Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Seek123 lijkt tevreden te zijn, is dat ook zo ? Bij Seek123 ging het niet alleen om het vermogen maar meer om een rustiger motor bij opschakelen. Als dat nou al eens prettig is opgelost, dan is dat iig oké.
  2. Doe werkelijk mijn best...... Meer kan ik op dit moment niet beloven..
  3. Eng is een groot woord, onderzoek en dan veilig verklaard zou wel handig zijn..
  4. bigwade

    Of toch wit

    is dit een studie ala Diederik Stapel en Roos Vonk ?? (google "vleeseters zijn hufters")
  5. http://www.kiaclub.nl/topic/6923-protect-all/page__p__59592
  6. Huh ?? http://www.made.com/collection/piggy-bag-collection
  7. Langeweg is "medewerker van een dealer" en als deze meneer echt is mag hij zich hier melden.. Geen contact bij importeur iig..
  8. bigwade

    Onderhoud

    in DE wel, iig de intervallen GOED LEZEN........
  9. Ook LPG heeft een omslagpunt w.b. km. Hoeveel rijden jullie per jaar ? Ga er even in het ergste geval van uit dat je w.b. het gas nog een 2-3-4K aan moet spenderen om deze auto voor langere tijd rij-baar te maken. Laat em anders op gedeelde kosten keuren door de anwb. Weet je zeker hoe het zit. Staar je niet blind op dat goedkope aan de pomp, de ellende kan erg kostbaar zijn. Heb overigens zelf 20jr LPG gereden en ben daar met de SP2 bewust van afgestapt. http://www.kiaclub.nl/topic/1237-even-voorstellen-en-een-lpg-vraag/page__p__8629 Heb nu SP3 op benzine en dat rijdt wat goedkoper dan SP2. Suc6 met julie beslissing.
  10. bigwade

    Onderhoudskosten

    Zou je niet ook eens naar iets 2ehands kunnen kijken ? Het verschil tussen nieuw en oud rijden is erg groot zoals je al aangeeft in je OH kosten. Zou een jonge gebruikte niet veel handiger zijn voor je ? Kan zelfs een Kia zijn, toch ??
  11. Hoi T&V Als je "Kiaclub.nl+LPG" in google intikt krijg je een hoop relevante postings te zien. Dat werkt beter dan de zoekfunctie van dit forum. Kort gezegd zou ik deze auto NIET kopen tenzij voor heel weinig. Waarom wil je een LPG auto kopen ? Afstanden ? Er zijn andere merken zoals Volvo die het 4-500K goed op gas doen. Kia hoort daar helaas (nog) niet bij. Laat even weten wat je verder gaat doen. Suc6!
  12. Beetje gek idd.......
  13. http://www.kiaclub.nl/topic/7307-het-stuur/page__view__findpost__p__69717
  14. Die man hierboven is toch eigenlijk onbetaalbaar.......
  15. bigwade

    Of toch wit

    Joh, en daar heb je die hele quote voor nodig. Dat je machine silver niet mooi vind had ik al gezien met je comment in de garage, prima Wit zou ik het toch niet durven noemen hoor.. Veel plezier..
  16. bigwade

    Of toch wit

    piep
  17. Ik denk net als ISG; maar dan anders, onder de 15gr.......? Avatar is gelukt zoals ik nu zie......
  18. bigwade

    Onderhoudskosten

    ja en ? Zal niet veel schelen met versie 2011/12 Maar je hebt gelijk, KiaMNL zou dit moeten updaten. Geven we door als KCG
  19. Ik val weer eens stil....... Nobel........ mooi woord.
  20. bigwade

    Of toch wit

    Grondverf dus.... vinden gasten uit de stuc/schilder/slager branche geen punt. Die rijden in het weekend wat leuks.....
  21. 5000 waarvan 50 min of meer actief, dat is wel een beetje jammer. Schermen met aantallen gasten doet het beter denk ik. AlexVB heeft nog wat KiaClub stickers....
  22. Daar hebben ze nog geld, haha..
  23. bigwade

    Of toch wit

    Een geheel witte Picanto zonder extra kekke zwarte accenten in de basis uitvoering is gewoon een sneue auto, zoals de meest witte auto's, fact. Met donkere velgen en striping gaat het nog.. Aan de bovenkant van het "witte" segment rijden types zoals Gordon, Vanessa etc. in witte Hummers, Panamera's en Evoques. Daar wil je niet bijhoren denk ik dan.. Aan de onderkant van het 'witte" segment zie je vooral zzp'ers in de stuc/schilder/slager branche etc. Dit zijn de slimmere gasten want deze dames/heren gebruiken dat wit heel slim als achtergrond voor hun logo's, website adressen en 06 nummers. Wat de rest van de bevolking met een witte auto moet is me echt een raadsel. @Anouk Als je wederom 14 jaar in deze auto gaat rijden zeg ik, kies wat anders. Na 4 jaar ziet zo'n origineel witte auto er heel erg getver uit. Note: bigwade en witte auto's, daar hebben we hem weer… Dat is volkomen juist maar 1x per half jaar moet kunnen, dacht ik
  24. boffert.
  25. Ook ik zou van Seek123 een veel uitgebreidere rapportage van deze tuning zien dan deze berichtjes. Is het aan en uit schakelbaar, kun je dan verschillen merken met power, schakelen en meer ? Of zit het voor dat bedrag enkel tussen de oren. Kan ook hoor, heb ik tenslotte met mijn sportluchtfilter ook ; niks aantoonbaars behalve een leuker soundje bij gas intrappen.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...