Nieuwe leden / Introductie
Nieuw op het forum? Stel je even voor!
3879 topics in dit forum
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Kever en rij sinds 3 juli 2009 met een Kia Pro_Cee'd 1.4 EX ISG kleur Mars Red en de 17-duims-velgen. Op zich ben ik zeer tevreden van deze KIA maar aangezien ik vanaf dit jaar een caravan dien te trekken, vrees ik dat de trekkracht ver onvoldoende zal zijn. Ik overweeg om eerstdaags eens bij de dealer binnen te stappen om eens over de nieuwe Sportage 1.7crdi te praten.
Laatste antwoord door Alex VB, -
Nieuw lid
door NielsMonrooij- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo, Mijn naam is Niels Monrooij. Ik kom uit Nieuwegein (onder de rook van Utrecht) Deze week ben ik begonnen met stage lopen bij KIA Motors Nederland. Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerstage en de daarbij hangende scriptie. Ik doe onderzoek naar Social Media gebruik en zal hierover KIA Motors Nederland adviseren. Dus ik zal deze blog ook regelmatig bezoeken en wellicht af en toe eens wat vragen stellen aan jullie. Groeten!
Laatste antwoord door NielsMonrooij, -
nog een nieuwe belg
door stor- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
hallo , Al een tijdje hier rondgesurft op het forum nu de wagen besteld is toch een profiel aangemaakt 11 jaar oude renault met 250000km buiten en een nieuwe kia ceed Sporty Wagon 1.6 CRDI in de plaats Is eigenlijk nieuwe wagen voor mijn vrouw maar ga hem tijdelijk wisselen met de mijne Ben 37 jaar en heb wel wat interesse in autotechniek Ben eerder een cruiser op de baan tenzij er zich enkele mooie bochtjes aanbieden Nog drie weken wachten en hij wordt geleverd ; het is een "Hedgren " edite in piston grey Foto's en testverslag zullen volgen grtzzz stor
Laatste antwoord door smetjesmee, -
Hallo Allemaal!
door Klompioni- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Goedenavond, Heb net gisteren mijn dikke BMW 530d verkocht aan de Kia dealer en er een Sorento GLS 2.5 Crdi uit 2005 met 67000 km voor teruggekocht. Na nogal wat rekeningen voor onderhoud hopelijk nu eindelijk eens een auto die me beter gaat bevallen. Nu direct ook maar bij de kiaclub aanmelden en dan vanaf maandag kan ik er ook echt in gaan rijden. Hoop nog veel vragen te gaan stellen en wellicht ook informatie te kunnen verstrekken / delen met de andere leden. Gr, Klompioni
Laatste antwoord door Klompioni, -
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen, Verleden week is de Sportage van mijn vrouw afgeleverd. Wij hebben ontzettend veel geluk gehad want de wagen stond al op transport naar de dealer, wachttijd 14 dagen. Echt een coole wagen. Het is een 1.7 crdi cassa white evoque versie / skidplate voor+achter/ pan.dak/ alu deurlijsten. Afgelopen week al 500 km afgelegd en de wagen rijd prima, zelf heb ik een bmw 3 reeks coup
Laatste antwoord door smetjesmee, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, Heb sinds januari een witte Sportage 1.6 GDI X-ecutive+. 18 Inch velgen eronder, helemaal blij. Merk alleen een lichte "rammel" rechtsvoor in de ophanging, maar daar gaan we nog wel even mee terug. Verder super auto. Overweeg sidebars er op te zetten maar twijfel nog. Kom eerdaags met fotootje.
Laatste antwoord door Micle, -
Hallo allemaal , Vanaf vandaag ben ik ook in het bezit van een Kia sportage. Is voor mij wel even wennen want ik heb de afgelopen 15 jaar alleen maar in bestel bussen gereden. groet, John
Levering auto
door Cootje- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo Kia leden En ja hoor daar is ie dan Vandaag mijn Kia Ceed SW1.6 benzine Piston Grey opgehaald Ik had een Machine Silver besteld maar er is iets fout gegaan maar ik vind deze kleur ook erg mooi En wat schetst mijn verbazing ik heb het model 2011 gekregen Dat is dus met een 6-bak, achteruitrij-camera en ISG systeem extra Dus het lange wachten heeft toch nog tot een goed doel geleid Het sportpakket is erg fraai en ik zal van het weekend foto's maken en dan bij mijn profiel plaatsen. De auto rijd erg prettig en is behoorlijk stil (proefrit was een 1.4 benzine) Grt Cootje:grin:
Laatste antwoord door nookiemar, -
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo, wij zijn sinds 15 oktober 2010 in het bezit van een hagelnieuwe KIA Sportage 1.6 GDI X-ecutive+ in de kleur Sand Track. Het is mijn eerste Kia..Gekeken naar de Mitsubishi ASX, Hyundai IX35 en uiteindelijk de mooiste gekocht.
Laatste antwoord door OxyBull, -
FF voorstellen..!
door k4fun- 0 antwoorden
- 762 weergaven
Hoi , ik ben pas lid en sinds 18-01-2011 in het bezit van een picanto 2006 op gas g3 lekker zuunig...... en ja ik kom ook uit zeeland.
Laatste antwoord door k4fun, -
nieuwe kia sportage
door luc1- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi,mijn naam is Luc en heb onlangs de kia sportage 2.0 crdi 2wd besteld. Heb vroeger altijd met ford gereden maar was nu toch zeker aangenaam verrast door de uitstraling en de prestaties van de kia.Ben nu op zoek op het internet naar foto's van het gekozen interieur"alpine grijs"maar vind ze nergens:confused:.Heeft iemand er foto's van of weet waar we afbeeldingen kunnen vinden.Alvast bedankt
Laatste antwoord door chrichri, -
Ff voorstellen
door wim181261- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
hallo mijn naam is willem en nieuw op dit forum heb sinds 15 januarie mijn kia sportage besteld maar nog ff wachte de kleur is sand track
Laatste antwoord door wim181261, -
Even voorstellen
door Gaith- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo, Mijn naam is Gerrit Vrieling. Ik kom uit drenthe (stieltjeskanaal). Wij hebben vandaag onze eerste kia aangeschaft, een Sorento Ex uit 2005. Hiervoor hebben we een audi / vw / opel gehad, dus even kijken hoe de sorento bevalt:smile: Groeten!
Even voorstellen
door artu- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Sinds november heb ik al veel plezier van dit forum, nu is het dan ook hoog tijd dat ik mijzelf registreer en voorstel. Mijn naam is Arjan, op dit ogenblik rijd ik nog een ander merk, Ford Mondeo, maar over enkele maanden komt er een Sportage voor de deur. Na een proefrit in een 1.6 GDI, die overigens ook erg goed beviel, heb ik begin december een zeer ruime proefrit mogen maken in een 2.0 automaat. Half december is de knoop doorgehakt en is de Sportage besteld, een 2.0 Benzine automaat AWD in X-clusive uitvoering. Kleur Sand Track met een zwart interieur. Nog even wachten nu, verwachte levering is eind maart of begin april. Groetjes, Arjan
Voorstellen
door Dutchy- 14 antwoorden
- 2,5k weergaven
Hallo Mede Kia gebruikers, Ik zal mij even voorstellen,mijn naam is Niels woonachtig in het mooie Houten!! Ik heb na 21 jaar vag te hebben gereden besloten om dat merk vaarwel te zeggen , en mij aan te sluiten bij de kia-rijders. Op 31 December 2010 hebben wij bij Kia J.v. Werkhoven te Houten een Kia Sportage gekocht! Een 2.0 cvvt X-clusive in de kleur Dark gun metal. Wij hopen dat hij in eind maart ( begin april) word afgeleverd. Groeten Niels
Laatste antwoord door Treespotter (aka Birdy), -
ff voorstellen
door mmtm- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi, Mijn naam is Marc en ik woon in het zuiden van Limburg. Ik volg dit forum al reeds geruime tijd met veel belangstelling en ook met veel plezier. Ook ik wacht al langere tijd, sinds 16 november, op een nieuwe Kia Sportage 1.6 GDI executive met pluspack inclusief ISG in de kleur wit. De auto is besteld bij Jo ten Oever in Nuth. De aflevering zou bij tekenen contract februari worden, maar ik ben teruggebeld omdat de uitvoering met ISG pas in maart geleverd zou kunnen worden?!? Ik ben dan ook blij te lezen op het forum dat er nu inmiddels wel uitvoeringen met ISG geleverd worden die in oktober besteld zijn. Overigens tot nu toe zeer te spreken over de dealer ten Oe…
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo Ik ben Frans uit Weert en in het bezit van een Kia Venga 1.4i 16V X-TRA airco. van 02-2010 sinds 12-2010 Ik ben overgestapt van Franse auto's naar Kia en tot nu toe best tevreden. Ik vind dit forum zeer waardevol en zal proberen om ook een positieve bijdrage te leveren.;)
Laatste antwoord door Dutchy, -
Even voorstellen
door Marxus- 1 antwoord
- 822 weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Mark, 33 jaar, uit Maassluis. Getrouwd, 3 kinderen (2,5 en 7jr) Ben momenteel in bezit van een opel zafira 1.8 business. Heb verregaande interesse in de Kia Sportage 1.6 GDI X-ecutive plus pack
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, ik ben Ben en heb, samen met mijn vrouw, een Kia Soul aangeschaft. Afgelopen zomer kwamen we een Soul tegen in Bernkastel (aan de Moesel) en waren direct gek op het smoelwerk van de auto. Na wat wikken en wegen (onze oude auto kon nog wel wat langer mee) hebben we toch besloten een nieuwe Extra 1.6CVVT te kopen. Op 7 januari hebben we hem mogen ophalen en hij bevalt uitstekend.
Hallo iedereen ik ben Tonnie en ben sinds vanmorgen de trotse bezitter van een Sportage 2.7 V6 X-Treme uit 2006. We hebben hem vanmorgen gekocht en even proef gereden, en dat liep als een trein, we moeten nog even geduld hebben voordat hij klaar staat voor aflevering. Ik kan me ar nu al op verheugen om met de sportage rond te toeren. Groeten Tonnie.
Effe Voorstellen
door Medo- 1 antwoord
- 781 weergaven
Goededag, ik mag me vanaf 10-12-2010 een troste bezitter van een Kia Sorento uit 2005 noemen. Vanaf dag 1 is dat voor mij en mijn gezin genieten:grin:, we kwamen uit een mazda626 dus iedereen heeft ruimte genoeg. Nu afwachten of ik ze met de vakantie rit weer inslaap kan krijgen.8)8) Groetjes Medo
Voorstellen
door Chico- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Sinds afgelopen vrijdag mag ik rond rijden in een Sorento uit 2006. Het is de 2.5 CRDI automaat. Ik had nog nooit een 4x4 gereden maar vind het nu al een geweldige auto! Ga binnenkort eens proberen of hij ook echt offroad vooruit komt Hoop hier nog wat extra informatie te vinden over de auto. Groeten Taco.
voorstellen
door ludwig001- 12 antwoorden
- 2,5k weergaven
hoi iederen ik ben ludwig woonachtig te Belgie in het stadje Lier en heb gisteren mijn Kia sportage besteld ben getrouwd en heb een zoon groetjes Ludwig
Laatste antwoord door chrichri, -
Voorstellen
door KeesdA- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Beste allemaal, Sinds zaterdag jl. ben ik de eigenaar van een Kia Venga 1.6 CVVT X-tra met Comfort Pack in de kleur Indigo Blue. Groeten, Kees
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Dag beste Kiarijders, Sinds gisteren hebben wij onze eerste Kia, een nieuwe Bright Silver gekleurde Picanto Seven voorzien van het sound en stylepakket. Op dit moment echter voorzien van de stalen velgen met winterbanden. De eerste 100 kilometer zitten er op. Een lekker karretje voor er bij. Wat betreft overige auto's ben ik overigens Engels georienteerd. Ik heb voor het wat ruimere vervoer een Rover 75 tourer in sterlinguitvoering uit 2002 en voor het sportievere vervoer een MGB Cabriolet uit 1972. Groetjes van kerkhoff.gjwm
Laatste antwoord door Smart,