Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Toby

Leden
  • Aantal Items

    179
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    3

Alles dat geplaatst werd door Toby

  1. Idd?
  2. Waar dient die 7 jaar garantie dan voor?
  3. Zaterdag voor het eerst ééntje live gezien op onze Belgische wegen,mooie wagen. Wat mij opviel is dat die in het echt groter is dan hij lijkt op foto.(mijn persoonlijke mening.)
  4. Welkom,zeer mooie wagen veel geluk ermee. [emoji4] Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  5. Hier in België is het toch maar povertjes raar of zelden dat je er een ziet.
  6. Toby

    Flitspalen

    Welkom Joepel Wat de flitspalen betreft gewoon een een verbinding maken met de hotspot van je telefoon. Zonder verbinding geen flitspalen. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  7. Hoi, Ik heb nu zo een 14000km afgelegd met mijn SP4 17CRDI en ben er ook erg blij mee. Ik vindt de wegligng zalig de ruimte binnenin de opties zijn ook meegenomen. Heb echter 1 probleemje dat in behandeling is bij de dealer namelijk bij slecht regenweer krijg ik dikwijls een melding van de noodrem ( AEB tijdelijk niet beschikbaar) zijn er misschien nog mensen die dit ervaren hebben. voor de rest zeer blij mee.
  8. Nice,zo hoort het.
  9. Mmm,dat is serieus balen. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  10. Ik persoonlijk denk dat een goede dealer wonderen doet als het op garantie aankomt.
  11. Welkom en veel veilige kilometers gewenst. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  12. Toby

    Telefoon

    Ik denk dat je best koopt wat je het best afgaat,de niro kan zowel met los als Android overweg . Bij Apple heb je kwa navigatie alleen keuze uit Apple Maps bij Android heb je de keuze uit Google Maps of wa ze. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  13. De radio van mijn vw had vroeger ook een code maar je mocht de radio er zo dikwijls uithalen als je wou je moest nooit een code geven. maar als je de radio in een ander voertuig wou plaatsen moest de code wel ingegeven worden. De radio herkende de wagen waar hij bijhoorde.
  14. Welkom snokstok ik ben er bijna zeker van dat je vele leuke km zult beleven aan de kia. En ook veilige km gewenst. [emoji592][emoji594][emoji592][emoji594][emoji592][emoji594]
  15. Welkom Edwin idd mooi kado veel geluk ermee.
  16. Welkom,en veel succes met de picanto en veilige kilometers gewenst. Alleen niet te veel drankjes nuttigen die dezelfde naam als je nicknaam dragen.[emoji12][emoji106]
  17. Yep,hier moet ik chippie777 in volgen. Ik heb nu wel geen Niro maar een sportage maar werking is hetzelfde alleen kan ik mijn hotspot enkel verbinden als de wagen stilstaat handrem op. Dat is wel spijtig als ik het is vergeet terug stoppen langs de kant handrem op en verbinden.
  18. Toby

    Automaat problemen

    Dubbel post
  19. Toby

    Automaat problemen

    Als topic starter zal ik ook nog even reageren , omdat er weinig reactie op kwam en te vinden is heb ik dan aan de dealer gevraagd om met beide test te kunnen rijden en is ook gebeurd. Eerst heb ik de automaat kunnen rijden en hier had ik ook het gevoel zoals ato hier zegt vond hem soms vrij onlogisch schakelen , de handgeschakelde was ik een beetje bang ook omdat die 25 PK minder heeft maar dat viel goed mee. De 116 PK heeft zijn koppel tussen 1250 en 2750 toeren de 141 PK tussen 1750 en 2500 ondertussen rijdt ik dus rond met de handgeschakelde en ik heb nog geen moment spijt gehad de versnellingsbak schakeld zeer vlot en accuraat veel beter dan mijn vorige wagen.
  20. Welkom en nog veel plezier met de Niro.
  21. Proficiat, Marc de Kia is een verstandige keuze[emoji106] Nog vele jaren en veilige km aan plezier gewenst.
  22. Welkom,en veel succes en veilige km.
  23. Ha,ha nog een Belg veel succes en veilige km gewenst.[emoji106]
  24. Toby

    Hoi!

    Proficiat met de tweeling en succes met de cee'd veel veilige kilometers gewenst.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...