Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio

Geen VSM pakket gemonteerd op je Rio  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Ik heb het vermoeden geen VSM pakket te hebben

• Ja en ik heb mijn dealer al geinformeerd
    • Ja maar mijn dealer heb ik nog niet geinformeerd
  2. 2. De dealer heeft zelf geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb

3. 3. De dealer heeft geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb en heeft KIA Nederland daarover geinformeerd

• Ja en ik heb al antwoord terug
    • Ja maar ik heb nog geen antwoord terug
    • Nee

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik vind dat je niet kunt spreken over een ""pretpakket"", daarmee bagatelliseer je het vehicle stability management tot een leuke gadget, terwijl het veel en veel meer is dan dat, en dat weet je best. In ieder geval wat betreft ons, is dit een zéér belangrijke overweging is geweest om onze veilige Volvo eindelijk te durven inruilen voor een veilige kleinere auto die niet zo zou slurpen. We hebben ons enorm goed voorbereid op de koop van onze nieuwe kleine auto, na veel onderzoek op allerlei merken, lezen van internet, sites, autobladen enz. die juist wezen op de VEILIGHEID van de Kia Rio door het veiligheidspakket. Door de angst van mijzelf om in een slip te raken op de polderweggetjes waar ik op moet rijden, is juist DIT waarom ik me nu gewoon niet meer veilig voel

in jouw geval van onzekerheid w.b. "veiligheid" zou ik zeker je probleem met je verzekering regelen.

Je loeizware Volvo had overigens tig keer meer kans om van de dijk af te rollen maar dat is andere koek.

Ik adviseer je naast die nieuwe Rio een rijcursus op gladde ondergrond te gaan volgen voor je eigen veiligheidsgevoel.

Suc6 en hou ons op de hoogte w.b. vorderingen rechtsbijstand.

btw quoten van een lap tekst vinden we hier niet leuk.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Vreselijke slimme mensen

Een dealer die denkt dat het homeopatische middeltjes zijn.

Jammer

Geplaatst

Jammer

Ik had van de berichten van KCG begrepen dat KiaMNL dingen als "u bent de eerste" definitief uit wil bannen middels

dwingende communicatie van KiaMNL>>Dealer zodat alle issues bekent zijn in tout NL. (waar ze 220V hebben)

Geplaatst

Het is tegenwoordig 230 volt.....Utrecht loopt achter!

Geplaatst

Sorry, but I have a new list:

KNADN311AC6 072090 - KNADN311AC6 072094 (4 cars) - 3 doors

KNADN311AC6 076169 - KNADN311AC6 076179 (10 cars) - 3 doors

KNADN511AC6 709781 - KNADN511AC6 709980 (199 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 150106 - KNADN511AD6 150143 (37 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 801692 - KNADN511AD6 801721 (29 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 801724 - KNADN511AD6 801753 (29 cars) - 5 doors

KNADN511AD6 801756 - KNADN511AD6 801785 (29 cars) - 5 doors

TOTAL: 337 cars

Geplaatst

Ik ga morgen maar eens kijken of ik het pakket ook op mijn auto heb. Hoop het niet want dan kan ik ook gezellig meedoen met deze "leuke" discussie... :wink:

Geniet alsjeblieft allemaal van een heerlijk biertje dit weekend! Kunnen sommige van jullie wel gebruiken volgens mij... :wink:

• Like 1
Geplaatst

Helaas is de lijst groter geworden doordat ik mijn VIN nummer heb laten controleren door coolman_kk. Ook wij hebben geen vsm pakket.... Ook al hebben wij de auto als occassion gekocht, toch moet de dealer en KIA nl het weten.

Geplaatst

Haha, de dealer die niet weet wat VSM is ? Misschien komen daar al die auto's wel vandaan dan.

Waarschijnlijk een vrij nieuwe medewerker die de mails van KMNL niet leest ?

Ik zou gewoon antwoorden dat dat het veiligheidspakket is wat op iedere rio zou moeten zitten eventueel met een linkje naar de website van kia zelf waar het staat.

Nog leuk zou zijn een link naar de pagina van de dealer, mocht het daar op staan.

Laten we hopen op een goede oplossing komende week vanuit Kia nederland.

Nog 6 uur werken en dan aan het bier!

fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Ik ga morgen maar eens kijken of ik het pakket ook op mijn auto heb. Hoop het niet want dan kan ik ook gezellig meedoen met deze "leuke" discussie... :wink:

Geniet alsjeblieft allemaal van een heerlijk biertje dit weekend! Kunnen sommige van jullie wel gebruiken volgens mij... :wink:

Aangezien jij een diesel hebt (net als mij) durf ik wel te stellen dat jij het VSM pakket wel hebt (net als mij).

Geplaatst

in jouw geval van onzekerheid w.b. "veiligheid" zou ik zeker je probleem met je verzekering regelen.

Je loeizware Volvo had overigens tig keer meer kans om van de dijk af te rollen maar dat is andere koek.

Ik adviseer je naast die nieuwe Rio een rijcursus op gladde ondergrond te gaan volgen voor je eigen veiligheidsgevoel.

Suc6 en hou ons op de hoogte w.b. vorderingen rechtsbijstand.

btw quoten van een lap tekst vinden we hier niet leuk.

wat een raar andwoord
Geplaatst

vandaag een mail van de dealer gehad dat zij exact dezelfde brief ontvangen hadden als die ik had gehad van KIA op 16/10/12. Daarin stond vermeld dat ik vanaf vandaag door mijn dealer benaderd zou worden met de uitkomst van eea.

De dealer heeft echter niets meer of minder gehoord dan mijn brief en kan dus geen uitsluitsel geven. Ze boden hun excuses aan en zouden contact opnemen zodra zij iets van Kia horen.

Wel erg vreemd allemaal hoor. Aangezien er in mijn brief duidelijk vermeld wordt, dat de dealer op de hoogte is gebracht van de uitkomst. en nou blijkt dat helemaal niet zo te zijn.

ben benieuwd wat iedereen en met name KCG gaan horen deze week vanuit KIA. Begin nu toch wel geirriteerd te raken..

Gast Warmentuuter
Geplaatst

wat een raar andwoord

De meeste antwoorden waren apart Joop als je de discussie hebt gevolgt.

Maar stel je even voor bij de nieuwe leden en welke Kia je rijdt.

Dan weten we met wie we hebben te doen. :-)

Geplaatst

Zoals het er nu naar uitziet mogen we dinsdag, uiterlijk woensdag, een officieel bericht van KMNL ontvangen.

Wij zullen jullie dan z.s.m. berichten op het forum, in het topic 'Nieuws Kia Motors Nederland'.

Hou dit topic dus in de gaten!

Namens de KCG,

Smart

Specialmade

Warmentuuter

Alex VB

• Like 2
Geplaatst

Haha, de dealer die niet weet wat VSM is ? Misschien komen daar al die auto's wel vandaan dan.

Waarschijnlijk een vrij nieuwe medewerker die de mails van KMNL niet leest ?

Ik zou gewoon antwoorden dat dat het veiligheidspakket is wat op iedere rio zou moeten zitten eventueel met een linkje naar de website van kia zelf waar het staat.

Nog leuk zou zijn een link naar de pagina van de dealer, mocht het daar op staan.

Laten we hopen op een goede oplossing komende week vanuit Kia nederland.

Nog 6 uur werken en dan aan het bier!

fijn weekend allemaal.

Dit staat op de site

STANDAARD UITRUSTING RIO (O.A.)

Anti Blokkeer Systeem (ABS) Centrale portiervergrendeling met klapsleutel en geïntegreerde afstandsbediening 6 airbags (voor-, zij- en gordijnairbags) Geïntegreerde radio/CD-/MP3-speler (2-DIN) met USB 2.0 en AUX aansluiting inclusief stuurwielbediening Elektrisch verstelbare buitenspiegels 15” velgen met sierdeksel en ruimtebesparend reservewiel

Geplaatst

Zoals het er nu naar uitziet mogen we dinsdag, uiterlijk woensdag, een officieel bericht van KMNL ontvangen.

Wij zullen jullie dan z.s.m. berichten op het forum, in het topic 'Nieuws Kia Motors Nederland'.

Ben benieuwd! Hardstikke bedankt :D

Geplaatst

wat een raar andwoord

Wat bedoel je met raar andwoord ?

Bloem33 heeft de auto juist geselecteerd op dat pakket (waarschijnlijk echt één van de weinigen) en baalt als een stekker dat het er dus juist niet op zit.

In dat geval adviseer ik het idd direct met de rechtsbijstandsverzekering te regelen zodat er uiteindelijk een auto voor de deur staat die wel aan

Bloem33's veiligheidsverwachtingen voldoet.

Daarnaast is het misschien ook een idee een aanvullende rij-opleiding te gaan volgen (zouden meer mensen moeten doen) ivm blubberweggetjes waar Bloem33 op moet rijden.

Dat werk m.i. tig keer beter dan wat voor afkortings-veiligheidsvoorziening op welke auto dan ook en geeft Bloem33 vast een zekerder gevoel op die blubberwegen.

Dusss, wat is daar raar aan ?

Geplaatst

Het houdt ook niet op hé, moeten wij ons nu constant gaan verdedigen?

Geplaatst

Het houdt ook niet op hé, moeten wij ons nu constant gaan verdedigen?

kijk nou s goed naar die bovenstaande quote's en wees eens objectief

Geplaatst

@Venga1,

Waarom alles weer oprakelen ????

btw Bigwade maakt geen deel uit van de KCG

vwb de antwoorden van alex VB en Smart moet je eens GOED terugkijken

wat er geschreven is door een bepaald persoon.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Volgens mij moet je de antwoorden zien in de context waarin ze zijn geplaatst.

Nu wordt het uit z'n verband gelicht.

Geplaatst

en hou er allemaal toch gewoon over op :( iedereen doet z'n best toch, hier alleen wat zitten bekvechten heeft niemand wat aan...

lijken wel een stelletje waswijven hier :P

Geplaatst

Wie na deze streep nog reageert over dat onderwerp weet van geen ophouden..

Laten we nu weer on-topic komen! Klaar... NEXT!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

• Like 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...