Nieuwe Sponsoren ?
Het was me nog niet zo opgevallen maar ik zie nu dat we wel 3 adverteerders in de homepage hebben staan.
Het moet niet gekker worden, haha!
Eén aanbieder heeft ook al wat postings gedaan.
Maar eh………..Hoe werkt dit ?
Zijn dit speciaal voor het forum geselecteerde bedrijven en kunnen we daar "blind op gaan" w.b. prijs/kwaliteit en garantie ?
Wie bepaalt dat eigenlijk ?
En waarom bedrijf A en niet bedrijf B die misschien net zo leuk en aardig is ?
Vragen, Vragen…….