Moi Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 Op de Avic-f550BT draait IGO-navigatiesoftware. Ik heb vorige week m'n nieuwe Rio gehaald en direct de software (op het sd-kaartje) aangepast. Nu draait ie probleemloos met kaarten van Q2 2013 en een uitgebreide database van flispalen, POI's en gebouwen. Laat maar even weten of ik daar iemand mee kan helpen. Quote
dnoize Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 Dacht al dat het IGO was. Ik ben zeker geinteresseerd in de POI's en flitspalen. Hoe heb je dat gedaan zonder Naviextra's ? Quote
Moi Geplaatst 19 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2014 De executable vervangen door een gekraakt exemplaar (let wel op de versie). Vervolgens de aanwezige kaarten vervangen en poi's en flitspalen etc toegevoegd. Quote
dnoize Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 bedankt voor je reactie. Die 550 is een gewoon standaard winCE apparaat. Is er al iemand bij de root kunnen komen en heeft iemand al eens geprobeerd er een andere nav op te zetten zoals navigon of tomtom ? Quote
Jack_z Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 om in de root te komen kan je op http://avic411.com/ een programma wat "testmode" heet downloaden daarmee start de radio op in de windows ce mode, dus het vertrouwde windows beeld compleet met startknop en windows verkenner Quote
777 Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 Is het al iemand opgevallen? Op de Kia site staat nergens meer iets over de gratis updates van de origineel ingebouwde navisystemen (dus niet 550/940). Althans ik zie het zelf niet meer zo snel staan......zal wel aan mij liggen. Quote
Moi Geplaatst 20 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Januari, 2014 Volgens mij hoef je helemaal niet in de root te komen. Maak op je SD-kaart een mapje dat RTNAvi heet en plaats daar de andere navigatiesoftware in en hernoem de executable in 'Mobilenavigator.exe" Quote
dnoize Geplaatst 20 Januari, 2014 Geplaatst 20 Januari, 2014 @ jack: werkt 'testmode' ook op de 550 ? dacht namelijk ooit ergens te lezen dat dat niet zo was. De 550 schijnt nog al een buitenbeentje te zijn. @ Moi: komend weekend eens experimenteren. Eerst een backup maken van het sd kaartje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.