Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zie hier mijn chrome hendel covers..

Ziet er goed uit. ik heb ze daarom ook gisteren besteld. :)

post-5638-0-54722600-1336935751_thumb.jpg

Instaplijsten:

Foto-CF7SYXVD.jpg

Ook leuke instaplijsten

Geplaatst

http://www.superichmotors.com/front/php/product.php?product_no=5354&main_cate_no=260&display_group=1

Voor wie van uitgebouwde Kia's houd... de witte is wel mooi, vind ik zelf.

Geplaatst

Zo,instaplijsten binnen. Volgende week monteren. Evenals de pedalenset en chromen handgrepen.

Deze heb ik ook. Passen geweldig en beschermen mooi over een grote lengte.

Geplaatst

Zit het een beetje lekker vast blackviper? Of is het knullig gemaakt?

plakt goed ;)

zit nu nog vast. Maar goed alles is betrekkelijk. Als ik er aan ga rukken komt hij vast los..

Geplaatst

Ja de boos kijkers dus moet wel zeggen dat ik ze wel mooi vind staan

Zo een heel paket gaat me wat te ver maar alleen een paar boos kijkers

Vind ik wel mooi

Het geeft je wagen een agressieve uitstraling

Geplaatst

Ja de boos kijkers dus moet wel zeggen dat ik ze wel mooi vind staan

Zo een heel paket gaat me wat te ver maar alleen een paar boos kijkers

Vind ik wel mooi

Het geeft je wagen een agressieve uitstraling

plak je dat op je lampen ofzo?

en je moet het volgens mij ook nog laten spuiten of nie? Mijn duits is niet zo best ;)

• Like 1
Geplaatst

plak je dat op je lampen ofzo?

en je moet het volgens mij ook nog laten spuiten of nie? Mijn duits is niet zo best ;)

Ja klopt helemaal ff in kleur spuiten en met dubbelzijdig tape op je lamp plakken

Das wel handig voor het geval je bij de APK straks gezeur krijgt dan kan je ze der zo weer af halen

Geplaatst

Ja klopt helemaal ff in kleur spuiten en met dubbelzijdig tape op je lamp plakken

Das wel handig voor het geval je bij de APK straks gezeur krijgt dan kan je ze der zo weer af halen

ziet er wel cool uit op zich. Alleen natuurlijk weer lastig waar je je spuitpus vandaan kan halen.

Ik zit er trouwens ook aan te denken mijn remklauwen te schilderen. Ik heb graphite grey als kleur dus weet eigenlijk niet wat een toffe kleur is voor die remklauwen.

Iemand een idee? :)

Geplaatst

Denk dat het wel mooi staat, even over denken...

Geplaatst

Ik wilde ze eerst ook blauw maken maar ben achter af toch bij dat ik ze rood

Heb gemaakt

Kon ook geen mooie blauwe hamerite vinden ook

Geplaatst

Ik ga ook voor rood ;) alleen nog ff kijken welke verf.

ik en vele met mij hebben het met hamerite gedaan gewoon uit een klijn potje met de kwast op smeeren

je kan ook hitte bestendige verf halen dat verkopen ze gewoon in een spuitbusje bij de gamma (bij die van ons in purmerend wel teminsten)

Geplaatst

zo vandaag al mijn korte antennen binnen gehad en er meteen opgeschroeft het schroefje wat ze er bij leveren moest wel worden ingekort

moet zeggen het ziet er een heel stuk beter uit post-5758-0-48044600-1337181782_thumb.jp

ook nog even de wgen gesloopt en afdek platen voor de deurslot haken gemonteerd deze zijn eigenlijk voor een sportage en ik dacht die passen wel op een rio

nou niet dus dus even de slijptol ter handen genomen en dit is het resultaat post-5758-0-24627800-1337182139_thumb.jp post-5758-0-34554200-1337182175_thumb.jp

Geplaatst

Antenne is ook binnen straks even monteren :)

Goeie suggestie voor een Ebay shop waar je die kunt weghalen??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...