Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ik denk het wel. De auto is er groot genoeg voor....
  2. Leuk Fotootje plaatsen ?
  3. Google is onze vriend en jij hebt even wat leesvoer: http://bit.ly/VW48ST
  4. Klopt; die frontaaltjes op een verlaten 2 baans weg zijn ook adembenemend. Heb ook al een filmpje van een motorrijder gezien die ging vliegen, prachtig. Het is wel verslavend....... leverancier camera's : http://www.carmera.eu/ Van NL vrachtwagen chauffeur : http://tinyurl.com/b96j5y8
  5. google maar eens op dashcam crash compilation iPad aan Flatscreen hangen en je hebt avond vullend vermaak… Ze hebben met name moeite met linksaf slaan. Er zitten echt juweeltjes tussen
  6. Hebben heel veel 16 kleppers en was voor mij de reden afscheid te nemen van mijn SP2 waar met handbak (voor mij) niet mee te rijden was. De SP3 met automaat maakte veel goed.
  7. http://bit.ly/14Vap1q
  8. bigwade

    Pro Cee'd GT

    Dat was een insidejoke die nu groter gemaakt wordt dan wenselijk. Hebben ze hier naast bedankjes ook NIETbedankjes ? Jammer toch weer die grondverf...... Ik ga tog weer es mailen met die Sebastiaan van de proefritten
  9. bigwade

    Update automaat

    Wel het juiste logo ?
  10. Giga doppen, geweldig.. @haniebal; als witte auto hater vind zelfs ik em best aardig. We kijken uit naar mooiere foto's met beter weer.
  11. Mooi Stukkie Nederland.. Kom er graag... Karren met Smart (testdriveOptima) of wandelen met Warmentuuter
  12. In Utrecht hebben we sinds kort Goegel, best handig.. http://bit.ly/WFmlma
  13. Appel snijplank http://youtu.be/XcIwXVKQjsQ
  14. design plaggenhut wellicht.. fruitplank met bw-talk
  15. Tja, de naam Waxoyl wordt wat sleets en de gemiddelde gebruiker snapt het nu. Anders benoemen en op dezelfde voet doorgaan is een heel beproefd middel. Vinger aan de pols dus. Als er relevant nieuws is graag melden, dan wordt dat hier http://www.kiaclub.nl/topic/9946-wax-oil-wax-oyl-waxoyl-doen-of-laten/ aangepast.
  16. Heeft dat Noord Oosten ook weer een zak geld uit Brussel gekregen ?
  17. Ik kwam deze nog ergens tegen : http://tinyurl.com/al6vze7 Geen idee of het wat is.
  18. cognac........ niet ordinair oranje.. http://bit.ly/WLTVoI
  19. Misschien een forum archivaris die links in de diverse forums ( want rio mensjes willen tenslotte niks met sportage mensjes te maken hebben, ook al is de navi hetzelfde) kan bundelen. We hadden een Forum Olifant met een 300% geheugen maar die is al even weg. Tot die tijd doet google met kiaclub.nl+zoekidee het prima.
  20. dealer....
  21. mooi hè die Zeeuwse lucht
  22. http://www.kiaclub.nl/topic/9946-wax-oil-wax-oyl-waxoyl-doen-of-laten/
  23. Van Harte !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...