Grappig, die kreeg ik ook te horen, maar dan ook EXACT ! incl. o.el...
Houten ?
Die handel zit op een ruk plaats en je KAN idd de stoel ermee verstellen, maar het is toch bizar dat ik mijn stoel zo nu en dan helemaal onderin de auto terug vind, terwijl ik maar 1x ben uitgestapt.
Dat w.b. "u bent de eerste" is een dooddoener 1e klas van het type "dat doettie anders nooit" (pitbull vreet klein hondje op, reclame, product vergeten, haha)
DUH......