Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ook maar eens 1tje
  2. Het bericht staat zelfs hier op de voorpagina ( klik op het Kia logo) https://mobile.twitter.com/#!/Kia_Motors_NL/status/204903201244327936 Niet iedereen leest die pagina en nog minder volgen bedrijven via twitter ( waarom zou je ook)
  3. Dit is aperte onzin evenals dat garantie zou vervallen bij een niet behandeling. Bij dealers die hier mee aankomen zou ik weglopen, je word dan waarschijnlijk ook met beurten "geholpen"..
  4. Extra dealer omzet en nep. Het waxoil laagje is binnen een maand weg, poeffffffff, foetsie. Google nou maar eens op dat spul. Voor 200 eu kun je een leuke poetsset van de specialisten aanschaffen.
  5. herejee man, dat zijn wel Hilton prijzen in juli...
  6. Prachtige camping ! been there, seen it. Ruime plaatsen. Omgeving, tja
  7. Het zal niet zoveel uitmaken, je moet hoe dan ook door een soort van tolpoort.
  8. Tip voor de Zuid Frankrijk gangers als tussenstop: Langres, ca 630km vanaf Utrecht http://goo.gl/maps/FOHU Verblijf: hotel de la poste Eten: La Pignata‎ 59 Rue Diderot 52200 Langres, France Het is maar een idee 360 foto's Langres http://tinyurl.com/c564ckr 4 stuks, gebruik de pijlen onderin om verder of terug te gaan.
  9. nee zeg....... en vanzelf gaan we hier natuurlijk ook niet op reageren Het GROTE bigwade en Smart: Akersloot topic er zijn grenzen..
  10. De later ingebouwde CC is bij Kia altijd een John Gold. http://www.cruisecontrol-inbouwen.eu/cruisecontrol-16_Kia Maakt dat nog uit ?
  11. Of anwb dacht ik. Even spontaan een Duitse stad bezoeken in het weekend is er iig niet meer bij. Kwam ik vorig jaar ook achter.
  12. Kun je dus nu ook de Sloveense vignetten tevoren halen ? Kon bij mijn weten vorig jaar niet. Overigens goedkoop tanken daar.
  13. maak even een plaatje, dat maakt het wat duidelijker
  14. Wij zijn niet te koop.
  15. En vind je het daarom nodig die hele lap tekst te quoten ?
  16. Ik heb er zelfs het motorkapje mee gedaan. En maar wrijven, heerlijk. Ziet er ook prima uit.
  17. Heer Smart, n.a.v. uw verzoek vakantie tips het volgende. Ik begrijp dat u naar Kroatië gaat, wat was het, Rovinj ? Met het in DE rijden ga ik u niet lastig vallen, want bekend. Tunnels Oosterijk vast ook. Rustig aan en op tijd de zonnebril af, HAHA! Hou w.b reistijd even aan dat je gerust een uur stil staat voor de grens met Slovenie (rond ca 12.00-13.00) vanwege vignet en meer. Daarna kun je weer doorrossen op prima wegen. Prima koffie bij de weg restaurants, een keten, ben de naam even vergeten. Bij Koper aan de grens met Kroatië ben je echt de lul als je daar in de middag komt. Je komt van snelweg op een 2 baans binnenweg, die ook nog eens stijl omhoog gaat. File van 15km in de hitte en bergop. Zorg dat je dat vóór 12.00-14.00 gehad hebt, dan valt het mee. In Kroatië kun je gewoon de tolweg pakken, je kunt afrekenen met je pinpas. De lokale munt ga je ter plekke trekken, denk wel aan transactiekosten. Euro's hebben ze er niet. Bij het toeren in het binnenland is alles 50% goedkoper, buiten benzine. Taal Duits, Italiaans, Engels, balkan Het locaal gebrouwen Bavaria (NL) is goed te hebben. Alle tips hierboven zijn slechts persoonlijke ervaringen van vorig jaar. Er zijn DieHard Kroatië/Slovenie gasten met meer en andere tips. Suc6 .
  18. De Würth ruitenmousse is iig een aanrader. Auto staat in de buurt van nogal wat platanen met hun killing fijnstof. Oud t-Shirt (Hema) en Würth 0890 25-E pakt dat helemaal top op. Niet te lang wachten met uitwrijven. Foam kan denk ik zuinig gebruikt worden.
  19. bigwade

    scorpioshuma

    Weet iemand hoe het met ons lid http://www.kiaclub.n...1-scorpioshuma/ gaat ? Het geheugen van het forum ahw.. ? Al bijna een jaartje weg. Ik zat even in de ledenlijst te graven
  20. bigwade

    carclean.nl

    @Forumbeheer/moderators. Kan er even uitgelegd worden hoe het werkt ? Net als Smart ga ik er van uit dat bewuste cardetailer ruimte en mogelijkheden voor die bijeenkomst verzorgd. Dat is prima en op die bijeenkomst zullen dan ook geen andere vergelijkbare bedrijven worden toegelaten, helder. Maar we hebben hier op dit forum een toevallige toeterboer, een toevallige bandenboer, een toevallige xenonboer etc. Meestal aangedragen door leden. Jouw poetsboer hoeft de mijne niet te zijn, dat is een beetje het punt wat ook Remko al aan geeft. Ik zie zelf niet direct problemen als er meer vanuit dezelfde hoek komen. Ook al niet vanwege geografische spreiding. Geef ze een eigen hoekje op dit forum en vraag desnoods een jaarlijkse bijdrage van weinig. Win/Win lijkt me. We horen het graag.. m.vr.gr. bw
  21. Helemaal goed, alleen veel te weinig blauwe. De mooiste velgen heb ik iig ook al wel gezien
  22. Wat was nou de uiteindelijke opkomst ? Foto's zien er leuk uit.
  23. Neem ook iets meer mee dan de Kia road assist. Kia laat je aanhanger+bagage etc. gewoon ter plekke staan.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...