Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijne is afgelopen vrijdag voorzien van nieuwe spiegelsteunen en de strepen zijn gelijk streeploos verwijderd.

Ook de middelste gordel op de achterbank is gerepareerd en heeft zijn signaalfunctie weer terug.

Ik moest wel specifiek naar de spiegelmodificatie vragen, maar werd daarna wel gelijk beaamd en opgepakt. 

Geplaatst

Vraag me af of bij de Picanto ook hetzelfde aan de hand is, ik heb ook na elke regenbuij een zwarte streep onder m'n spiegels. Best wel irritant als je auto nog in de grondverf staat...

• Like 1
Geplaatst

Bij de rio is het meer een witte streep

de klrur van het geoxiderrde aluminium zeg maar

dus zou zo maar kunnen als bij de picanto dat voetje ook van aluminium is en roest

dat het roest water via het afwaterings gaatje over je deur loopt

Geplaatst

Ik dacht eerst dat het gewoon vuil was maar nou ik jouw foto's heb gezien begin ik te twijfelen, echt een hardnekkige streep recht onder de spiegels links en rechts. Heb jij toevallig  van je handige handleidingen voor het verwijderen van de spiegels op een gehaktstaaf?

Geplaatst

Volgens mij kan je de buitenkap boven het knipperlicht er zo af trekken bij een Picanto, misschien dat ik er zo bij kom. Ik kijk morgen tijdens de lunch wel ff op m'n werk want ik heb alleen een botte schroevendraaier en een bromtol hier in huis hahaha 

• Like 1
Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Die van mij wordt a.s dinsdag vervangen. Nu toch weer terug bij garage Cas lamens. Ze wisten mijn naam zelfs nog. Ik ben weer tevreden.

Geplaatst

Ik heb ook eens een dealer gehad die precies wist hoe ik de koffie dronk maar dat was minder positief dan jouw verhaal denk ik :-)

Geplaatst

Inmiddels bij mij ook vervangen onder garantie! Samen uitgevoerd icm de bandenwissel (kleine 66euro incl. opslag) en een kraak in de stoel is tevens onder garantie verholpen!

Zat vanaf het begin al een irritante kraak in de bestuurdersstoel, dit was nu voor een 2de keer bekeken door de dealer en gevonden in de constructie vd stoel. Zou anders rond de 300 kosten als dit geen garantie zou zijn....gelukkig alles weer tip top en vandaag middenarmsteun en voetpedaaltjes ontvangen dankzij de links van......

#1867 ONLINE xtra40

PIMPMASTER

Moderators

5200 Posts:

597 x bedankt

Geslacht:Man

Auto ('s):Kia rio 2012 super pack electric blue

Gepost 6 april 2014 - 19:22

heb je geen arm steun maar je zou er wel eentje willen ???? maar het liefst orgineel

dan kan dat met deze set

Center Console Armrest Set 8Pcs-1SET For KIA RIO 2012 2013 2014

http://www.ebay.nl/i...389b3227&_uhb=1

Foto armsteun staat hier eigenlijk....

theomonika vind dit leuk Vind dit leuk

( Geen Klus Zo Raar Of Ik Krijg Het Voor Elkaar

(en het liefst zo goedkoop mogelijk)

Neem eens een kijkje op ons pimpmaster facebook http://www.facebook....rio?ref=tn_tnmn

Antwoord

Multi quote

Bedank

Rapporteer

enkel 32 euro inklaringskosten contant bij aflevering en op eerste gezicht verder mooi en compleet pakket......Bedankt heren en voor de mooie mogelijkheden van dit forum weer!

• Like 1
Geplaatst

Die kans op inklarings kosten zijn altijd aanwezig zeker met zo een grote paket

maar leuk om te lezen dat mijn linkjes toch gebruikt en gewaardeerd worden

Geplaatst

Gisteren is de auto bij de garage geweest voor een nieuwe koppelingsplaat zat geluid in als je in de achteruit schakelde en tevens hebben ze iets aan de spiegelvoet/kap gedaan ze hebben het niet vervangen maar iets afgekapt ofzo het was in ieder geval wel bekend bij de dealer maar ze hebben er dus iets aan gedaan op het moment dat ik het aangaf beetje jammer...verder rijd me auto weer heerlijk en hebben ze ook een airco-update uitgevoerd wat deze precies doet wisten ze me niet te vertellen. Begrijp eigenlijk niet dat als er updates zijn de dealer niet op de hoogte is wat zo'n update precies doet...

Geplaatst

Heb jij toevallig  van je handige handleidingen voor het verwijderen van de spiegels op een gehaktstaaf?

Helaas ik heb nog nooit een spiegel van een picanto afgehaald dus ik durf het je niet te vertellen

Die handleiding heb ik dan weer wel, ik stuur je zo wel een PM...

Volgens mij kan je de buitenkap boven het knipperlicht er zo af trekken bij een Picanto, misschien dat ik er zo bij kom.

Richtingaanwijzer is geschroefd van binnenuit. Dus het glas moet er eerst af.

Als dat eraf is kun je ook de bovenste kap losklikken.

Maar het spiegelhuis verwijder je van binnen uit de deur, NIET vanuit de buitenkant.

Geplaatst

Heb de update laten uitvoeren, eindelijk die oerlelijke strepen weg.

Airco update ook maar gelijk laten uitvoeren.

Waren ong anderhalf uur bezig.

Geplaatst

anderhalf uur, ach ja die beginnende monteurtjes ook he, denk dat extra er in dezelfde tijd wel 3 doet :P

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

hallo mede rio rijders omdat de rechter spiegel motor niet meer werkte moest de auto naar de garage en toen vroeg ik of er iets bekend was over de spiegelvoet modificatie antwoorde ze met ja hoor die kennen we en hebben we liggen en monteren we gelijk dus niet alle dealers zijn het zelfde 

bedankt kia romme roosendaal voor je service

Geplaatst

die ga je ook niet krijgen, aangezien het geen terugroepactie is. Bij een terugroepactie gaat het daadwerkelijk over iets wat van belang is (zoals nu de gordelspanner van een sportage of een remlichtschakelaar).

De kwestie van spiegelvoetjes is iets wat wel bekent is bij kia, en ook de oplossing. Maar omdat de auto er niet minder om zal rijden, of eerder kapot zal gaan, wordt hier niks van een terugroepactie voor op touw gezet. Vaak genoeg zijn er zulke dingen die tussentijds verbeterd worden en die enkel op basis van klachtenklant kunnen worden gerepareerd (zoals bv soms ook een software-update van de motor vanwege bv een cruise-control die niet op een constante snelheid blijft)

• Like 1
Geplaatst

die ga je ook niet krijgen, aangezien het geen terugroepactie is. Bij een terugroepactie gaat het daadwerkelijk over iets wat van belang is (zoals nu de gordelspanner van een sportage of een remlichtschakelaar).

De kwestie van spiegelvoetjes is iets wat wel bekent is bij kia, en ook de oplossing. Maar omdat de auto er niet minder om zal rijden, of eerder kapot zal gaan, wordt hier niks van een terugroepactie voor op touw gezet. Vaak genoeg zijn er zulke dingen die tussentijds verbeterd worden en die enkel op basis van klachtenklant kunnen worden gerepareerd (zoals bv soms ook een software-update van de motor vanwege bv een cruise-control die niet op een constante snelheid blijft)

kijk dit is nou eens een luid en duidenlijk antwoord 

Geplaatst

In dit geval dus de actie 'wie roept krijgt service by Kia'.

Geplaatst

Nou roepen !!!!

Meer duidenlijker met je klachten en vragen als jij die streep geen probleem vind of niet in de gaten hebt zal je dealer er niets aan doen uiteraard

maar als jij hier dus een duidenlijke klacht over geeft zullen ze dit wel oplossen of proberen

maar is het een gevaarlijk defect dan zullen ze elke auto hier op chekken zonder dat je er om hoefs te vragen

altans zo zou het moeten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...