Nee, maar ik kan me zo voorstellen dat zo'n groep marketeers schaterend van het lachen over de vergadervloer rollen na het verzinnen
van zo'n beschrijving
Die is leuk !
Mooie sjees, zelfs in de grondverf.
Ik heb gezien dat de remmetjes al rood zijn ala de GT, haha !
Veel plezier ermee en dat gaat beslist lukken !