Gezien het verzendbedrag van 3,99 USD zou ook flessenpost heel logisch zijn.
Geen idee hoe ze het doen, maar voor de kerst ligt er een Stebel Nepper bij mij
op de deurmat voor 21,02 keiharde eurootjes
Nou nee van thuis is dit wel oké (denk ik), maar het gaat er meer om of de heren PM ruimte, tijd en zin in hun balboekje hebben.
Thuis verkoop ik dit als een wandeling met Tuuter, denk ik HAHA!
Wie leest dit nou ??
Dan ben je een draadje vergeten want jouw prachtige tuuter klonk niet zo.
Die paar eurootjes ben je overigens ook zoo vergeten als je weer een's zo'n petje of krasse knar op zijn plek kan zetten, geluid-technisch dan, haha !..