Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Interieurfilter, remvloeistof, en motorreiniging lijken me overbodig. Milieubijdrage sowieso, dat mag de overheid uit de btw halen, puh..
  2. bigwade

    EK 2012

    Ben ik de enige die onze keeper maar heeeeeeeeel matig vind ?
  3. bigwade

    EK 2012

    http://tinyurl.com/7q2nwso Donder ze maar uit het tournooi
  4. bigwade

    EK 2012

    Bij de laatste zou het wel eens gruwelijk uit de hand kunnen lopen. Wat een tuig zijn die Russische "supporters" Bah.
  5. OT Dat Noord Holland, dat is eigenlijk best aardig. Daar zouden ze eens iets mee moeten doen denk je dan, toch ?
  6. http://www.autoweek....725#msg-4914725 Bijzonder… Eerst kon de Sportage niet aangesleept worden en de max was 500 p/mnd toegewezen vanuit Kia EU Nu slechts 326 ex op kenteken. De Venga doet het t.o.v. zijn Joendaai broer niet geweldig, vreemd. En eh.. wel 4 Optima's We zien de eerste Optima eigenaren graag op dit forum !
  7. Ik hoop het niet, heb er ervaring mee helaas, haha!
  8. Je vergeet er bij te vermelden "met windkracht 8 tegen op het vlakke Friese land" Dat geeft namelijk een hele andere kijk op de zaak. Maar ik hou er over op. Regel het met je dealer als dit een productie fout zou zijn.
  9. Je quote op quote op quote op quote op quote op quote op quote op quote etc. Bij mij gaat de rode lap uit bij dit soort onzinnige dingen: "!Voor mij nooit en te nimmer een Picanto meer!" Dat is een "jouw ervaring" vanwege dat verbruik. Je bent er met je dealer mee bezig, het wordt vast opgelost, dus vanwaar het malle bericht w.b tegenwind?? Elke auto met vlieggewicht had daar multi gezopen...... daarnaast geef ik keurig aan je historie te hebben gelezen.
  10. Ik zou niet weten wat ik heb gemist. Vertel het maar.
  11. dat zouden er meer kunnen doen...
  12. Ach de coach kan het anders doen.... Ondertussen geeft NL ongezien miljarden aan de EU..
  13. Heb ik dus gedaan en gepost. Mijn verhaal met windkracht 8 tegen op het platte land blijft staan zelfs met de auto van bicmac
  14. Mooi.. Zelf nadenken schakelen we uit en we gaan naar de dealer. Die lost het op, punt. Hoe moeilijk is dit ?
  15. Ik begin me onderhand af te vragen wat Kia/Hyundai in de voetbalwereld doet gezien de meldingen "ik ben geen voetballiefhebber" op dit forum. Zelf ben ik er ook zo een; als het moet....dan leuk kijken met de buren.
  16. Ik zie dat Jutter er idd langer mee bezig is. Ruil die kar eens om voor een demo van de dealer voor een week en kijk dan verder. Lukrake berichten over 1:8 doen er niet zo toe
  17. Manmanman, waar is het boerenverstand gebleven ? Boven de 90 km/h gaat de luchtweerstand van de koets van de auto nogal meetellen. Als je dan met tegenwind kracht 8 koste wat koste 120 met een driepittertje 1.0 wilt gaan rijden ben je mijns inziens redelijk niet goed bij je hoofd. Beetje jutter heeft verstand van wind en opbrengsten. Valt me van jou tegen, haha! Als je de andere kant op was gereden hadden we hier een lovend verhaal gehad hoe een pica de 200 haalt met 1:20 Suc6 verder.
  18. Ik was vanochtend getuige van de nasleep van dit ongeluk: http://tinyurl.com/chkgvrj Ik kwam er ± 45 min. later langs om mijn dochter weg te brengen naar Schiphol. Geen fraai gezicht. Een BMW X6 was met volle vaart achterop een stilstaande Pontiac Transsport geklapt op de A2 De Pontiac stond stil op de vluchtstrook. Eén van de 5 Pontiac passagiers was niet lekker en moest overgeven. Minstens 3 van de passagiers bleven zitten in de Pontiac. Onbegrijpelijk dat de BMW de auto heeft geramd het is er 5! banen breed, het was droog en geen kip op de weg. 2 doden, 2 zwaargewonden, 1 lichtgewonde (bmw bestuurder) en 1 inzittende van de Pontiac met ogenschijnlijk niets. Mensen, met pech of wat dan ook... Blijf niet in die auto zitten langs de snelweg, klim over de vangrail, blijf er achter en blijf het verkeer in de gaten houden !
  19. de Deen, ik moest het even googelen. Lekker man, 180 gram?
  20. Dat vliegen die kant op is nog niet eens zo eenvoudig. Duur en je komt aan waar je niet wilt zijn. Alternatief is een tourincar van de Jong intratours, die rijden voor ca 140 eu retour (!) in 1 ruk naar Porec (vrij-za) Als je geen haast hebt is een tourtje met tussenstops in Beieren/Oostenrijk veel leuker met je Rio
  21. Ik ben er vorig jaar (juli) met de SP3 geweest Heen in 3 etappes van 6-7 uur en terug in 2 etappes van ruim 8 uur. Wel door de tunnels met tol. Oostenrijk was niet zo duur dacht ik, Slovenië was w.b. vignet wel aan de prijs. Kroatië is erg mooi, het is een tijd Italiaans geweest en dat zie je. Vriendelijke mensen en je kunt er met DE/ENG/IT terecht w.b. taal. Niet missen : Porec, Rovinj en Motovun. Massa toerisme ala Spaanse Costa's zal er niet snel komen vanwege het ontbreken van echt fraaie zandstranden. Het blijft een beetje behelpen met rotsblokken en betonplaten. Toen wij er waren hadden ze net 3 weken een hittegolf gehad en dat was erg zichtbaar aan dor gras en meer. Ik vermoed dat EB het in de lente veel fraaier heeft gezien/ervaren. Wegen in Kroatië zijn bovengemiddeld w.b. kwaliteit, maar dat is mijn ervaring van vorig jaar. Iig beter dan in BE. In DE/Oost/Slov. was het erg druk zowel heen als terug. Harder dan 110 ging het vaak niet. w.b. de SP3 (2.0 aut) De automaat icm de cruisecontrol schakelt snel terug, soms wel tot de 3 bij hellingen en dat maakt een hoop kabaal. Het is ook niet lekker rijden omdat veel mede weggebruikers geen gebruik maken van de CC. Het kan dus voorkomen dat je een Polootje met 110 aan het inhalen bent heuvel-op en net op de top van de heuvel wil je weer naar rechts maar dan rijdt dat polootje ineens weer 140, erg vermoeiend. Heen met z'n 2en, de bagage kon onder het rolscherm. Terug met 4 m/v en toen kon dat scherm nergens anders dan op de bedachte plek op de vloer van de kofferruimte. Beetje onhandig maar het werkt en kan niet eens anders. W.B. sturen.., vanwege dat rond de 100 rijden was het ronduit vervelend de boel tussen de lijnen te houden (met laatste stuurupdate, juni 2011) Met 2 of 4 m/v maakte niet echt uit. Als ik nu zo'n zelfde rit zou moeten doen met dezelfde auto zou ik daar nogal tegen op zien. @EB Leuk die alternatieve route, vast een stuk leuker dan die tunnels grtz!
  22. jaja, heb ik het weer gedaan.......dus.. sjonge,sjonge
  23. Die tripverhalen zijn idd leuk, maar dat maakt toch geen reedt uit met wat voor Kia. Algemeen is dus een stuk leuker. Of het moet zo zijn dat je niks met de andere Kia types te maken wilt hebben. Sommige Rio gasten denken er ook zo over. Het maakt het forum algemeen niet echt leuker.
  24. Japans tog?
  25. @EB waarom in het sp3 forum ? Dit hoort in algemeen en er is een soortgelijk topic w.b. vakantietips. http://www.kiaclub.nl/topic/9915-vakantie-tips/
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...