Mijn punt is dat je beter kunt genieten van je auto. Ik begrijp wel de argumenten (vnl. kosten) van het verbruik en als er dan goede tips zijn die anderen kunnen gebruiken, bijvoorbeeld hoe je voordeliger kunt rijden of tanken, eco tuning, etc. dan is dat een goede bijdrage (daar is dit forum voor bedoelt dacht ik en daarom lees ik het ook en probeer soms een bijdrage te leveren). Maar zijn mensen die blijkbaar niets van juridische zaken afweten en dan met het idee komen of een poll openen om de fabrikant of importeur gezamenlijk voor de rechter te slepen, wat echt een kansloze zaak is, dan vind ik dat geen goede bijdrage want daar kan niemand iets mee. Waarom begint bijv. de ANWB of de Conumentenbond geen procedure? Er is immers geen enkele auto die in de praktijk voldoet aan de fabrieksverbruikscijfers. Maar dat is algemeen bekend. Toch?
Geniet van je Pica, Rio, etc. want het zijn geweldige auto's. Toch?