Ah juist die, die kon ik niet meer laden.
Niet kopen dus die dingen !
Wordt een teleurstelling.
BTW ik had een 30+ en zo'n Xtreme 100+ er samen in zitten en zag kijkend naar auto (vanaf afstand) geen verschil in helderheid.
Morgen maar even een 30+ dingetje halen en dan kijken wat verder het plan wordt.
Xenon in een oud bakkie als mijn Canta de Luxe, ik weet het niet.
Wat kost dat en wat kost het als het stuk gaat.....
De route naar Edam ken ik inmiddels, haha ! Dat wel.
.