSR.

Geplaatst

Heel veel mensen vinden hem mooi. Het is alleen geen dierentuin, maar een avonturenpark met dieren. Genoeg dieren te zien, alleen moet je ze zoeken. Er is genoeg te fotograferen :D

http://s222.photobucket.com/user/Karsjr/slideshow/Dierentuin/Wildlands%20adventure%20zoo

Leuke foto's. Had een aantal vandeweek al op het grotetreurnisforum gezien, niet opgemerkt dat ze van jou waren :)

Misschien dat ik wel een keer ga kijken...avonturenpark en Emmen klonk me zo als een contradictie in terminis  :mrgreen:

Geplaatst

De 7D had ik al en sinds gister dus die 70-300 erop gezet. 

Ah, die's nieuw dus..

Kwartje valt nu pas, haha !

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Een paar nieuwe Floris van Bommels

26c806e8cb10e30ba75431cbc329c50d.jpg

Ja ja kom maar. Mijn collega's noemen me al Imelda Marcos.

Ik heb maar 26 paar schoenen (slippers niet meegeteld)

Gast Vitara 2
Geplaatst

26 paar...geloof me, dat is echt niet zoveel :)

Ha ha voor een vrouw misschien niet, alhoewel een vrouw heeft gemiddeld 17 paar schoenen en bij de meeste mannen zit dat rond de 5 paar.
Geplaatst

Oef, ik heb 6 paar van die look-a-like Van Bommelschoenen. In ieder geval één paar Van Lier schoenen.

Geplaatst

Oef, ik heb 6 paar van die look-a-like Van Bommelschoenen. In ieder geval één paar Van Lier schoenen.

Zet jij zo veel schoenen met sinterklaas?

• Like 1
Geplaatst

Ik vermoed dat hij even dik is als jouw kaart...

• Like 1
Geplaatst

Ik wil hem als extra opslag voor mijn laptop gaan gebruiken dus het hoefd allemaal niet zo snel

En is een goedkoop kaartje uit Hongkong dus eerst maar eens zien of het ook echt wat is

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik zou gewoon een nieuwe HD cq SSD plaatsen.

Of de overtollige zooi in een cloud gooien.

Geplaatst

Cloud, goeie tip voor Xtra :)

Geplaatst

ik heb al een sed maar die is maar 128 gb en is een macbook air een andere/grotere SSD plaatsen is nog al erg kostbaar dus probeer ik het op deze manier 

Geplaatst

Ach....... voor 2 a 3 x de prijs van die MicroSD heb je een externe schijf van 1 TB :)

bijna dan !

heb een externe hdd van 2 tb maar die sluit ik niet steeds aan zit zo in de weg  :-)  :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...