Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Serieus geld... Wit is dus eigenlijk niet doen... Wel eens gekeken naar een 5-7 jaar oude witte auto, haha, da's toch sneu ?
  2. Matten, daar gaan we weer..... Ik zit nu nog te wachten op waxoyl, vsm en buitensporig verbruik topics, haha!
  3. en 1000 in inruil
  4. Ik zie het Kiadealer Jan van Werkhoven Houten niet doen..
  5. Is dat nodig dan ?
  6. Nee niet echt maar ik heb die buuf eigenlijk ook niet zo goed gezien..
  7. A joh, da's een kapsel voorkeur... btw die toeter van mij moet er zo in zitten want ik heb amper motor in de motorruimte, haha !
  8. Gezien het verzendbedrag van 3,99 USD zou ook flessenpost heel logisch zijn. Geen idee hoe ze het doen, maar voor de kerst ligt er een Stebel Nepper bij mij op de deurmat voor 21,02 keiharde eurootjes
  9. Dat probeer ik met die schroeven in mijn nek nou net te vermijden. Moet wel geregeld op mijn tong bijten, haha !
  10. Als ik mijn vrouw brie noem krijg ik een knal voor mijn harses.....
  11. Toffe Gasten daar in Korea ! Toeter zit al op de post !
  12. Vandaar dat je met Tuut zo lang weg was voor dat "broodje" Buurten bij de supra chicks één vak verder......
  13. Van sommige mensen houden ze !
  14. Ik heb in De Meern mijn best gedaan. Hij is cool maar mist nou net dat !
  15. Ik heb je nou een aantal keer ontmoet, maar ik ZIE het niet........
  16. Heb jij eigenlijk vrienden ?
  17. Ik zit hier op de gezamenlijke iMac met verwondering naar de Zalando bestellingen te kijken.. Dat dan weer wel !
  18. Hij's besteld in het ROOD Kost idd geen drol, 27,99 USD incl verzenden, met relais etc. U hoort ! Heb er zin an ! grtz Frank
  19. Nou nee van thuis is dit wel oké (denk ik), maar het gaat er meer om of de heren PM ruimte, tijd en zin in hun balboekje hebben. Thuis verkoop ik dit als een wandeling met Tuuter, denk ik HAHA! Wie leest dit nou ??
  20. Gaan we DOEN ! (als het mag........)
  21. Moet je op jouw ebay adres nog iets bij bestellen of zit alles erbij, zoals relais.. ?
  22. Ah, Helder !
  23. brilfuckingjant
  24. Dan ben je een draadje vergeten want jouw prachtige tuuter klonk niet zo. Die paar eurootjes ben je overigens ook zoo vergeten als je weer een's zo'n petje of krasse knar op zijn plek kan zetten, geluid-technisch dan, haha !..
  25. http://tinyurl.com/lleu8wa Ik overweeg toch weer een Stebel Nautilus in de Fiat...
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...