Jump to content
Onderdelenshop24.com

Wat bij de Rio kan , kan toch ook bij de Cee'd ?


Recommended Posts

Posted

Wauw, Chucky! Zeer professioneel laswerk, zeker als je je beschrijving leest. Maarruh... dat rechtse ophangpunt van de eindpijp, zit dr al een bevestiging onder de oto of heb ja daar ook iets ge-hobby'd? En de sierstukjes, zijn dit de standaard sierstukjes, welke los te koop zijn bij de Kia? Ennuh....geen copyrights neem ik aan? :chris:

Ennuh..die rooie remklauwe, waarmee heb je die bespote (of late spuite)? Ja, rood, dat ziet ik ook maarruh...verfsysteem aub?

Overigens heb je n prachtig W-I-T-T-E auto! Benk helemaal weg van. Dat mooie velgsetje heb ik ook. Ook ziet ik bij jou 225-45-ZR17 staan. Wat betekent die "ZR"?

Posted

Wauw, Chucky! Zeer professioneel laswerk, zeker als je je beschrijving leest. Maarruh... dat rechtse ophangpunt van de eindpijp, zit dr al een bevestiging onder de oto of heb ja daar ook iets ge-hobby'd? En de sierstukjes, zijn dit de standaard sierstukjes, welke los te koop zijn bij de Kia? Ennuh....geen copyrights neem ik aan? :chris:

Ennuh..die rooie remklauwe, waarmee heb je die bespote (of late spuite)? Ja, rood, dat ziet ik ook maarruh...verfsysteem aub?

Overigens heb je n prachtig W-I-T-T-E auto! Benk helemaal weg van. Dat mooie velgsetje heb ik ook. Ook ziet ik bij jou 225-45-ZR17 staan. Wat betekent die "ZR"?

De eindstukken van rvs heb ik bij Autostyle.nl besteld evenals het ophangrubber.

Links ( gezien achter de auto staand) heb ik een beugel gemonteerd aan de bouten van de trekhaak waar het rubber aan hangt dmv een bout.

Rechts heb ik het orgineel ophangrubber/punt gebruikt.

De remklauwen heb ik met Motip primer en Motip "Brake caliper spray" gespoten.

brake-caliper-spray-400-ml.jpg

 

 

Effe g00gelen en je krijgt het onderstaande.

SpeedIndexMax. Snelheid S:  180    Km/u    

                                               T:  190    Km/u 

                                               U:  200    Km/u

                                               H:  210    Km/u

                                               V:  240    Km/u   

                                               W(ZR):  270     Km/u  

                                               Y(ZR):  300      Km/u

                                               ZR:  Meer dan 240   Km/u :clap:

Posted

die 2e foto van je rode remklauwen ? zie ik daar dat je het randje van de remschijven wat niet gebruikt wordt ook rood gemaakt heb ? want dan zeg ik WAUW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted

ZR: meer dan 240km/u...... Bij 130km/h draait de Ceed 3000 toeren, dus bij 6000 toeren....jaja, je maakt n kansje! :ninja:

Posted

 

Effe g00gelen en je krijgt het onderstaande.

SpeedIndexMax. Snelheid S:  180    Km/u    

                                               T:  190    Km/u 

                                               U:  200    Km/u

                                               H:  210    Km/u

                                               V:  240    Km/u   

                                               W(ZR):  270     Km/u  

                                               Y(ZR):  300      Km/u

                                               ZR:  Meer dan 240   Km/u :clap:

 

ZR: meer dan 240km/u...... Bij 130km/h in zn 6 draait de Ceed 3000 toeren, dus bij 6000 toeren....jaja, je maakt n kansje! :ninja:

Posted

Effe deze topic in leven houden.

Dit mag ook door andere knutselaars met een goed idee :balloon:

Heb afgelopen weekend de USB adapters gemonteerd in de achterzijde van de armsteunen

De stroom van de 12v aansluiting heb ik in de "kofferruimte" afgetakt  en deze onderlangs de achterdeurrubbers,

onder de bijrijdersstoel zo naar de achterzijde van de armsteun gebracht.

De achterzijde is gemakelijk los te klikken met een schroevendraaier.

Bij de 12v aansluiting in de koffer moeten eerst 2 boutjes achter de dekseltjes los geschroefd worden.

 

post-9778-0-91509300-1390246094_thumb.jpg

post-9778-0-24866300-1390246107_thumb.jpg

post-9778-0-42385400-1390246123_thumb.jpg

post-9778-0-45032400-1390246131_thumb.jpg

post-9778-0-70653200-1390246142_thumb.jpg

post-9778-0-41797200-1390246147_thumb.jpg

Posted

heb je een link naar die usb adapter, wil ik in mijn rio ook gaan doen

 

ennuh kroonsteentje gauw weghalen en solderen , ga je anders problemen mee krijgen

  • Like 1
Posted

heb je een link naar die usb adapter, wil ik in mijn rio ook gaan doen

 

ennuh kroonsteentje gauw weghalen en solderen , ga je anders problemen mee krijgen

Kroonsteentje lijkt mij geen probleem omdat ik adereindhulsjes heb gebruikt. :excl2:  :huh:

Adapter komt van www.autostyle.nl   

Kan je bij je in de buurt laten afleveren of via de post.

http://www.autostyle.nl/media/catalog/product/cache/image/4c0979177f086bc2cb6773576b66583e/u/s/usb_adapter_met_2_poorten_voor_inbouw_zwart_eu_e1093_11_1.jpg

Posted

Ik zou hier ook niet voor de kroonsteen kieze maar een kabelschoen van dit post-13373-0-08478700-1390261586_thumb.jpgge-isoleerde type

 

Verder ziet t dr goed afgewerkt uit, sjapoo! :cowboy:

Posted

Ziet er goed uit! Netjes gemaakt!

 

Kroonsteentjes in de auto worden vaak vervloekt omdat door de trillingen grotere kans op storing/breuk optreedt. En tevens zijn ze een stuk vochtgevoeliger. Nu denk ik dat je in jouw situatie met beide dingen weinig problemen zult krijgen. Persoonlijk had ik ook kabelschoentjes gebruikt ook gezien de kabelschoen aansluiting die al op de USB-adapter zit.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...