Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Deze is directer http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=54136&postcount=54 of deze http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=54137&postcount=55
  2. En dit is beslist weer een reuze tip van onze forum olifant (w.b. kennis en geheugen)
  3. Goed lezen Rick, het gaat om een oliewissel bij de SP3 Mag je ook ergens anders voor minder laten doen..... En die 15K haal je niet eens per jaar NB de MijnKia stickers worden op termijn dus ook aangepast.
  4. Of download tijdelijk even hier: http://tinyurl.com/5ty3ljq
  5. Dus dit ding :http://kiasoulforum.messageboard.nl/viewtopic.php?t=116 (effe naar beneden scrollen) ligt er gewoon los op ?
  6. Ik heb even gezocht, maar het is een algemene klacht. In de US wordt er 250 dollar voor gerekend. Dus die 199eu kan wel kloppen Nogal aan de prijs, vind ik. (overigens is een kofferklep chrome stripje op de SP3 ook 89 eu oid, dit ter verzachting van het leed ) Wat zit er nu ? helemaal niets ? Die originele bestaat uit 2 delen, een soort brede U met daarin het klepje dat omhoog kan. Als er nu niks zit en er iets gemonteerd moet worden, kan ik me wel wat voorstellen w.b kosten Een dhz'ver heeft hier iets laten zien wat hij zelf had gemaakt en was aan materialen toch ook 80 eu kwijt en dat ding was alleen een afdekplaat en kon niet omhoog... Sterkte met de keuze..
  7. Dit kan ik me niet voorstellen. Kia neemt dit soort zaken zeer serieus Handiger is als we de verhalen uit eerste hand horen, dus laat die vrienden hier lid worden en de exacte toedracht vertellen.
  8. Heb je het nou over je eigen auto of die van vrienden ? Dit gaat over veiligheid en moeten ze/je duidelijk omschreven met KiaNL communiceren.
  9. Veel plezier dan ! eh..... (s)potage ? Zeeuw ? denken wij aan maaltijdsoep ?
  10. Ik mag aannemen dat een muziekliefhebber zijn origineel gekochte CD's niet in de auto draait maar dat van een kopie doet ? (hitte/vocht/kou etc) Dan kun je net zo goed die nummers via bijv. een gratis programma zoals iTunes oid omzetten naar MP3 voor op een stickie voor in de auto. Eitje lijkt me voor "den modernen mensch"
  11. Die nuttige tips komen vanzelf weer terug hoor......
  12. Of doe es gek, wat dacht je van een Sorento.......
  13. Ja da's balen maar ik zag gisteren op TV dat VW bijv. de productie een dag heeft stilgezet ivm problemen toelevering onderdelen. Toeleveranciers zijn nog niet helemaal van de crisis bekomen terwijl de vraag naar nieuwe auto's ineens enorm toeneemt. We blijven je verhaal met spanning volgen btw volgens mij is een poll wel degelijk mogelijk hoor. Doe anders even een PM naar AlexVB
  14. Nee blijf vooral zo doorgaan, ik kan je humor wel waarderen juist En eh, de krasse knarren hebben bewust geen enkele bevoegdheid meer/anders dan alle andere leden en dat willen we beslist zo houden
  15. Geen idee, kijk naar de plaatjes hierboven, maar who cares ? USB kost geen drol, kun je ook laten zitten en er kunnen veeeeeeeeeel meer CD'tjes op zo'n stick dan 6.
  16. Noem es wat..... Ik heb het pluspack en mis eigenlijk niks. Baal er alleen van dat bij jullie diesel juist mag en hier gestraft wordt Maar de 2.0B is wel lekker stil met automaat btw heb je ook een link naar leuke hebbedingetjes (met prijzen) voor de SP3 die wij niet hebben ?
  17. Zou maar even helemaal niet gaan.......
  18. Ik vind 5-6-7 maanden toch wel erg lang hoor. In NL hebben we TV spots van de SP3 op de buis, ik weet niet of dat in BE ook zo is, maar zou dat de reden kunnen zijn van de run op de dealers en dus die langere levertijden ? of bestellen jullie allemaal "specials"
  19. Op 1, zonder twijfel mijn Chevy Van Globemaster 1998 5,7 V8 Respect
  20. Ja Ger, heb voor thuis/werk al eens aan een brommer gedacht. Maar het locatiewerk is toch veel op afstand en dat moet vanuit NwGein. In die langere ritten gedurende werktijden zit toch ook een hoop filewerk en dat schiet ook niet echt op. In 1986 had ik eens berekend dat mijn gemiddelde snelheid met de auto zo'n 70km/h zou zijn. (schatting, en ik reed toen ook rustig 150 met mijn corsaatje) Ik had wel verwacht dat het gezien de drukte lager zou zijn maar 45 km/h was een verrassing. NB ik maak zelden echte meters in het weekend. NB2 Ik neem aan dat je de motor uitzet bij het sassen bij het tankstation ? Alleen de draai uren worden geteld
  21. Ja hoor je kunt gewoon een plaatje toevoegen.
  22. Een huurauto hoeft niet per definitie een afgeragd hok te zijn. Ik heb vaak genoeg een auto bij Sixt gehuurd en deze net zo bereden als dat het mijn eigen auto zou zijn. Meeste huurauto's rijden maar jaar en gaan er dan weer uit. Die eerste beurt zal dan ook wel niet gedaan zijn. De verkoper had het iig moeten melden, vind ik.
  23. Moeder en kind leven nog ? Hun auto zal wel wat meer in elkaar zitten denk ik zo ?
  24. En die hoort hier tussen se Sportages dus NIET thuis..... Kun je je bericht hier verwijderen en op het ceed deel plaatsen ?
  25. Heren, om versplintering te voorkomen. Daar is dit draadje voor bedoeld: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5267 Lijstje invullen en niet te veel gewauwel tussen door.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...