Tja, de naam Waxoyl wordt wat sleets en de gemiddelde gebruiker snapt het nu.
Anders benoemen en op dezelfde voet doorgaan is een heel beproefd middel.
Vinger aan de pols dus.
Als er relevant nieuws is graag melden, dan wordt dat hier
http://www.kiaclub.nl/topic/9946-wax-oil-wax-oyl-waxoyl-doen-of-laten/
aangepast.