Nieuwe leden / Introductie
Nieuw op het forum? Stel je even voor!
3879 topics in dit forum
-
Voorstellen
door kia1724- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Goedemiddag mede Kia rijders. Ben al een poosje lid maar heb mij eigenlijk nooit voorgesteld. Mijn naam is Herman en woon in Leiden. Heb gisteren mijn tweede Kia Sportage in ontvangst genomen na 15 jaar VW Golf te hebben gereden. De vorige Sportage beviel goed, vandaar deze nieuwe, een 2.0 CRDI Executive plus Sirius silver. Groeten, Herman
Laatste antwoord door kia1724, -
Bij deze stel ik mij dus ook voor. Ben sinds gisteren lid geworden van dit Forum En ga straks mijn KIA Sportage halen bij de garage Het is er een geworden op LPG, daar ik 30.000 km per jaar rij Ik kijk er al naar uit om straks Neerlands wegen "onveilig" te maken met de sportage
Laatste antwoord door bigwade, -
- 1 antwoord
- 1k weergaven
Rijdt al sinds 2005 Sportage en heb er sindsdien 3 "versleten".Tot nu toe erg tevreden over de door mij gereden Sportages en ben dan ook sinds november 2010 eigenaar van het nieuwe model waar ik erg verguld mee ben. Ik hoop mijn ervaringen in de toekomst met jullie te kunnen delen.
Laatste antwoord door Micle, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Groet, ben recent lid geworden, heb de laatste 20 jaren Toyota gereden en ben nu in afwachting van mijn Kia Soul, levering 2e week januari 2011. Mag ik al iets vragen of is dat ongepast, neem de gok maar. Klopt het dat van de Kia Soul executive de dahsboardverlichting niet te dimmen is dat er in het navigatiesysteem geen klokje en geen buitentemperatuur zichtbaar is? Misschien veel vragen voor een junior lid, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Laatste antwoord door Venga1, -
navigatie venga
door venga 666- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hoi ik ben astrid 3 kids en een nieuwe kia rijder mijn collega is de aanzet geweest om een kia te rijden hij is er super tevreden over. 1 maand geleden een nieuwe venga gekocht bij de aflevering vroeg ik aan de verkoper of de problemen met het navigatieunit waren opgelost hij had nog niet ja gezegd of het geluid van het navigatieunit viel uit geen radio niks meer.vervelend nieuw navigatieunit ter plekke ingebouwd 1.5 uur later.auto 2e maal afgeleverd 1 dag later onder het rijden viel het geluid weer weg hup weer naar de garage stap uit ga naar binnen haal er een monteur bij stapt in en alles doet het weer???. daar sta je dan als het weer gebeurt komt u maar langs. naar…
Laatste antwoord door digital8, -
Hallo, Ik meld mij aan als nieuw lid. Ik heb deze week een nieuwe KIA VENGA 7 gekocht, deze wordt over 3 weken geleverd.
nieuw hier
door w00Dy- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hoi, Kia eigenaar uit Belgi
Laatste antwoord door Til Burger, -
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw hier en hoop ergens in Feb. mijn Sportage 2.0 Diesel (Sand-Track) geleverd te krijgen. Er is in ieder geval genoeg interessante informatie te vinden op dit forum! Met vriendelijke groet, Ed
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Goede Middag, Als Belg het ik mij net lid gemaakt van jullie groep in de hoop dat ik hier bijkomende informatie kan vinden in verband met mijn KIA CEE'D.
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
Goedeavond Ik ben lorenzo jans uit belgie en in blijde verwachting van een nieuwe sportage 1.6 gdi fusion in machine silver. Normaal wordt hij rond de tweede week van mei geleverd.
Laatste antwoord door Jantje.2, -
- 8 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo allemaal, Mijn naam is Christophe De Neve en ik woon in Belgi
Laatste antwoord door chrichri, -
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
Wij zijn sinds dit jaar in het bezit van een nieuwe Sorento Executive 2,4 Automaat. Voor langere tijd in het buitenland verblijvend wil ik er hier een trekhaak onder laten monteren. Geen probleem, want ook hier levert men Bosal trekhaken. Weet/heeft iemand er ervaring mee of de electr. aansluiting met een zgn. Cam-bus systeem moet of kan dit ook met een universele kabel? Alvast bedankt
Laatste antwoord door KiaPicantoVriend, -
Heb sinds een week een Carnival ex.2.7 uit 2008. Was niet eens de bedoeling maar na een proefrit meteen gekocht.Prachtmachine. Leren bekleding,el schuifdeuren,nav met dvd,hij zat helemaal vol. En een ruimte. Iedereen fijne feestdagen gewenst.
Heb zojuist een Sportage 2010 aangeschaft, vandaar. Groeten, hein13
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
Als toekomstig Sorento rijder wil ik me hierbij voorstellen. Na enige maanden leidzaam afgewacht te hebben op de aflevering van de Sorento heb ik nu de bevestiging gekregen dat ik in de 1e week van jan. kan gaan rijden. Na jaren met veel plezier in een Audi A6 avant quattro te hebben gereden verheug ik me op de Sorento 2.2 CRDI Xclusive AWD Automaat. De ruimte, het comfort maar zeker ook de huidige weersomstandigheden zullen een genot zijn om in te rijden. Op het forum diverse opmerkingen gezien over winterbanden. Gelukkig is het mij gelukt om op het laatste moment nog een complete set 17' winterbanden met velgen te regelen. Ik houd jullie op de hoogte van mijn defini…
Laatste antwoord door Vrieswijk, -
voorstelrondje
door Essie- 2 antwoorden
- 918 weergaven
Hallo allemaal, Mijn zwarte Kia Sportage 2.0 Exclusive AWD met panoramadak is begin december besteld. Ik ga 'm leasen... Ik rij nu een Audi A3 en was op zoek naar een nieuwe auto toen ik ineens achter een nieuwe Sportage reed op de snelweg, WOW De keus was toen snel gemaakt, of weer een redelijk standaard ('kale') A3 of een hele luxe alles erop en eraan Sportage... Ik heb al op het forum gelezen dat de wachttijden tegenvallen, das jammer maar super om op dit forum alle ervaringen te lezen.
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
ben in het bezit van een sportage 2.0 en heel tevreden alleen een minpunt er zit een zeer irritante trilling bij ong 3400 t/min voelbaar op de bodemplaat bij je voeten.terug naar de dealer geweest kon niets vinden wel vernomen .met een andere gereden en die deed het zelfde zeiden ze.nu is mijn vraag zijn er met het zelfde probleem
Laatste antwoord door Derkie, -
voorstellen
door lavita- 2 antwoorden
- 926 weergaven
Hallo allemaal ik ben lavita. Dit lijkt mij een hele mooie forum van de kia. Ik zelf hoop hier veel te leren en waar nodig zal ik proberen te helpen.
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
Nou dan zal ik mij hier ook maar even voorstellen zoals het hoort. Ik ben Bertus Wever en zal hoop ik febr. of maart ook tot de KIA Sportage rijders behoren. Ik kwam er ook bij toeval achter dat er een Kia forum was. En heb al de nodige vragen beantwoord gekregen waar ik aan zat te denken Met vriendelijke groet
Laatste antwoord door Smart, -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Als Nederlandse Belg heb ik een KIA Sportage gekocht type "Challenger" 2WD, 1991 cc. 100kw. bwj. 2009. DIESEL, Handgeschakeld Alle opties, lederen bekleding etc. In Nederland niet terug te vinden. VRAAG: Gewichten zijn in Belgie niet belangrijk daar de wegenbeasting per cc berekend wordt (360 euro per jaar......) Ja,ja. Nu staan op alle Sportages hier een gewicht van 1748 KG. Daar geloof ik niets van. Is er iemand die het juiste gewicht kent? Ga caravan trekken en wil volgens ANWB norm de 70% norm niet overschrijden.
Laatste antwoord door bertdejong, -
Nieuw forum lid
door Koppok- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hallo, Ik kwam er bij toeval achter dat er een Kia forum was. Onze Kia is een Carens uit 2005 en heeft inmiddels 92.000km onder zich door zien gaan. Ook is hij vrij dorstig aan de tap met 10,574m
- 32 antwoorden
- 4,7k weergaven
Hallo allemaal, De afgelopen weken heb ik hier al stiekem zitten gluren en nu is het dan zover. Mijn naam is Wolter en ben werkzaam als boomverzorger in de regio Utrecht. Voor mijn werk rij ik in een VW transporter T5. Priv
Laatste antwoord door Smart, -
even voorstellen
door beurs175- 1 antwoord
- 821 weergaven
Hallo, Ik ben dus Frits, a.k.a. beurs175 We waren een van de allereerste die een Kia Sorento 2,5 diesel kochten en nu met de introductie van de nieuwe Kia Sportage hebben we deze tijdens de ronde door het land gekocht begin juni 2010. We hebben deze gekocht om dat we deze auto gewoon heeeeel mooi vinden. Alle verhoudingen aan deze auto kloppen in onze ogen. We hebben hiervoor al vele SUV-achtige auto's gehad, dus deze past in het rijdje. Er is maar een ding wat ons nu tegenvalt en dat is de service c.q. het serieus en pro actief oplossen van problemen door Kia en de dealer. Een rolgordijn voor het panorame dak wat vanzelf opengaat hoort niet. toch kregen we te horen …
sportage 2007
door vinni- 0 antwoorden
- 826 weergaven
hallo allemaal ik ben ook nieuw wij zijn overgestapt van subaru naar de sportage tot nu toe fijne auto gr v
Laatste antwoord door vinni, -
Even voorstellen
door ebro- 1 antwoord
- 859 weergaven
Hoi Ik ben Erwin Ik rij nu +/- 6 maanden in een Kia picanto uit 2010. Ben niet erg tevreden over de wagen maar dat zal wel aan mij liggen:D (gebrek aan comfort,rij eigenschappen,verbruik )
Laatste antwoord door Micle,