Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. wist niet dat het bestond http://forum.grandepuntoclub.nl/ is er ook iets voor de idea ?
  2. Leuke kar die Punto Passen die Bella's wel op de Rio ? Welkom hier
  3. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    4x starten ipv 20x 2x warm rijden ipv 20x Zou juist jij moeten weten met je lange ritten naar Assen.
  4. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Uitstekend idee van je werkgever ! echt.. Je wilt niet weten hoeveel idioten plankgas op een rood stoplicht af komen rijden en meer van dat soort malle acties.. Dit dwingt mensen zuinig/anders/"nieuw" te gaan rijden. Zo niet dan lap je dat zelf, eigen keus, prima toch ? Doet de particuliere rijder al jaaaaaaaaaaaaaren want die moet het zelf betalen. Voor je baas: Kia norm +20% is te halen.. Hier maak ik vast geen vrienden mee, maar boeie
  5. Rij even naar Euromaster oid Zitten ook in Bolsward. Bandenspanning moet wel op fabrieksnorm blijven..
  6. Zomaar een idee Sjaak.. Die auto heeft vast een tijdje stil gestaan en daardoor kunnen de banden wat minder rond zijn geworden. Kijk het even een weekje aan en doe dan eens andere banden. (al dan niet garantie)
  7. Bandjes ? evt auto laten uitlijnen ?
  8. Om het nog gekker te maken is de Joice afgeleid van de Mitsubishi Space Wagon, Japans dus http://www.autoweek.nl/autotest/505/kia-joice-ls Op AW kun je ook verkoopaantallen vinden. Van de Joice zijn er 2224 geleverd.. Unieke kar dus met betrouwbare Mazda techniek aan boord.
  9. bigwade

    2012

    Iedereen alle vingers nog ? Beste Wensen voor 2012 !
  10. bigwade

    Nieuwe Rio gekocht!

    Welkom, vlotte levering.
  11. Ziet er goed uit op de plaatjes.. Via internet gevonden ? Vanwaar deze keus ? Ik kende de auto eigenlijk niet
  12. andere usb stick misschien ?
  13. Bij mij is eerst het stuurhuis (horizontale deel tussen de wielen) veranderd, toen dat niet werkte is het oude stuurhuis terug gezet met een "Wolters modificatie" (binnen 2 uur) 2-3wk later is de software update er op gezet. Ben/was proefkonijn ahw. Stuur staat fraai recht, maar auto is niet echt uitgelijnd na die toestanden. Auto spoort ook mooi en trekt niet naar links/rechts. Wolters is een platina dealer (de enige), dus van beunen kan je niet echt spreken denk ik dan.
  14. Ik heb er bij gestaan bij mijn stuuraanpassing/software update in juni dit jaar met de Koreanen bij Wolters IJsselstein. Ik heb er verder geen verstand van maar het loshalen/vastzetten van stuur+stang leek mij eitje..
  15. stuur recht zetten is 1-2 minuten werk
  16. @tonisaez en MyVenga Hoeveel toeren doet de Venga automaat bij 90-100-120 ?
  17. glas halfvol/halfleeg Het lijkt er op dat het weinige, wat er dan is, keurig wordt opgelost... Zo kan je het ook zien
  18. LEUK !!!!!!!!!! (jammer van die koeienvanger..) Wie rijdt in wat ?
  19. Moest even zoeken, maar dat zijn bruut grote auto's. Niet echt fraai maar als je een goeie hebt kun je er met gezin een hoop lol aan beleven. Je tankmeneer in de buurt is je ook erg dankbaar, denk ik. Leuk iig dat ook de oudere Kia aandacht krijgt op dit forum tussen het geweld van alle nieuwe tiepjes.
  20. bigwade

    Brandgaatjes

    zoek effe op vliegroest. Je leest het forum kennelijk zeer selectief. Bij de pro-ceed, en dan met name de witte, is dit een nogal hot item geweest. Vooral bij de Belgische lezertjes...
  21. bigwade

    Brandgaatjes

    vliegroest, je bent de eerste sinds tijden en je schoonvader heeft waarschijnlijk gelijk.. Had zelf een witte als eerste melding verwacht
  22. Welkom en veel plezier met je nieuwe auto Kun je ook wat meer vertellen over type, uitvoering etc. ? Foto's zijn natuurlijk ook altijd welkom.
  23. dat is volgens mij folie
  24. bigwade

    TROTS!

    swirls in de folie..... Manmanman ga je je daar zorgen over maken ? Die folie kost geen drol, blijft 3-4 jr als nw en dan ? rij jij in een familiebussie......))))) Gaat dus nergens over...
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...